C3 umire polako, a 'doktori' ne pomažu

Svenko

New member
Pozdrav...
Imam C3, 1.4 benzinac, presao cca 82000km, godište 2007, koji je jako bolestan. Od kad sam ga kupio, a to je prije godinu dana, ima neke svoje probleme....
Uopće neznam od kud bih krenuo sa problemima, neznam koju sve grešku nije prijavio.
Počelo je sve sa 'nevinim' signalom o nevezanju pojasa, makar je bio vezan, pa je onda poćeo sa antipollution failure, pa je nastavio sa sidelamp faulty (to svijetli i dan danas), foglight faulty, sve lampe faulty makar su sve lampice radile, onda više nije htio upaliti iz prve nego iz četvrte, pete, pa je onda počeo javljati OIL pressure too low (što je stvanro i bilo, jer od rijetkih kvarova koji nije bio fantomski), ne pokazuje razinu goriva dobro (pisalo je da imamo za još 140km i ni lampica za rezervu se nije upalila, a mi ostali stajati na sred Selske, smao se ugasio). Po ljetu, upalim klimu, vozim nekih 30ak sekundi, i auto se neočekivano ugasi, ali totalno ugasi, onako u pokretu.
Bio je kod majstora zadnjih desetak dana, spajali ga na dijagnostiku, ali nisu mogli ništa, jer se on odbija spojiti na dijagnostiku (stalno piše not connected),izredali su se na njemu svi znalci automehanike koji su išta mogli pomisliti da mu je, i sve što je popravljeno je pumpa za gorivo koja je loše dodavala gorivo i izazivala nekakav kratki spoj. I dalje, kada stisnem gas, motor se zaguši i uglavnom ugasi, i dalje svijetli sidelamp faulty, i dalje svijetli lampica za nevezanje pojasa.
Neznam više što da radim, a ni majstori neznaju. Ima li itko kakvu ideju za bilo koji od ovih problema? Nemam više previše strpljenja sa ovom kantom 8makar mi je drag auto), i završit će niz nasip pa nek pliva prema Sisku. ako zna netko išta, ili ima kakvu ideju, neka podjeli sa nama. Hvala puno.
 

Olaf

New member
Sidelamp faulty je problem u masi od farova. Nevezani pojas je greska u kopci pojasa i moze se jednostavno deaktivirati lampica i upozorenje u racunalu BSI. Gasenje motora moze biti zbog prekida napajanja, elektricne instalacije ili racunala motora. Problem razine goriva je trebao biti rijesen nakon zamjene pumpe jer je u sklopu nje i plovak za razinu goriva. Koja dijagnostika je koristena kod defektaze auta?
 

brzi35

New member
a joj svenko..bas mi je zao..neznam kaj da ti kazem..mozda neka kemoterapija :)
jeli netko od svih silnih mehanicara pogledao akumulator???to je prvo kaj mi je palo na pamet :)
 

Svenko

New member
Sidelamp faulty je problem u masi od farova. Nevezani pojas je greska u kopci pojasa i moze se jednostavno deaktivirati lampica i upozorenje u racunalu BSI. Gasenje motora moze biti zbog prekida napajanja, elektricne instalacije ili racunala motora. Problem razine goriva je trebao biti rijesen nakon zamjene pumpe jer je u sklopu nje i plovak za razinu goriva. Koja dijagnostika je koristena kod defektaze auta?
Nikakva dijagnostika nije mogla ništa, jer se nikako nije moglo spojiti na njega. Uporno je javljao da se ne može spojiti.
 

Olaf

New member
Pitao sam te koja dijagnostika nije radila na autu? Bosch, Lexia....
Jeste gledali napajanje obd konektora za dijagnostiku?
 

Dalibor

Dado Tornado
Na tvome bi mjestu provjerio sva uzemljenja na autu i centralno računalo.
Za centralno računalo se možeš obratiti nekom od autootpada sa njuskalo.hr koji prodaju dijelove za citroen, ili ga dati nekom elektroničaru da ga prelemi i zatim pokuša ubaciti novi softver.

Još bi se kod tebe moglo i trebalo provjeriti neke stvari, jer se recimo i dosta toga oko centralnog računala može provjeravati, ali da ne kompliciram, rekao bi kako je greška u glavnom računalu, ali trebalo bi provjeriti i mase jer auto zna pošandrcati i od njih.

Znači prvo bi probao provjeriti mase i prelemiti računalo (i tada ga pokušati spojiti na PC i updatetati), to bi bila i najjeftinija opcija.
Zatim bi ako ovo ne pomogne zamjenio računalo.
 

