tompompa

New member
Re: Problemi s ler gasom - Xsara 1.4 98g

prevelik je tlak..premalo zraka..ok.
dijagnostika pokazuje nema gresaka-0. za ispizdit
 

XSARA VTS

Member
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

Sličan problem sam imao i ja sa motorićem minimuma samo mi nije jasno kad je skinuo struju sa istoga da je auto radio normalno koliko ja znam kad mu skineš džek tek onda popizdi! Ako se skine struja sa motorića jedino šta ja znam da bi funkcionirao motor kako treba je da se na vidu(šaraf) naštela gas ali to ionako nije riješenje jer bez elektronike nećeš imati čok to može proć samo u ljetnim mjesecima a svejedno nije zdravo za motor. Pošto je čovjek promijenio motorić i nije riješio problem slažem se sa SLI-em da je stvar u senzoru temperature! Jbg. novi sam pa su mi i stare teme aktualne.
 

klaudio2511

New member
pozdrav ljudi...novi sam ovdje imam pitanje ako moze....imam xsaru coupe 1.4i i ujutro kada ju palim gasi se i iza kontrolne table se cuje kao neko zujanje kao da ono zupčanik preko zupčanika ide(kuzite me),moram gas nabiti do poda da bi se auto upalio i malo ga moram drzati na gasu da se ne gasi,,,,mjenjao sam dize(nove su) dali je tko imao isti problem i dali zna koji je kvar......jer majstori nemaju pojma nabrojali su mi cuda ali nitko nezna konkretan probem ...HELP
 

Dalibor

Dado Tornado
ovo što opisuješ bi bilo kao kada na 1.4 motor staviš dizne od 1.0 motora pa pokušavaš upaliti auto, ali ako su injektori novi onda vjerojatno imaju dobar protok.

da ti ne nabrajam što bi se sve trebalo provjeriti - MAP, ECT, CKP, minimum, ECU, regulator tlaka goriva, pumpu goriva, releje...
ako krenem od toga kako se ne može održavati na leru hladan tada bi to bilo do senzora rashladne tekučine, potenciometra minimuma, vuče negdje falš zrak/ventilić za isparavanje goriva, centralno računalo...
sve se to može provjeriti i nemoj bezveze mjenjati dijelove jer neki majstor "misli" da bi moglo biti nešto
 

klaudio2511

New member
hvala pokusat cu dio po dio pa da vidim gdje bi mogao biti kvar

promjenio inikator temperature motora,ista stvar kao i prije,sada mi se cuje kod motorica za čok,tj onaj sta je iznad ler gasa neko zujanje kao da preskače po zubcima onako skljocanje kada ga palim i kada ga ugasim
 

Dalibor

Dado Tornado
nije ništa čudno ako ti zuji ispod haube prije nego upališ auto, ali valjda ne ideš metodom zamjene dio po dio, ako si spretan s tim tehničkim stvarima reci što bi želio ispitati pa će netko napisati kako što da provjeriš, ovako možeš izmjeniti pola auto i ne budeš se maknuo od početka.

jeli xsara prva linija ili nakon redizajna?
 

klaudio2511

New member
xsara 1.4i coupe 2001 godina

koliko se ja kuzim u aute cini mi se kao da mu čok nije otvoren,jel dok se ne zagrije malo minuta do dvije auto neide dobro nece primiti gas i ostalo,kreces ali on cuka i trebas mu stisnuti gasa da bi ti normalno krenuo i da ne crkne,a kada se zagrije auto ide kao lud bez problema ikakvih,znaci samo taj početak ga jako muči inace sa njom nisam imao nikakvih problema osim toga

ispravak kao da je cok otvoren dok je hladan pa ge nece upaliti,a gledao sam taj dio na motoru i on je zatvoren(čok)kada je hladan auto
 

Dalibor

Dado Tornado
ako ti kasnije radi okej tada senzori MAP i onaj za temperaturu vjerojatno nisu ali oni rijetko i odlaze, injektore si promjenio, kako čujem senor radilice zna zezati dok je motor hladan ali opet ako ti kasnije radi OK tada je njegov otpor koji mora biti konstantan vjerojatno dobar a napajanje kasnije isto OK što nebi trebalo imati veze sa temp. motora...


okladio bi se kako se kod tebe radi o grešci u računalu (kratice su ECU, ECM)...
xsare su znale imati grešku u bobini što je znalo naštetiti centralnom računalu.

ovdje je objašnjeno: http://www.lexia3.com/citroen-saxo-faq.html
nema veze što piše za saxo, isto vredi i za xsaru.
pogledaj koji čip imaš, "SL96 – 1" ili "SL96 – 9", tamo u plastičnim kutijama ispod haube gdje se nalazi računalo tvoje xsare.
ako imaš neki od ova dva upravljanja tada ga je vjerojatno bobina oštetila.

za popravak bi trebao zamjeniti bobinu i taj ECU/upravljanje/čip...
 

