Zacukava, gasi se na leru

greensky

New member
Otkad je zahladilo gadni problemi, prvo sam mislio izolirani slučaj jer kada mi se prvi put to dogodilo ona razvodna kapa zraka koji spaja fergazer i filter se bila odvojila sa strane fergazera pa je vukao zrak... Spojio i nema problema taj dan.

Međutim, svaki dan otad ista priča.. već 7 dana zaredom (osim utorak kad je bilo malo toplije, tad nisam imao problema)

Povučem čok, upalim auto odmah bez problema, spuštam do pola odmah.
Normalno se vozim nekih 5-8 minuta i taman kad se kazaljka temp podigne na skalu (60°C) auto počne trokirati i gasiti se čim pustim gas, a kad ga držim konstantnim onda se trza i cuka. Ako pustim gas i izbacim iz brzine, odmah se ugasi.

Tada ga mogu ponovo upaliti i sranja se nastavljaju...

Međutim, ako kojim slučajem uspijem još malo zagrijati auto tom suludom vožnjom (ili ako stanem sa strane i čudim se wtf 2 minute) onda sve radi ok i nema više dalje problema...

Je*o me psić ako kužim kaj se dešava :wtf::wtf::wtf::shock::shock:

Logika kaže fergazer (presiromašno, prebogato?) jučer sam promijenio amortizer i kugle pa ne idem još do Sporiša jer buju me financije ubile ali ako se nastavi idem obavezno!

Nešto drugo da provjerim solo?
 

greensky

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

Bilo tko ima kakvu ideju?

Danas ujutro mi se opet to dogodilo, u jednom trenu počne cukat u vožnji (uvijek nakon cca 7 km vožnje i nakon što se ohladio preko noći odnosno 100% hladan) i gasi se na leru. Ako stisnem pedalu gasa, prvo krene krepavat onda eksplozivno krene. Tog istog dana više nema tih problema, dok se opet preko noći skroz ne ohladi.

Sve sam provjerio što sam mogao (da li vuče negdje falš zrak, ima li vlage i problema sa elektrikom u spoju bobina, kablovi, svjećice) i nisam našao ništa.

Očistio sam mrežicu na iberlaufu čak za svaki slučaj i provjerio sve el. spojeve i mase.

Inače je vožnja kao i prije, ima snage, vuče normalno, potrošnja normalna.
Ali kada se dogodi opisano, mogu samo stati negdje sa strane i molit Boga da se normalizira :(
 

franjof

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

Bilo tko ima kakvu ideju?

Danas ujutro mi se opet to dogodilo, u jednom trenu počne cukat u vožnji (uvijek nakon cca 7 km vožnje i nakon što se ohladio preko noći odnosno 100% hladan) i gasi se na leru. Ako stisnem pedalu gasa, prvo krene krepavat onda eksplozivno krene. Tog istog dana više nema tih problema, dok se opet preko noći skroz ne ohladi.

Sve sam provjerio što sam mogao (da li vuče negdje falš zrak, ima li vlage i problema sa elektrikom u spoju bobina, kablovi, svjećice) i nisam našao ništa.

Očistio sam mrežicu na iberlaufu čak za svaki slučaj i provjerio sve el. spojeve i mase.

Inače je vožnja kao i prije, ima snage, vuče normalno, potrošnja normalna.
Ali kada se dogodi opisano, mogu samo stati negdje sa strane i molit Boga da se normalizira :(
prijatelju to je benzinac ak se ne varam?provjeri si step motor ler gasa.On ti se nalazi na kučištu gdje ti je spojena gas sajla!

prijatelju to je benzinac ak se ne varam?provjeri si step motor ler gasa.On ti se nalazi na kučištu gdje ti je spojena gas sajla!
Da apropo da se nadovežem(sad sam vidio slike),ja mislim da TRE nema fergazer,nego samo dio između filtera zraka i usisa i tamo je leptir gasa,senzor gasa,motorić lera i MAS (mass air flow sensor).
 

greensky

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

prijatelju to je benzinac ak se ne varam?provjeri si step motor ler gasa.On ti se nalazi na kučištu gdje ti je spojena gas sajla!
Meni je ler gas reguliran samo šarafom koji određuje zategnutost gas sajle :)

Da apropo da se nadovežem(sad sam vidio slike),ja mislim da TRE nema fergazer,nego samo dio između filtera zraka i usisa i tamo je leptir gasa,senzor gasa,motorić lera i MAS (mass air flow sensor).
Auto ima fergazer, Solex 32 Pbisa, nikakvi senzori, MAF-ovi i motorići ne postoje.

Èista mehanika, fergazer, čok na sajlu, šaraf za ler gas i štelanje smjese...

Hvala na odgovoru ;)
 

Marko

Well-known member
Re: Cuka, gasi se na leru

Auto ima fergazer, Solex 32 Pbisa, nikakvi senzori, MAF-ovi i motorići ne postoje.

