• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Kupujem Izolacija haube

markan1000

Well-known member
Kupujem izolaciju haube za C3 I, 2005. godište, prije redizajna, iako iskreno ne znam je li postoji neka razlika nakon redizajna. Cijena bi trebala biti što povoljnija :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Armaflex 13mm, nabaciš 4-5 slojeva i nema te temperature i tog zvučnog vala koji će to probiti.
I dođe te jeftinije od izolacije.
 

markan1000

Well-known member
Armaflex 13mm, nabaciš 4-5 slojeva i nema te temperature i tog zvučnog vala koji će to probiti.
strah me da se ne odlijepi... a previše me živcira kako se hauba pari po hladnoj kiši da bi to mirno gledao :grin:
zato ću probati pronaći neku polovnu izolaciju, prepostavljam da je hauba ista i na hdi i na benzincu i da će se moći prikačiti. moj je benzinac i na njih nije išla izolacija

lukavec.hr, nek pošalju hp expresom, platiš kad stigne
hvala
 

diegos

Well-known member
Svakako javi rezultat nakon montaže :)
Možda ne bi bilo loše tu izolaciju dodatno pojačati, npr. već spomenuti armaflex na nju koliko stane pa sve zajedno na haubu... :D
 

Cutac

Prèkaroš
strah me da se ne odlijepi
Ma neće se odlijepiti nema šanse. Da ju namjerno odlijepiš napatiš se ko isus.
Jako je ljepilo i kada odljepljuješ, prvo podereš materijal, pa tek onda kreće odljepljivanje.

A i armaflex nije zapaljiv i ne prima vodu, po tome je i bolji od tvorničke izolacije :D
 

visaluteju

Well-known member
Armaflex se izmedju ostalog koristi za izolaciju cijevi grijanja i slično tako da jako dobro podnosi visoku temperatutu a ne propušta vodenu paru samim tim i vodu tako da sve sto je Cutac napisao stoji
 

visaluteju

Well-known member
Aha :) nije zapaljiva ni tvornička jer sluzi i kao toplotna izolacija da se ne bi gulio lak od haube od topline motora, ali nije baš vodootporna za razliku od armaflexa

Jeste da su male sanse da se skvasi ali eto....meni se recimo malo raspala ona izolacija IZA motora (prema kabini) baš zbog kvašenja tj sljevanja vode sa šajbe radi neipravnog dihtovanja one gume i lajsne na šajbi do haube...
 

Cutac

Prèkaroš
Na Nubiri izolacija gorila k'o sibica :)
A i da se skvasit, po kisi dodje voda do nje.
Visaluteju, ja sam svu izolacijuo oko motora skinuo i na singerici prosao rubove da se ne raspe.
 
Na vrh