Prvo i osnovno pitanje, da li je do sada trošio imalo ulja. Po preporuci iz prijašnjih postova provjeriti da ne curi gdje, a nestajati ulje može ako : nije dobro dotegnuta šolja filtera ulja, vijak za ispuštanje ulja na karteru (mesingana platna-brtva), puklo koje uljno crijevo ili spoj uljnih crijeva, otišla brtva kartera ili brtva glave motora (vidi se po masnoći u antifrizu ili baca na auspuh. Uglavnom puno toga, ali ako prije nije gubio ulje, a nakon mijenjanja ulja gubi, prvo bih otišao do servisera koji je mijenjao ulje.Imam citroen c4 vts (180ks) 2006.
Bio sam na servisu i izmjenili su mi ulje (5l). Nakon 1500km javlja mi da fali ulja. Provjerio sam i ulje je na minimumu. Dodao sam još litru i nakon 200km opet mi javlja da fali ulja.
Da li netko zna u ćemu bi mogao biti problem?
Hvala
ne mora biti k vriti, ako ulje nije za motor, za njegove tolerancije, vjerojatno nešto probije u cilindar pa sagori...Ako ga toliko potrosi i da je 5w30 onda je motor za sturc
moderatori (administratori) foruma. što više postova, to veća sredstva od predpristupnih fondova EUda se mi tu polomimo od raspravljanja
Gladajuci identicnu voznju prije/poslije remapa sam primjetio razliku u potrosnji ulja.
Ps. vise se ne vozim nesto pretjerano brzo, skroz me to pustilo.
Dovoljno ti govori to da mi je potrosnja u gradu 8.xxL dok je prije bila redovito 10-11-12L+