Kupnja C3 Picasso 1.6 HDi 90

prga

New member
Poštovanje i lijep pozdrav svim forumašima. :)

Htio bih postati novopečeni vlasnik navedenog modela pa me zanimaju vaša iskustva/preporuke (trenutno imam Ford Escort 1.6 16v karavan iz '97.).

Koliko sam shvatio motor HDI90 isključivo dolazi sa zupčastim remenom koji se mijenja svakih 10godina ili 240000km(nije li to malo previše?). Dolazi li sa FAP filterom (to nisam mogao iskopati nigdje - takodjer cijena zamjene)? Koji su najčešći problemi sa navedinim motorom(pucanje remena...)?

Takodjer me zanima cijena servisiranja(malog i velikog, koliko često...), preporuke kojem distributeru se obratiti za kupnju auta, kod koga servisirati...?

Znam da sam puno toga pitam, isprike zbog toga, hvala unaprijed na svakom odgovoru.

Živjeli!
 

1587 VTS

New member
Koliko sam shvatio motor HDI90 isključivo dolazi sa zupčastim remenom koji se mijenja svakih 10godina ili 240000km(nije li to malo previše?). Dolazi li sa FAP filterom (to nisam mogao iskopati nigdje - takodjer cijena zamjene)? Koji su najčešći problemi sa navedinim motorom(pucanje remena...)?
Zivio!

Tocno, ima zupcasti remen, ne brini se za interval zamjene i za pucanje remena, samo se pridrzavaj propisanih servisnih intervala i sve 5! A do 10 godina ili 240 tkm mozda promijenis jos koji auto :D Ako si bas skeptican, niko ti ne smeta da ga preventivno zamijenis nakon 6 godina ili 120 tkm.

Navedeni motor ima FAP filter, uostalom, kao i svaki diesel kojeg danas kupis jer svi moraju zadovoljavati EURO 5 normu. Samo ga povremeno dobro zagrijanog raspusi na otvorenoj cesti ili autocesti da izgori gradsku cađu i nema straha od zastopavanja.

Cijena servisa ti je kao i kod svakog drugog auta te klase i motorizacije, nije nista ni manja ni veca.
Samo, moj ti je savjet da cim istekne garancija kidas iz ovlastenog servisa i nastavis odrzavanje s originalnim dijelovima i tekucinama kod svog provjerenog mehanicara. Ne toliko zbog ustede nego zbog povjerenja. Ja sam razocaran u ovlastene servise (citroen/ford iz vlastitog iskustva, a i jos puno drugih za koje sam se uvjerio preko prijatelja) i ne bih im vise ostavio ni lopatu da mi servisiraju bez mog nadzora i prisustva, a kamo li novi auto! I nemoj se dat zavarati kad se svi na prvu cine simpaticni i susretljivi - u biti - gleda te u oci i laze, a ti ne mozes nista dokazati.
Moja preporuka je i izmjena ulja i filtera ulja svakih 10 tkm neovisno o godinama (ostalo po planu odrzavanja) i trajat ce ti 100 godina, nemas brige. Ja oduvijek primjenjujem to pravilo i svi su mi auti (citroeni) do sad odradili ko singerica bez iti jednog kvara ili problema.

Inace, to ti je odlican motor i idealan izbor za C3 picasso. Dobro vuce, a trosi na kapaljku.

Sretno!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Potpisujem sve šta je kolega iznad rekao :D:aplauz:...osim kaj ja nemam brige s FAP filterom jer ga nema :cool:

ja svojeg piksaća nebi dal za niš ;) (lažem :D..bi za c4 picasso :whistling:)
 

prga

New member
Evo, samo da javim da ce zenin i moj novi ljubimac od sutra biti u nasim rukama.
:)

Bili smo jucer u autosalonu da ostavimo novce i osobnu za sve one birokratske stvari i usput smo malo bacili oko na autic i rastopili se u trenu. Predivan je.
No jedna stvar nam je oboma upala u oci, a to su predjeni kilometri( 6km ).
Osim toga svi ostali auti parkirani oko naseg su imali unutrasnjost presvucenu najlonom.
Skoro bismo i bili skloni vjerovati da je ta kilometraza uzrokovana zbog udaljenosti tehnickog pregleda, no autosalon ima vlastitu stanicu za tehnicki pregled.
Da li je to normalno pri kupnji novog auta ili da postavimo neugodno pitanje autokuci sto su radili sa nasim mezimcem?
:)

Hvala unaprijed i lijep pozdrav!
 

Konrad

New member
Potpisujem sve šta je kolega iznad rekao :D:aplauz:...osim kaj ja nemam brige s FAP filterom jer ga nema :cool:

ja svojeg piksaća nebi dal za niš ;) (lažem :D..bi za c4 picasso :whistling:)
jezik pregrizo ROFL

Evo, samo da javim da ce zenin i moj novi ljubimac od sutra biti u nasim rukama.
:)

Bili smo jucer u autosalonu da ostavimo novce i osobnu za sve one birokratske stvari i usput smo malo bacili oko na autic i rastopili se u trenu. Predivan je.
No jedna stvar nam je oboma upala u oci, a to su predjeni kilometri( 6km ).
Osim toga svi ostali auti parkirani oko naseg su imali unutrasnjost presvucenu najlonom.
Skoro bismo i bili skloni vjerovati da je ta kilometraza uzrokovana zbog udaljenosti tehnickog pregleda, no autosalon ima vlastitu stanicu za tehnicki pregled.
Da li je to normalno pri kupnji novog auta ili da postavimo neugodno pitanje autokuci sto su radili sa nasim mezimcem?
:)

Hvala unaprijed i lijep pozdrav!
svaki auto se isprobava u tvornici i kad dode u salon i zato nijedan nema 0km...
 

prga

New member
Opet hvala na brzim odgovorima, i pretpostavili smo da se radi neka probna voznja jos prije isporuke samom salonu, no nismo znali da to rade i u salonu(zato je valjda i bio jedini bez najlona, razdjevicen :) ).

Hvala jos jednom,pao nam je kamen sa srca!
Lijep pozdrav!
 
Na vrh