Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C3
Zaboravili ste podatke?


Citroën C3 (2002. - 2009.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 3.8.2019. , 21:42   #1
Novi član
 
Član od: 01.05.2018.
Zadnja aktivnost: 11.9.2019. 04:43
Lokacija: Neustadt an der Weinstr.
Postovi: 30
Zahvala: 2
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno Greska P0238

Ljudi pomagajte. Moj citroen C3 1.4hdi 90ks, radio je super i najednom mi je postao trom dok obrtaji ne dodu do 2800 3000 okretaja i onda potegne kao i inace i opet kad prebacim u visu brzinu opet isto do 2800 3000 oretaja. Egr ventil sam ocistio ali i dalje isto. Greska p0238 pokazuje Jaki krug A senzora prednabijanja turbopunjaca
Marko89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 3.8.2019. , 22:01   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 15:24
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.804
Zahvala: 148
Zahvaljeno 914 puta u 753 postova
Originalno

Jel VGT turbina na njemu, možda je blokiran sistem?
MAP bi trebalo biti lako očistit, ja bi još jedino to sam probao
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.8.2019. , 22:07   #3
Novi član
 
Član od: 01.05.2018.
Zadnja aktivnost: 11.9.2019. 04:43
Lokacija: Neustadt an der Weinstr.
Postovi: 30
Zahvala: 2
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno

Oprosti mozes mi malo pojasnit sto je to MAP? Neznam koja je turbina ali leptirica se okrece i nema lufta
Marko89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.8.2019. , 22:18   #4
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 15:24
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.804
Zahvala: 148
Zahvaljeno 914 puta u 753 postova
Originalno

MAP (mass air pressure) ti je senzor pritiska i trebao bi se nalaziti negdje na usisu... obično se i on začađi pa zahebava. Malo izguglaj, jednostavna je stvarčica za naći i pregledati.

VGT turbine imaju varijabilnu geometriju, kada se zablokira, obično auto ili ima snage samo na nižim, ili samo na višim okretajima. Ovisno u kojem je položaju zapelo. Slično se nešto tebi očito dešava. To što se cetralna osovina okreće nema veze s time
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.8.2019. , 08:37   #5
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:10
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.338
Zahvala: 889
Zahvaljeno 495 puta u 423 postova
Originalno

Citat:
Marko89: Pregled postova
Greska p0238 pokazuje Jaki krug A senzora prednabijanja turbopunjaca
Citat:
ivan222: Pregled postova
MAP (mass air pressure) ti je senzor pritiska i trebao bi se nalaziti negdje na usisu... obično se i on začađi pa zahebava.
p0238 nije samo greška visokog tlaka prenabijanja, nego i greška prevelikog tlaka u usisnoj grani, i to kada senzor očitava iznad svojeg mjernog područja.
može biti da je MAP ispravan i samo očitava veliki pritisak. osim što ga se može očisiti, dobro bi bilo provjeriti filter zraka, da nije za zamjenu. možda bi moglo biti i do zaštopanog ispuha...
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.8.2019. , 17:52   #6
Novi član
 
Član od: 01.05.2018.
Zadnja aktivnost: 11.9.2019. 04:43
Lokacija: Neustadt an der Weinstr.
Postovi: 30
Zahvala: 2
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno

Skinuo sam MAP i ocistio sam ga sa bremsereinigung sredstvom za kocnice, skida masnocu, samo se poprska i sad se sjaji ali i dalje isto. Imali itko ideju sta bi bilo

Filter je novi. Nisam napisao da se to dogodilo nakon sto sam ga stisnuo na autoputu 190kmh
Marko89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.8.2019. , 21:34   #7
Mladi član
 
Član od: 05.08.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:29
Lokacija: Zagreb
Postovi: 394
Zahvala: 0
Zahvaljeno 46 puta u 40 postova
Originalno

Ja bi reko senzor turba. Turbina druka previše pa ga baci u safe mode
Memphis je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.8.2019. , 07:59   #8
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:10
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.338
Zahvala: 889
Zahvaljeno 495 puta u 423 postova
Originalno

ako se jednom pojavilo nek izbriše grešku i vjerojatno se više neće pojavljivati osim ponekad na 190
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.8.2019. , 08:39   #9
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: 18.10.2019. 17:56
Lokacija: Beograd
Postovi: 402
Zahvala: 192
Zahvaljeno 121 puta u 92 postova
Originalno

a obaška što je po specifikaciji maksimalna brzina 179 km/h
https://www.automobile-catalog.com/c...hdi_90_sx.html

Mislim, nije čudo da u takvim uslovima okine takvu grešku, i što kaže Dalibor možda se javi jedino tada.