Èista mehanika, fergazer, čok na sajlu, šaraf za ler gas i štelanje smjese...

Hvala na odgovoru
Èitam simptome i mogu ti reći da sam isti slučaj imao nekad s jugičom, isto je bilo mukotrpno najti koji je uzrok (mehaničar već lud bio) - uglavnom skinuli fergazer i nutra v njemu je bilo sito koje se od nećistoće zaštopalo. Èim si dal gasa zrak je ulazil u komoru a gorivo teško/nikako i počel se gušiti auto i crkavati, dok je radil u leru je radil nemirno... Skini fergazer i rastepi ga u dijelove i očistite ga dobro! Sretno!
 

greensky

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

Èitam simptome i mogu ti reći da sam isti slučaj imao nekad s jugičom, isto je bilo mukotrpno najti koji je uzrok (mehaničar već lud bio) - uglavnom skinuli fergazer i nutra v njemu je bilo sito koje se od nećistoće zaštopalo. Èim si dal gasa zrak je ulazil u komoru a gorivo teško/nikako i počel se gušiti auto i crkavati, dok je radil u leru je radil nemirno... Skini fergazer i rastepi ga u dijelove i očistite ga dobro! Sretno!
Èini mi se da da sve ukazuje na to da se negdje nešto u nekom trenu zaštopa (da li povuče kondenzat ili nešto iz iberlaufa ili iz samog goriva (filter nema više od 8 mjeseci starosti) ne znam..

Da nije možda voda u gorivu uzrok? taman nakon što potroši gorivo iz onog spremnika za odvajanje zraka i samog fergazera povuče smeće ili vodu iz spremnika?

Predugo sam odgađao reparaturu karburatora, izgleda da je to ispravan početak.

izvadi svječice pa napiši koje je boje garež
Svjećice sam jučer povadio da vidim treba li ih mijenjati i izgledaju vrlo dobro. Izolator je blago smeđe boje, nema naznaka da je smjesa siromašna ili bogata, vrh navoja (koji gleda prema klipu) ima ravnomjeran crni obruč u tankom sloju.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Cuka, gasi se na leru

imam ideju iz vedra neba!

kupi onaj čistač fergazera, i dobro si nasaftaj fergija, ali ono cijelog ga pošpricaj iznutra i izvana! :cool:
 

greensky

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

imam ideju iz vedra neba!

kupi onaj čistač fergazera, i dobro si nasaftaj fergija, ali ono cijelog ga pošpricaj iznutra i izvana! :cool:
ma ne usudim se s tim špricati po fergazeru, da mi ne pojede i ono malo brtvi što je ostalo, onda bude tek vukao falš zrak :grin:

kad prođe ovo predblagdansko ludilo idem dat reparirat frgu.. onda ne bude upitno da li je do toga...

do tad, potrošit ću ovo gorivo (jutros btw nikakvih problema s autom, a bilo je u minusu!!!), nasipat pun tank friškog i onaj STP Water remover aditiv da razgradi eventualnu vodu koja se kondenzirala u spremniku.

Da i to isključimo :cool:
 

igor

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

Zafrkava te membrana na ubrzivaču od frge iste simptome imao i ja na svom 1.1 tge ax-u prije 6 god. kupio set za reparaturu frge cca nekih 150 kn i sve to lijepo zamjenio i od poslije problemi su nestali, jel ti se dešava u vožnji kad stisneš gas efekat ko da si ga ugasio i nakon par sekundi cukne ko lud?
 

greensky

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

Zafrkava te membrana na ubrzivaču od frge iste simptome imao i ja na svom 1.1 tge ax-u prije 6 god. kupio set za reparaturu frge cca nekih 150 kn i sve to lijepo zamjenio i od poslije problemi su nestali, jel ti se dešava u vožnji kad stisneš gas efekat ko da si ga ugasio i nakon par sekundi cukne ko lud?
Kada je problem bio prisutan, upravo je to bio jedan od simptoma. Međutim, pošto ta membrana koja dobavlja dodatnu količinu goriva pri ubrzavanju nema veze sa ler gasom (i održavanjem konstantne brzine), sumnjam da je to bio problem.

Meni se u tih 1 minutu koliko je u prosjeku problem trajao uporno auto gasio čim bih ga upalio, trzao pri konstantom gasu, a također je postojao i taj efekt kako si opisao.

Nisam nikako na kraju intervenirao, a problem je nestao, vozim se po ovim minusima i snijegu i ništa već tjedan dana, nema ni naziranja opisanih problema.

Pretpostavljam da je bilo vode u gorivu ili je bilo leda (smeća) u iberlaufu ili negdje na putu dobave goriva pa je jednostavno zagušilo motor. Žao mi je što nisam otkrio na kraju... Frga i dalje čeka na reparaturu.

Ne dao Bog da se ponovilo! :whistling:
 

sreèko

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

pozzz

to se meni na mom ax-u događa isto...
bude po mjesec dana sve super a onda par dana počne opet s trokiranjem i gašenjem,pa moram kad sam na semaforu ili negde stojim izvuči čok da mi ne krepa..i tako par dana i onda je po mjesec dana ok..

