C4II - zamjena akumulatora

nenon

Citroen n00b
Evo nakon skoro 6 godina , na CII 1,6HDI, 68kW, 2013, automat klima, izgleda otišao akumulator. BC se resetirao .., nema slike/niti tona od mašine.

Tražio sam, te sam vidio razne upute, doduše za C3/Picaso, izvadi ključ, čekaj 5 min ...da se otvori prozor, pa po ugradnji se pale svjetla..., digni prozore ...
Našao i par video-a gdje je to objašnjeno, no bez "woodoo magije", jednostavno izvadi, stavi i to je to...

Zanima me procedura zamjene, te preporuka za model akumulator.

Je li baš potreban odlazak u servis ili jednostavno zamjeni stari s novim ?
 

nenon

Citroen n00b
tnx,
znači nije "mamo jumbo", ali je neka igra s prozorima ili ?

Sa starim akumulatorom, spustim prozor, izvadim ključ, pričekam... zamjenim stari s novim, stavim ključ dignem prozor.

Ili jednostavno zamjenim, pa upalim i spustim/dignem prozore.

btw, nemam Start&Stop
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Najmanje što možeš napraviti je da čekaš po 5 minuta između svakog koraka. Inače možeš pratiti i BSI reset metodu kod promjene akumulatora, dosta je puta spomenuta na forumu
 

visaluteju

Well-known member
Otvoris prozor, otvoris haubu, zatvoris vrata i sacekas 5 min. Raskopcas minus pa plus, stavis novi aku pa spojis plus pa minus, sacekas malo pa kroz prozor upalis svjetla, pa sacekas pa stavis kljuc i das kontakt pa 10 sekundi drzis dugme zakljucavanja. Onda udjes i upalis auto.

Mene zanima skidanje akumulatora kako ide? Jel se moze izvuci bez skidanja one lajsne iznad na kojoj je ulje kocnica? Da li ima neki vijak koji drzi aku i gdje se nalazi i ima li jos kakva za:cenzura::cenzura::cenzura:ancija?
 

nenon

Citroen n00b
Ovako to izgleda, nisam još krenuo, no ne bi trebalo skidati ništa.

[ame="https://www.youtube.com/watch?v=WfFFqEzv1fg"]https://www.youtube.com/watch?v=WfFFqEzv1fg[/ame]

[ame="https://www.youtube.com/watch?v=yFbtteMSXyU"]https://www.youtube.com/watch?v=yFbtteMSXyU[/ame]

Ne zam hoću stiči za vikend, spuštanje prozora, na otvorenom po kiši nije nešto što me privlači :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Pali se pozicija i nakon držanja tipke na kljucu oduzmes kontakt ;)

Za akumulator prvo sakrij ikonu i djecu da te ne cuju, a onda kreni cupati sve sa njega. Skines klemu, sakrijes ju da ne kresne na pol nazad, onda redom skidaš sve, krenuvsi sa razvodom na akumulatoru. Samo kopce sve to drze, nema nikakve nauke, samo strpljenje.
 

Cutac

Prèkaroš
Postoji vjerojatnost da bi se zblesirao BSI ili ECU. Kada sam radio getribu, VTS je bio spojen zdravo seljacki i klapna gasa je bacala gresku dok se nije spojio po proceduri.
Po meni, ako je proizvodjac nesto propisao kao postupak, toga se treba drzati. Na razvoju auta radi puno pametnih i obrazovanih glava i iako ja osobno volim izmišljati toplu vodu, za elektroniku i softver ih slusam.
 
Na vrh