Zamjena dihtunga glave

niko33

Member
Poz
Danas me zena zvala na putu s posla da se upalio zuti helikopter,auto se tresao i ugasio....
Dojurim do auta-antifriza nema-od greski zabiljezen samo misfire.
Nadolijem cca 2litre vode,upalim auto,malo cudno radi,dodam malo gasa i zadimi bijelo ko parna lokomotiva.
Polako sam ga otfural doma-temp mi je pred kucom dosla do 95 stupnjeva.
Dogovoril sam sutra popravak kod majstora.
Kolku cifru mogu ocekivat(kompletni razvod je mjenjan prije cca 10 tisuca) ulje,filter ulja i brtvu glave imam.
Dakle trebale bi bit ruke i ????
 

sir.Oliver

Well-known member
aha , a dihtung usisa / izduva ? tefloni .... hidro test glave .... to se neće raditi ? ako radite , odradite posao kako dolikuje , nemojte ciganski .... samo da auto ide , i tako u nedelju ide na najlon ( buvljak i auto pijaca u Novom Sadu )zaboravio sam dihtung ventil dekle i još par sitnih dihtunga ... leptir gasa ( možda , neznam kako je to na dotičnom autu )
 

niko33

Member
Ubol sam odmah set sa 4armitne brtve,4xro,1xtesnit i jednu plosnatu. To bi trebalo bit sve.....(ajusa 52216500)
Na plac nejde jos jedno vrijeme-dobil je nove opruge,kocnice,razvod,termostat,kvacilo,aku,radio.....tak da mi mora barem dio odradit😁
 

DS9

Active member
A u celoj priči nigde pomena o kom se motoru u toj c3ojki radi. Rekao bih, najverovatnije o TU3 tj. 1,4 benzincu, eventualno TU1?

To napominjem, jer se retko može čitati o zameni dihtunga glave na npr. DV4 (tj. HDi), dok je zamena tog dihtunga na TU3 gotovo redovna pojava nakon veće kilometraže, a što neki ističu kao nešto što PSA nije ispravila (u smislu ugradnje relativno lošijeg fabričkog dihtunga) više od decenije.

Na jednom pežo sedanu sa TU3 koji je kupljen nov u beogradskom salonu, imao sam prilike videti kako je pomešao vodu i ulje nakon manje od 5 godina starosti, ali naravno da vlasnik nije razmišljao o zameni fabričkog antifriza (dok bi bilo pametnije da jeste).

Dihtung se najstrašnije rascvetao uz komentar majstora da je i sam dihtung lošeg kvaliteta. Aluminijumska korozija je na oko bila jedva primetna, ali neravnine pod prstima sasvim uočljive.

Nakon kulturne obrade glave bio je kao nov, a šrafove glave nije morao nabavljati jer su po servisnom uputstvu bili u toleranciji, koliko se sećam.

Kod tog majstora, tj. prijatelja koji meni održava c3, taj pežo je završio jer su mu ovlašćeni tražili 400 evra samo za ruke. Prijatelj je posao kompletno završio za duplo manje, uključujući mašinsku obradu glave, hidro test, i par dihtunga. Teflone mislim da nije menjao. To je bilo pre oko četiri godine, auto se i dalje vozi.
 
Posljednje uređivanje:

markan1000

Well-known member
Oko 500kn je posao.
baš me zanima tko će odraditi pošteni posao oko dihtunga glave za te novce? stalno se spominju neke male cifre za taj posao, a ja sam uvjeren, osim ako nije doma kod frenda u garaži, da nema radionice koja će to odraditi za te novce. i tu ne uključujem još i mijenjanje razvoda, ostalih remenica i sl.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa svakako je cifra za crnjaka... bar 5-6 radnih sati treba, koje naplaćuju po 150kn.
 

tomica0308

Well-known member
Meni su (naravno nije ovlasteni ali imaju prijavljen servis i jedni od jeftinijih u Vž zupaniji, prosli tjd vozio c4 na zamjenu ulja i tamo bili bmw 3 2013 i audi a5 2012 na zamjeni zupcastog) na fordu dok mi je zupcasti pukao odradili sve za 500kn. Auto isao 2 godine dok ga nije hrđa pojela.
 

markan1000

Well-known member
ali kako ne treba ljude strašiti s previsokom cijenom, tako i ne treba govoriti premalenu cijenu. jer nema svatko frendove u garaži ili nekog jeftinog, a pouzdanog majstora.
realnija je cijena više prema 1000, nego 500.
 
Na vrh