-zamjenjeni kablovi,sviječice,razvodna kapa,zračni filter,propuhani fergazer

ima ko kakvu ideju kaj dalje mjenjati ili s autom u prvu grabu:grin:
 

greensky

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

pozzz

to se meni na mom ax-u događa isto...
bude po mjesec dana sve super a onda par dana počne opet s trokiranjem i gašenjem,pa moram kad sam na semaforu ili negde stojim izvuči čok da mi ne krepa..i tako par dana i onda je po mjesec dana ok..

-zamjenjeni kablovi,sviječice,razvodna kapa,zračni filter,propuhani fergazer

ima ko kakvu ideju kaj dalje mjenjati ili s autom u prvu grabu:grin:
Kod mene čok nije pomogao ništa kad je auto imao te ispade (to sam probao svaki put jer druge nije bilo), auto se svejedno ugasio, mogao sam ga potegnuti i do kraja (kontinuiranim laganim potezanjem, jednom i naglo kad sam popizdio), nije se ni na koji način odražavalo na rad motora.

Slučaj je manji misterij ali siguran sam da bi pravilna reparatura rasplinjača i pogled na usisnu granu te promjena vakuum cijevi oko rasplinjača/usisa dalo rezultata. Ostaje eventualno mehanička pumpa goriva (ne znam jel ima ona kakav filter koji bi se mogao zaštopati??), crijeva i filter goriva kao krivci (pošto je elektrika i filter zraka riješen).

Nemoj AX-a u grabu!! :wub:
 

sreèko

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

inače je bilo sve super..ali ja biser prije nešto više od dva mjeseca išao oprati mašinu...tek tolko prije zime..(tak imam naviku sa svakim autom)..i propuhati i očistiti fergazer...
i od onda su nastali ti problemi..
:oops:
:oops:

inače je bilo sve super..ali ja biser prije nešto više od dva mjeseca išao oprati mašinu...tek tolko prije zime..(tak imam naviku sa svakim autom)..i propuhati i očistiti fergazer...
i od onda su nastali ti problemi..
:oops:
:oops:
 

greensky

New member
Re: Cuka, gasi se na leru

inače je bilo sve super..ali ja biser prije nešto više od dva mjeseca išao oprati mašinu...tek tolko prije zime..(tak imam naviku sa svakim autom)..i propuhati i očistiti fergazer...
i od onda su nastali ti problemi..
:oops:
:oops:
Moguće da je potrebno podesiti smjesu ali možda čak rastaviti i reparirati fergazer. Pošto filteri i elektrika očito nisu problem.

Uzmi onaj "starter fluid" ili "brake cleaner" pa pošpricaj pojedina mjesta oko usisa i samog fergazera (i spoja frge na usisnu granu) da vidiš hoće li se okretaji povisiti (vuče li negdje falš zrak).

Ako nije do falš zraka, onda smjesa, nivo goriva frge ili pojedini potrošni dijelovi.

Javi ako saznaš
 

Lakii

Well-known member
Cuj, karbirator treba rastaviti i dobro ocistiti, zamjeniti mu sve brtve i membrane, dizne dobro ocistiti.

Onda jos moras vidjeti u kakvom stanju ti je vakum pumpica na razvodniku.

I naravno odusci ulja!
 

igor

New member
Sama mehanička pumpa nema nikakav filter več bi prije pumpe trebal biti filter plastični, slični simptomi su mi se dešavali na ax-u 1.4 gt no tad je bila u pitanju pumpa goriva propišala membrana na njoj no pošto je bila originalna (SOFABEX) nije bilo spasa tvornički je punktirana i neda se rastavljati pa sam kupio novu i teraj dalje tako da i to treba uzeti u obzir i provjeriti svakako. Postoji jedan mali filter na samom fergazeru gdje je zašarafljena cijevčica na koju se spaja dolazno crijevo goriva pa i njega nije loše provjeriti.
:grin:
 

greensky

New member
OTKRIO PROBLEM

Pozz ekipa.

Evo samo da javim da sam napokon otkrio uzrok gore navedenih problema...

Radi se o sustavu za rekuperaciju zagrijanog zraka prilikom hladnog starta.
Vakuum otvara klapnu koja osigurava usisavanje zagrijanog zraka iznad ispušne grane te se tako motor brze ugrije. Kad se ugrije, klapna se zatvara i sustav vuče hladan zrak.

E sad, gdje je nastao problem?

Ta vakuum cjevčica se zaštopala (potrganim komadom same sebe LOL) na ulazu u razvodnu kapu fergazera i kod hladnog paljenja i vožnje stvorio bi se kritičan podtlak (u određenom vremenu i zavisno o vožnji) i gasio motor. Otklonio sam tu blokadu i zasad sve funkcionira (nadam se da će i dalje).
 
Na vrh