Može takva c3ojka (1,4 HDI 16v) i na toliko da ide (možda i više ako joj već nije isključena blokada dijagnostikom), ali nije baš predviđena za to.
DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 19:28   #10
Novi član
 
Član od: 01.05.2018.
Zadnja aktivnost: 11.9.2019. 04:43
Lokacija: Neustadt an der Weinstr.
Postovi: 30
Zahvala: 2
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno

Pozdrav ljudi.
Ovako, egr je ociscen 100posto ko novi, map senzor isto tako. Trazeci po int naisao sam mogucnost kvara turbine, ali turbina je skoro pa nova tako da ona nije ali NE OTVARA POLUGICU onu na turbini. Pritisak zraka je preslab da bi ju otvorio. Ustima kad probam povuc otvara ju i drzi vakum na jeziku. Ali mi nije jasno zasto je vakum zraka takonslab da nemoze otvorit
Marko89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 19:51   #11
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.474
Zahvala: 486
Zahvaljeno 295 puta u 261 postova
Garaža
Originalno

Koju polugicu?
Blowoff? Wastegate?
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 20:02   #12
Novi član
 
Član od: 01.05.2018.
Zadnja aktivnost: 11.9.2019. 04:43
Lokacija: Neustadt an der Weinstr.
Postovi: 30
Zahvala: 2
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno

Na turbini ona ispod sto se treba podizat, otvarat turbinu. Sad radi kao obican dizel bez turbine, nema bas snage

Gledajuci na netu mislim da je wastegate. Ona ne otvara jer nema dovoljno zraka da ju potegne
Marko89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 20:13   #13
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.474
Zahvala: 486
Zahvaljeno 295 puta u 261 postova
Garaža
Originalno

Ako gledaš na leru, i treba biti zatvoren. Wastegate se otvara da regulira maksimalni tlak na ispušnim krilcima turbine, tj. ulazu. Njega bi trebao vidjeti da se otvara tek u vožnji sa poprilično gasa i okretaja.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 20:33   #14
Novi član
 
Član od: 01.05.2018.
Zadnja aktivnost: 11.9.2019. 04:43
Lokacija: Neustadt an der Weinstr.
Postovi: 30
Zahvala: 2
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno

Znaci da na mjestu s ful gasom nebi trebao otvarat? Jesi siguran?
Marko89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 20:42   #15
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.474
Zahvala: 486
Zahvaljeno 295 puta u 261 postova
Garaža
Originalno

Poprilično. 1.4 motor, 4 cilindra, sumnjam da može nabiti puni tlak na leru.
Turbo motori koje sam vozio, a da su imali kazaljku, nisu uspjeli nabiti puni tlak na leru.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 20:43   #16
Novi član
 
Član od: 01.05.2018.
Zadnja aktivnost: 11.9.2019. 04:43
Lokacija: Neustadt an der Weinstr.
Postovi: 30
Zahvala: 2
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno

Pa sta onda mislite zasto auto nema snage? Zasto tek nakon 3tis obrtaja potegne
Marko89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 20:48   #17
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 18:00
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.474
Zahvala: 486
Zahvaljeno 295 puta u 261 postova
Garaža
Originalno

Nemam pojma.
Ako na višim okretajima potegne kako treba, rekao bih da nigdje ništa ne pušta(ispuh, usis), upro bih prst u wastegate, blowoff ili neku elektroniku(kažeš da je turbina 100% ispravna).
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.8.2019. , 21:03   #18
Mladi član
 
Član od: 05.08.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 11:29
Lokacija: Zagreb
Postovi: 394
Zahvala: 0
Zahvaljeno 46 puta u 40 postova
Originalno

Jel si provjerio vakumski ventil ?

Post je uređivan 26.8.2019. u 21:25 (Memphis)
Memphis je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.8.2019. , 20:32   #19
Novi član
 
Član od: 01.05.2018.
Zadnja aktivnost: 11.9.2019. 04:43
Lokacija: Neustadt an der Weinstr.
Postovi: 30
Zahvala: 2
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno

Nisam. Gdje se on nalazi?
Marko89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.8.2019. , 21:33   #20
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: 17.10.2019. 17:38
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 422
Zahvala: 2
Zahvaljeno 65 puta u 53 postova
Originalno

Druze, ti trebas nekoga ko ti to moze pravilno dijagnosticirat, posto iz tvojih pitanja je ocito da nisi upoznat sa dobavom zraka kod prednabijanih motora. Ovo je prijateljski savjet jer sam mozes napravit vise stete nego koristi. Ako se ipak odlucis za uradi sam varijantu kreni od spajanja sprice obicne na vakuum crijevo od turba, vakumiraj i na dijagnostici gledaj mijenja li se parametar polozaja lopatice turbine. Postoji jos nacina da se na elektromagnetski ventil dovede masa ili 12V i da se tako aktivira, ali to nemoj pokusavat. Moze bit banalna stvar poput ostecenog crijeva, pa prati curi li negdje vakuum. Voda u spreju po crijevima od vakuma cuda radi za otkrivanje curenja.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
greska, p0238

Uređivanje



Sada je 00:01. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger