Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C3
Zaboravili ste podatke?


Citroën C3 (2002. - 2009.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 7.6.2015. , 10:06   #1
Lampičar
 
Član od: 07.06.2015.
Zadnja aktivnost: 8.6.2015. 21:39
Lokacija: Križevci
Postovi: 3
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno 1.4 54 KW ulje u mjenjaču

C3 mi je na 135 000 trenutno. Zanima me koje točno ulje ide u mjenjač, koliko ga točno ide, gdje se ispušta a gdje toči?

I gdje se može ako se može provjeriti nivo ulja u mjenjaču?
robizza je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 7.6.2015. , 11:51   #2
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 15.4.2019. 09:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

Dobro nam došao na forum..

Ide ti ulje Total 75w80 2litre
ispuštaš ga na čep na dnu mjenjača, točiš ga na čep s bočne strane na koji ujedno i kontroliras, znači točiš dotle dok ne curi van malo je teže natočiti bez upumpavanja, pa sam ja kod sebe natočil gore na rupu di je rikverc šalter, i del flaše sa uljem u vruču vodu da bude ređe.. 1m šlaufa debljine da ide u rupu na gertibi a na vrhu šlaufa montiraš tučer ili plastičnu flašu sa odrezanim dnom..

Možda ti tu kaj pomogne u ovim temama http://www.citroenforum.hr/citroen-c...76/index3.html ili
http://www.citroenforum.hr/citroen-z...u-getribi-424/ ili
http://www.citroenforum.hr/citroen-c...-getribi-2633/
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Krky' na postu:
Staro 7.6.2015. , 12:26   #3
Lampičar
 
Član od: 07.06.2015.
Zadnja aktivnost: 8.6.2015. 21:39
Lokacija: Križevci
Postovi: 3
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

Hvala! Gledal sam na Autodati ali taj famozni bočni čep za točenje i kontrolu koji spominješ i koji je tam uredno ucrtan ja na mjenjaču ne mogu naći. Ima neki plastični crni čep ispod kučišta filtera zraka koji se bez problema skine sa rukom. Tu bi se moglo natočiti? Ako ispustim ulje i natočim 2 litre to bi trebalo biti OK i bez naknadne kontrole razine?
robizza je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2015. , 12:51   #4
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 09:13
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.289
Zahvala: 884
Zahvaljeno 493 puta u 421 postova
Originalno

Citat:
Krky: Pregled postova
i del flaše sa uljem u vruču vodu da bude ređe.. 1m šlaufa debljine da ide u rupu na gertibi a na vrhu šlaufa montiraš tučer ili plastičnu flašu sa odrezanim dnom..
žestoko
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.6.2015. , 13:04   #5
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno

Citat:
robizza: Pregled postova
Ima neki plastični crni čep ispod kučišta filtera zraka koji se bez problema skine sa rukom
Kroz njega i ja točim to je odušak.

Bilo je tu rasprave na forumu da noviji tip getribe nema šaraf za uljevanje i kontrolu ulja več samo za ispuštanje. Kod mene ima jedno i drugo
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 20.6.2015. , 20:47   #6
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 11:27
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Pred par godina mi je mijejano ulje u servisu i od tad mi je na niskim temperaturama bio tvrd mjenjač, ko da se ulje zgusnulo. Pošto se to rijetko dešavalo, i brzo dođe na svoje, nisam obraćao pažnju...

....i evo, maloprije uđem u auto, mjenjač tvrd. A danas je temperatura sa nekih 20 pala na 15 koliko je bilo kad sam krenuo. Nači daleko od zime.
Nije trvd kao i po zimi, al je opet dosta. Kako?
Do pred dan dva je bilo sve ok, i sa većim promjenama vanjske temperature.

Ima ko kakvu ideju što se dešava? Jesu me tradicionalno sali s uljem u servisu? Da mijenjam? Ili je veći problem?
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.6.2015. , 06:39   #7
Mladi član
 
quadrolg's Avatar
 
Član od: 07.01.2013.
Zadnja aktivnost: 28.5.2019. 16:02
Lokacija: Karlovac
Postovi: 254
Zahvala: 22
Zahvaljeno 16 puta u 16 postova
Originalno

Možda da probaš stavit aditiv za mjenjač, tak sam ja bil na xsari napravil i mogu ti reć da se osjetno lakše šaltala.
quadrolg je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.6.2015. , 07:45   #8
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 09:13
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.289
Zahvala: 884
Zahvaljeno 493 puta u 421 postova
Originalno

ako si mijenjao ulje u "neovlaštenom" možeš biti 88% siguran da je stavljen inin hipenol, a to je viskoznije ulje od onog koje ide u taj mjenjač
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.6.2015. , 10:47   #9
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 06:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno

Nije bitno jel Ina ili bilo koji drugi proizvođač,bitna je gradacija,ako je kriva na kraju ode sve u P.M.Neznam zakaj si uopće dao mjenjati ulje,to se ne dira nikad pa onda.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.6.2015. , 15:27   #10
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 11:27
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Jedan od onih trenutaka kad dam povjernje mehaničaru i zahebem se. Neće se više ponovit
Ništa, ostaje mi jedino nabavit točnu gradaciju i bacit se na delo
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.6.2015. , 12:52   #11
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 11:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
Jedan od onih trenutaka kad dam povjernje mehaničaru i zahebem se. Neće se više ponovit
Ništa, ostaje mi jedino nabavit točnu gradaciju i bacit se na delo
U njega koliko ja znam ide ulje 75W80
cca 1.8 L
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.11.2015. , 17:35   #12
Novi član
 
Član od: 23.04.2011.
Zadnja aktivnost: 10.5.2016. 21:08
Lokacija: Opatija
Postovi: 12
Zahvala: 2
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Koje ulje ide u mjenjač od c3 1.4 HDI?
Da li je isto kao za benzinca (75w80)?
Ubacio sam cca 2L ulja TUTELA ZC75 (75w80), mjenjač ima i dalje otpor pri temp nižim od 8°C. Kod temp 15°C mjenjač radi normalno.
Treba li podmazati još nešto? Možda poluge koje idu od ručice mjenjača prema kutiji?
c3-op je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.11.2015. , 07:04   #13
Mladi član
 
quadrolg's Avatar
 
Član od: 07.01.2013.
Zadnja aktivnost: 28.5.2019. 16:02
Lokacija: Karlovac
Postovi: 254
Zahvala: 22
Zahvaljeno 16 puta u 16 postova
Originalno

Ako oćeš smanjit otpor kod šaltanja stavi aditiv za mjenjače (moja preporuka je STP), ja sam bil to stavil u xsaru i osjetno se lakše šaltala.
quadrolg je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.11.2015. , 08:38   #14
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 15.4.2019. 09:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

Mjenjač ti ide na saile..
pročitaj one teme kaj sam ti gore zaljepil, tam ti to sve piše po nekoliko puta, koje točno ulje, di ga kupiti, kolko košta, di ga spustit di natočit, i kak natočit, popračeno sve fotkama.. samo treba klikat po tim temama..
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.11.2015. , 08:57   #15
Novi član
 
Član od: 23.04.2011.
Zadnja aktivnost: 10.5.2016. 21:08
Lokacija: Opatija
Postovi: 12
Zahvala: 2
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Krky želiš reć da je problem što sam sipao Tutelu 75w80 umjesto Totala 75w80?
Ovo sto je u tvojim temama zapisano po nekoliko puta nije mi pomoglo, osim ako nije problem u Tuteli.
c3-op je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.11.2015. , 13:49   #16
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 15.4.2019. 09:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

A dali je prije sipanja tog ulja Tutele bio isti problem?
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.11.2015. , 14:21   #17
Novi član
 
Član od: 23.04.2011.
Zadnja aktivnost: 10.5.2016. 21:08
Lokacija: Opatija
Postovi: 12
Zahvala: 2
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

da, prije sipanja Tutele bio je isti problem. Savjeti koje sam dobio sa više strana (mehaničari, ovlašteni servis, forum) bili su da se dopuni ili promjeni ulje u mjenjaču. nakon promjene ulja problem je ostao isti. Eventualno je minimalno lakše pomicat ručicu mjenjača.
c3-op je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.11.2015. , 18:23   #18
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 15.4.2019. 09:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

Probaj onda sa aditivom..
Možda je ipak Total ređi, mada je isto 75w80..
Ne preporuča ga proizvođač bezveze..
Ja sam stavil Totala, meni ide lagano mjenjač bilo hladno ili toplo..
Išo je i sa tvorničkim uljem lagano, ja sam ga mijenjal zato jer mi je iscurjelo prilikom vađenja poluosovine..
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.11.2015. , 18:44   #19
Novi član
 
Član od: 23.04.2011.
Zadnja aktivnost: 10.5.2016. 21:08
Lokacija: Opatija
Postovi: 12
Zahvala: 2
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Ok probat ću, hvala.
Ne mislis da bi moglo zapinjat negdje od ručice mjenjača do kutije mjenjača. One sajle, poluge, zglobovi?
c3-op je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.11.2015. , 20:31   #20
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 15.4.2019. 09:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

Nisam još čul da bi to bil slučaj..
Probaj nauljiti te sajle..
Pa nam javi kad odkloniš kvar..
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
mjenjaču, ulje

Uređivanje



Sada je 12:15. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger