Kako kupiti c4, vrijedi li koliko se traži?

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Spazio sam jednog c4 coupe VTS-a i budući da mi Xantia nije pošla za rukom, možda ovaj bude.
2006. godina, 80000 km, 2.0 140 konja, auto klima, Resolfen, crveni. Drugi vlasnik, navodno održavan i napravljen veliki servis, registriran do 5. mjeseca 2018., traži 5000€. Jel taj auto vrijedi toliko? Budući da nije navedeno, vjerojatno dolazi bez zimskih kotača.
Jel to sve tako vrijedi 5000€?

Vrijedilo, ne vrijedilo, gdje se na coupeu iz tog perioda može spustiti cijena?
Kako na novom vrata grebu C nosač, trune izolacija ispod haube, jel ima što takvo na coupeu?


Hvala :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne, tu generaciju su kvalitetnije slagali :D

Ja bi osobno za manje love uzeo Ruskeov C4, sa 40ks više. Za razliku u cijeni ga se upicikani i imaš pilu i pol.
 

visaluteju

Well-known member
Po meni, mada zavisi u kakvom je stanju (jer isti model auta u cijeni moze varirati 500-1000 eura gore dole zavisno od stanja) je malo poskup s obzirom na godine i sto je benzin
 

Cutac

Prèkaroš
Ja bi osobno za manje love uzeo Ruskeov C4, sa 40ks više. Za razliku u cijeni ga se upicikani i imaš pilu i pol.
Da, ali imam "pravi" auto, planiram opet "pravi" u ne tako dalekoj budućnosti, a c4 coupe bih uzeo samo zato jer je prekrasan.
Ovaj ima resolfen felge, crven je, ima 2.0 benzinca i ima spojler :D To mi je sasvim dosta za poneku vožnju i uglavnom gledanje u njega. Možda bude jako kratko, pa da ode, onda lakše prodam ovaj sa manje opreme i 100 tisuća od trećeg vlasnika(mene), nego Ruskeov sa puno opreme(tko želi da mu nešto crkne), više kilometara i više vlasnika.

Da su u istom stanju ta dva, naravno Ruskeov, ali ovako...
Sviđa mi se njegov stvarno po svemu, ali on ga ne može prodati, ja ću moći još manje :D

Po meni, mada zavisi u kakvom je stanju (jer isti model auta u cijeni moze varirati 500-1000 eura gore dole zavisno od stanja) je malo poskup s obzirom na godine i sto je benzin
Što bi bilo realno, 3000€?
 

Cutac

Prèkaroš
Moj vrijedi koliko je vrijedio nov, jer sve sto je izgubljeno, nadoknadjeno je izolacijom i zvucnicima :D :whistling:
Realno, ja sam vec pisao na tu temu, rabljeni auti bas i ne vrijede. Da je dobar, ne bi ga se prodavalo. Svaki put kad sam ja pozelio c4 staviti na oglasnik je bilo kad me je nasekirao, ne kad me je obradovao :D
Jos ovaj coupe ima naljepnice tvrtke(reklamno), mozda se mogu praviti glup i na tome skinuti cijenu.
Ali ozbiljno, slazu se svi da bi vrijedio 4000€?

Ajd ljudi, valjda ima netko neki savjet. Sto vam ne valja na vasim c4? Jedino mi padaju na pamet zvucnici, koji su kod Tomice strunuli.

Sad sam se guma sjetio, ne mala stavka, ako auto ne dolazi sa zimskim setom i nema nove ljetne, nije nebitno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A jesi kompliciran svaka ti dala :D

Naljepnice... a ono, mislim da je svakako red da ih prodavač skine ako su njihove. Al da se da puno tu spuštat cijena, sumnjam.
Za zimske gume nebi trznuo ni najmanje. Nekome trebaju, nekome ne... na vikend benzincu ih sigurno nebi držao. A šta tebi treba mene ne zanima :D

Osim zvukova, vibracija, ogrebotina... najjači adut za skidanje cijene je ''tko će to kupit''. Veliki benzinac, još k tome Citroen... ko će to kupit. Nudim 4000...
 

