Problem u vožnji

darko1307

New member
Unatrag neko vrijeme mi je lupao prednji trap i auto se lose vozio. Majstor je zamjenio krajnike volana i uporne spone i centrirao trap. Sada vise ne lupa ali i dalje zaostaje čudan problem. Auto na dodavanje i otpuštanje gasa zapleše i to u zavoju baš jako i neugodno. Osobito se osjeti na većim brzinama. Znači i dok se vozi ravno na autoptu na tempomatu 120 km/h kad stisnem pauzu na tempomatu auto zapleše i opet kad upalim tempomat i auto potegne opet zapleše.
Kod kratkih zavoja na manjim brzinama do 70 km/h je isto izraženo ali manje opasno, kao da u zavoju kad se na izlasku iz zavoja doda gas proklizi, takav je osjećaj. Probao sam nizbrdo u leru prolaziti zavoje sličnim brzinama i auto prati putanju savršeno, bez zanošenja. Dakle problem je sa gasom. Sumnjao sam na selene i kape amortizera ali majstor kaze da je to sve ok kad je radio trap.
On kaze da su amortizeri losi i da su oni krivi, meni je to sumnjivo jer sam vozio već aute sa lošim amortizerima i nije bilo ovakvog ponašanja.
Gume su nove, balansirane i uredno napuhane. Znaci trap je navodno sredjen i centriran, bar tako kaze majstor.
Auto je c3 1.4hdi 2011. god. Ja sam drugi vlasnik unatrag par tisuća km i od početka se čudno ponaša ali sam mislio da je prednji trap u pitanju. Sada je svakim danom sve gore, u početku je bilo manje izraženo to zanošenje.

Hvala na savjetima.
 

Doomsday

U prolazu...
Je, kako Ivan kaže, provjeri optiku...

A onda odi na neki tehnički ili slično koji to imaju, neka ti dobro provjere imaju li kola lufta, i neka ga stave na mašinu za provjeru amortizera...

Selene i to sve nije dovoljno pregledat optički, triba dooobro pogledat miču li se kola nekontrolirano ili ne...

A amortizeri, ako su blizu ili nedaj Bože ispod 50%, mjenjaj... Mjenjaju se uvijek oba na istoj osovini, a najbolje sva 4... Preporučam Kayaba, povoljni a uredni...

Seleni, kugle, amortizeri itd., sve je to potrošna roba, svemu dođe kraj...

Valjda...

:D
 

darko1307

New member
Optika odrađena nakon zamjene krajnika volana i upornih spona. Sve je pregledano sa pajserom:grin: i nema lufta na selenima navodno. Tako kaze majstor. Sada smo bili na probnoj voznji ja i frend i zvali mehanicara jednog drugog kao i ovog sto je radio trap i oba kazu da je po njima diferncijal pri kraju. Sutra cu proci kod obojce da oni probaju auto provozati ali ovako po opisu klae se sa preko 90% na diferencijal .:(
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znači u ovlaštenom bi ti izuli barem 1000€ za sve novo. Treba otvoriti i vidit što je točno u pitanju, možda bi se dalo rabljeni ispravan diff ubacit unutra
 

darko1307

New member
Na kraju su bili seleni mosta otisli i jedan nosac motora se bio rasuo. Sad je sve novo i auto je sada ok. Hvala na savjetima, diferencijal je dobar :)
 

darko1307

New member
Zna li netko egr ventil za c3 2011 1.4 hdi paše li sa svih godišta 1.4 hdi motora i sa Forda i Peugeota. Nalazim preko googla da su svi isti a kad se pita za novi traže broj šasije jer kao ima više modela.
Auto noramlno radi ali na dijagnostici pokazuje gresku EGR ventila da je kratki spoj ventila P2425. Navodno je elektronski dio riknuo pa da treba novi. Htio sam ga iskljuciti i DPF iskljuciti. Inace auto normalno radi i ne izbacuje greske. Ako netko ima polovni za prodati moze ponuda na PP.
 

DS9

Active member
Ako daš ovde ili pošalješ na pp broj šasije tj. VIN mogu da uporedim sa svojom c3ojkom 1,4 HDi (siemens ubrizgavanje) iz 2006, da li je isti katalpški broj EGR.

Btw, kod MA5 menjača c3ojki nisam još čuo da im ode differencijal ali se po pravilu prvo to dešava sa jednim ili oba ležaja na spojnici menjača.
 

dekiiii

Active member
Možda prije pregledati instalaciju (obzirom na kratki spoj) i konektore da nije ušla voda,ulje... Nema tu neke velike elektronike-obično samo trimer potenciometar za položaj ventila a on u najviše slučajeva ima prekid (fizički ili zbog nečistoća na klizaču/stazi)
 

darko1307

New member
Mene isto buni taj prekid. Moram provjeriti malo konekciju jer se greska javila nakon sto su ga cistili :( i sad je kao crko. Vec danima se vozim i nema nikakve greske niti problema , auto radi uredno.
br sasije VF7SC8HR0BA538736
 

DS9

Active member
Hvala ti za VIN, koliko ja vidim nisu iste kataloške oznake odnosno delovi, što i nije čudo jer ti imaš DV4C motor, dok su stariji uglavnom DV4TD.

Kod tebe je ovo situacija

 
Na vrh