RI-C3

New member
ajme meni stvarno strašno.
meni se znao prije zagušiti ,ugasiti prilikom prvog kretanja ujutro ali riješio sam sam taj kvar tako što sada čekam 20 sek i onda krenem pa nema gušenja.
što se tiče lampice za pojas to mene nebi uopće zabrinjavalo jer neće ništa biti ako svijetli.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
što se tiče lampice za pojas to mene nebi uopće zabrinjavalo jer neće ništa biti ako svijetli.
Osim što će komp prepoznati da mu pojas nije zakopčan i neće aktivirati airbag u slučaju da mu, ne-daj-bože, zatreba. ;)
 

RI-C3

New member
ako mi je suđeno da se sudarim neće mi pomoći ni zračni ni neznam kakvi jastuci.
a vozim polako i pažljivo tako da je sudar manje vjerojatan ,ali naravno to je samo teorija.

da meni počeme svjetiliti lampica za pojas ili za jastuke nebi me bilo briga,pa nek svijetli koliko hoče.
isto tako da mi počme svjetliti za lampe da nevaljaju a one ustvari rade (kao i kod autorskog slučaja) isto me nebi bilo briga.

kada zasvjetle lampice za ulje,za temperaturu i slično vezano za motor, e to je onda upozorenje ,ali za ove druge idiotarije nebi pridavao pažnju jer auto će i dalje nesmetano raditi.
 

superhrvoje

New member
za originalnog autora: ove ludorije i meni se najprije čine kao problem s masom pa šizi elektronika jer su signali svakakvi. meni nekad kad je jako hladno tlači da jedna stop-lampica ne radi. "slabi kontakt vulgaris" jer žaruljica tad stvarno ne radi. tako da je dobro provjeriti masu.


ako mi je suđeno da se sudarim neće mi pomoći ni zračni ni neznam kakvi jastuci.
a vozim polako i pažljivo tako da je sudar manje vjerojatan ,ali naravno to je samo teorija.
ne slažem se s tobom u ovom dijelu. na žalost imam i nešto iskustva i zato više nemam svoj prvi C3. isto sam išao ful polako, pa se svejedno dogodilo, i to ružno i airbag je pomogao da mi ni bilo niš. bolje je imati ispravne airbagove i pojase.
što se cukanja u prvih 20 sekundi tiče - ni to nije baš skroz normalno... moj tadašnji benzinac isto tako zezao dok je jedan injektor bio loš. kasnije nakon zamjene nikad niš.
 

Dalibor

Dado Tornado
ako mi je suđeno da se sudarim neće mi pomoći ni zračni ni neznam kakvi jastuci.
a vozim polako i pažljivo tako da je sudar manje vjerojatan ,ali naravno to je samo teorija.
tvoj će prije zakuhati nego što češ imati sudar :palacgore:
ili će ti lampica zasvjetliti upravo u trenutku sudara ROFL
 

RI-C3

New member
Dalibor--
A da tako je to,nekom zakuha ,netko se sudari ,ali najvažnije da smo mi na broju:grin:
Jedna lampica mi najviše smeta i pali mi se gotovo svaka 3,4 dana??
Što mislite koja je to??
Tko pogodi ima gajbu pive od mene kad dođe u Rijeku!!
 

isalar

New member
Negdje u temi prije sam spomenula da mi lupka u desnom kotaču.
Otišla ja kod majstora (inače ne idem kod tog al moj je bio na putu) i zamijenio mi on balans štangice i kugle (valjda dobro pričam)... I dalje je lupalo pa sam odlučila otići kod svog ipak koji je otkrio da je zaštekao amortizer (star 7 mjeseci ?!?).. promijenila prednje amortizere i sad je OK al tu i tamo opet nešto lupa u kotaču (al sad i desnom i lijevom) al tolko ko da se nešto prelomilo... Mehaničar misli da bi mogao biti volan (električni) ili letva volana... moj bubać ide na vikend kod mehaničara pa ćemo vidjeti... Ima možda tko mišljenje? Znam da tekst nije stručno napisan, ali možda...?
 

isalar

New member
Vidjet ćemo preko vikenda...
U međuvremenu tata pitao tamo gdje smo ga kupili (Automehanika), koliko košta letva...14.000 kn :shock:
Ali nam je mehaničar spomenuo da se da popraviti-reparirati za "samo" tisuću...
Ugl. malo smo pričali i zaključili da to već jaaaaako dugo lupka, samo što sad nakon 220.000 lupka "malo" jače i da smo to vjerojatno mogli riješiti u garantnom roku....
 

isalar

New member
Nije letva volana, udara neka "mulda" koju je oštetio amortizer...
Ugl. platit ću mehaničaru 100 kn i vozit dalje :cool:
 

RI-C3

New member
danas mi se upalila lampica airbega??
dali se to može nekako riješiti bez da idem mehaničaru??
Meni ne smeta ta lampica al zanima me u čemu bi mogao biti uzrok??
 
Na vrh