Cutac

Prèkaroš
Oba prednja granicnika pucketaju na vratima, al ak ima 80tkm nebi smjelo, al opet ovisi kolko je vlasnik vrata otvarao
E, vidiš vidiš, na coupeu je bila neka greška sa vratima. Bila su prevelika za nešto i to nešto je odlazilo.

Naljepnice... a ono, mislim da je svakako red da ih prodavač skine ako su njihove. Al da se da puno tu spuštat cijena, sumnjam.
Za zimske gume nebi trznuo ni najmanje. Nekome trebaju, nekome ne... na vikend benzincu ih sigurno nebi držao. A šta tebi treba mene ne zanima
Je, ali vozio bih ja njega i zimi, ako ništa, da ne stoji.

A za naljepnice, mogu reći da je rizik jer možda ostane ljepila, izmislim nekakvo ljepilo koje jede farbu, da možda ode farba s naljepnicama, malo da serem o tome :D

na vikend benzincu
Benzinac je ne samo za vikend, nego za svaki dan, blagdane, imendane, vjenčanja, pa i sprovode.

Osim zvukova, vibracija, ogrebotina... najjači adut za skidanje cijene je ''tko će to kupit''. Veliki benzinac, još k tome Citroen... ko će to kupit. Nudim 4000...
Èuj 4, ja bih ponudio 3 :D :whistling:
Ali da, na to bi moglo.

Još ću večeras zvati kolegu koji se time bavi da vidim što kaže, a i jednog koji je u gradu gdje i auto, možda zna gazdu :whistling:
 

Milosh

Test
Pogledaj da li je curila voda po osiguracima i motoru, u kakvom je stanju ona filc izolacija ispod sajbe (kad otvoris haubu), da li je odlijepljena plastika ispod sajbe, jel se raspada i da li lupa polica iznad gepeka, ima li igdje tragova hrđe, rade li tempomat i klima (lako im istrune hladnjak od klime), kakvi su amortizeri i ostali elementi vjesanja.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jel taj auto vrijedi toliko?
Kako kome. Plus, za što ćeš ga koristiti? Projekt? Vađanje masti? Usputni drugi auto? Sve ovisi.
Ja ne bih dao 5 kila €. Èak i da ima 35.000 km uvijek će to biti 11, uskoro 12 godina, star auto. A, nije oldtimer, pa da ima vrijednost na kolekcionarskom tržištu.
 

Cutac

Prèkaroš
Korsitio bih ga za igranje :)
Bilo da je to dinamična vožnja otvorenom, glupiranje po snijegu, neki offroad :D.. Koristio bih ga za ono što ne bih rado radio sa ovim c4.
Naravno, nikakvo silovanje auta, sve u granicama normale, imam puno suosjećanja :angel:

Misliš da coupe VTS-u vrijednost neće rasti?

Slažem se da je 5000€ puno previše, vidiš da sam predložio 3000 :D
To je istina, 11 godina, Citroen, nije baš nešto što kupcima zvuči privlačno.

Nego, kakav je 2.0 motor po pouzdanosti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vrijednost mu sigurno neće puno rast pošto nije ''pravi'' VTS...

Motor sam po sebi je usavršen do kraja... evolucija XU linije iz 80ih. Tako da konstrukcijskih problema nema, samo s godinama se može svašta javit... senzorići, ****ići palčići. Al uz redovno održavanje nebi smjelo bit problema.
 

Cutac

Prèkaroš
Zar nisu oba motora identična?
Jedan ima blokadu na 6500, jedan na 7500 i od tuda potiče razlika u konjima. Jer moment im je isti, na istim okretajima, jedino drukčije bi bile opruge ventila recimo.

Znači motor kvačica, limarija kvačica(Citroen bar nikad ne hrđa), udobnost i ekskluzivnost kvačica, cijena nema kvačicu :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma kakvi... niti blok ne dijele. Nemožeš na velikoserijskom atmosfercu dignut snagu motora 30% kliktajem miša.

Imaš za 4,5t€ i 1.6THP VTS 3v u oglasima... tu se da svašta izvest preko kompjutera :D
 
Na vrh