"Oil catch can" za 2.0

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!
Danas sam čistio klapnu gasa i na crijevu za blow-by tj. iz crijeva slini ulje u usis ispred klapne. To je normalno, ali bih stavio OCC da to izbjegnem.
Ima netko preporuku neke i jel moja zamisao dobra(umjesto u usis, cijev ide u OCC, a iz nje jedna u usis)?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa mislim da je nebitna marka, sam po sebi uređaj je vrlo jednostavan. Brdo ljudi si i sami naprave occ...
Imaš ih i po njuški ako ti se neda sa ebayom zezat. Ili C-mod i slične firme, zajedno ti ga ugrade.
 

Cutac

Prèkaroš
Nasao sam neki na amazonu i kazu da ne dolazi sa onim filtrom na dnu i da je bez brtvi.
Budem nesto nasao onda. Nadam se da ce spojevi cijevi biti normalni, a ne neki bijesni. A ugradio bih sam.
 

Milosh

Test
I ja sam to malo gledao i na sajtu grka koji su doktorirali ovaj moj motor (https://www.etuners.gr/) preporučuju isključivo neke američke OCC (ne mogu sad naći ime/link) koji su jako skupi. Na sajtu tog proizvođača se hvale kako je njihov OCC jedan od rijetkih koji ima unutra odgovarajuću mrežicu i koji skuplja puno više ulja od ostalih, jednostavnijih. E sad, jel to stvarno tako, ne znam.

Ja sam najviše razmišljao o tome jer su motori sa direktnim ubrizgavanjem podložni karbonizaciji ventila, ali u posljednje vrijeme sam sve više ideji da to prepustim sudbini pa šta mu Bog da. U najgorem slučaju morao bih skidati glavu i čistiti ventile. A namjeravam pokušati kamericom vidjeti u kakvom su stanju, ali nikako da uhvatim vremena za to.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja što sam gledao po popularnijim YT kanalima(HumbleMechanic, Scotty, oni australci sa hondama :D), svi su imali ili čep kao na karteru(ali manji) ili česmu/ventil.
 
Na vrh