dara

New member
Xsara 1,4i gasi se u vožnji

Pozdrav od dare! Imam nerješen problem s Xsarom II motor 1,4i 2001 godina cupe:wub:.
A problem je taj kad ju upalim vozim se i nema nikakvih pravila dali cu prijeci 50 metara ili 100 kilometara dok se ne upali zuta lampica oblika pipe i zatim odma iza toga sve lampice gor. Dalje parkiram sa strane vratim kljuc dam kontakt sve radi, ali nece da upali. Odslepam ga do prvog servisa decki se spoje i vide da nedobija gorivo i da pumpa nevrti, a kad ju spoji direkt radi, ali nema na bombini struje. Zatim smo promjenili onaj smeđi relej iza ECU. Upalio odmah radio pola sata u mjestu platio to 300 kn i otišao iz servisa prešo 20 km tamo nazad i stade. Ajde nazad pa bi kazu mogo biti senzor na radilici davac impulsa ili nest dole tamo kod motora skine ga majstor donese drugi stavi upali auto radi pola sata plati 200 kn odem nakon dva dana i stane. Praznici nitko neradi probam verglat posto je nova baterija nema ni 1 mj ali nista odem kuci dođem sutra navecer dam kontakt cuje se pumpa goriva znam da ce upaliti i upali odem do kuce i parkiram. Sutra ujutro cim dam kontakt i cujem pumpu za gorivo znam da ce upaliti i odem do jednog auto elektricara koji se spojio i nakon dva sata provjeravanja veli da ga odslepam u servi. Nazovem slep sluzbu ovezem u citroen servis culjak u ceric platim prevoz 600 kn. majstor ga spoji ocita greske gledao je 3 sata po autu osigurace releje kontakte i spojeve itd. Sutra dan nazovem i kaze mi da auto radi da je gotovo provozam ga pređem 100 km i platim, kaze da je pobrisao greske i da je naso jednu zicu kao da je olemljena negdje nerece gdje.
Vikend krenem malog da vozim kod bake i djeda prešo 100 metara i stade , ajde guraj do prvog parkinga. Sutra navece dođem do auta dam kontakt cujem pumpu i upali bez problema provozam se i parkiram ga upalim jos par puta zaredom i sve ok. Sutra ujutro krenem na posao upali malog u vric odbacim i odem na posao pa nazovem servis citroen i kazem im oni kazu da ga dovezem da vide staje sad i da ce mi vratiti novce. Krenem s parkinga upalim i pređem 50 metara i ugasi se nazovem vucnu sluzbu doslepaju auto u servis plati slepanje. Majstor se spojio i kaze da komjuter nije zablokiran da prepoznaje kljuc i da sve sljaka samo pumpa i bombina nemaju struje. Prva dva dana je govorijo da nije kompjuter a onad je poceo govoriti da je kompjuter, te da ce probati sa neke polupane xsare prebaciti kluc BSI i ECU da proba upaliti da nije do instalacije negdje, međutim ta je xsara noviji tip i nepase nista. Kaze da je siguran da je ECU jer pumpa i bombina nedobiva masu a kad spoji direkt pumpa radi. I da je novi ECU 7500 kn ( previse ). Te da nadjem isti taki ali odkodiran. Dam se u potragu svi imaju ECU ali to nije to i probam trazit na netu nadjem isti sa istm oznakama SAGEM, PSA 9643134580, HOM S2000-29, ali u spanjolskoj na e bayu. Dali je do ECU i dali mi netko moze dekodirati ECU i za koliko love. Vec je proslo 20 dana kako auto stoji u srvisima. Sta da radim i dali je imao netko iste simptome.
Dara LUDARA uskoro
 

dara

New member
Re: Xsara 1,4i gasi se u vožnji

Dok ga vozim ugasi se nekad cim se ugasi moze se upaliti ali uglavnom mora odstojati neko vrijem pa upali. I nisu mi mjerili tlak goriva nego su gledali struju.
Jer nije mi jasno zasto pumpa goriva nema struje i bombina a kad dovede žice do pumpe direkt s baterije vrti. Nekoliko puta u pocetku sam ga uspio pokrenuti tako da ga spojim kablovima na drugo vozilo ali ni to vise nepali. A baterija je kod mene nova, a i alternator puni dobro to su sve isprovijeravali.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Xsara 1,4i gasi se u vožnji

to može biti i do pregrijavanja pumpe goriva.
to što pumpa vrti ne znači da druka dovoljan tlak.
ali može biti i ovo što piše Tec jer nije bilo na bobini struje kada su provjerili.
 

dara

New member
Re: Xsara 1,4i gasi se u vožnji

Znam samo da kad dam kontakt i ako necujem pumpu da je odradila prilikom kontakta nece upaliti jer ni ona ni bombina navodno nemaju masu, ali 11 godina je bilo sve ok niti jednog problema. mislim da je to neka glupost ili zbilja ECU.

Dali je netko imao slicnih simtoma i kako ih je rijesio
 

Konrad

New member
Re: Xsara 1,4i gasi se u vožnji

gle zbog neceg ti racunalo en pusta napajanje i neces upalit...sad ili je racunalo krivo (unutarnji problem) ili nesto drugo...situacija koja trazi malo vise paznje da se nade kvar...
 

dara

New member
Re: Xsara 1,4i gasi se u vožnji

Ako je ECU kako je moguce da pali ako je krepo krepo je nama pali gasi pali gasi, ali ok ako je ECU nasao sam isti sa istim PSA brojem SAGEM svi su brojevi isti kao na mom, dali je moguce odblokirat ga pa da ga u servisu programiraju za moje kljuceve i za koliko para se to radi i naravno tko. Hvala
 

Konrad

New member
Ja sam imao C3 benzinca, kad stanes negdje nemozes ga upalit ako stoji vise od 4 minute, u voznji se ugasi pa neznas jel bude ili nebude upalio, racunalo motora bilo neispravno

Neznaci da auto nece palita ako je racunalo riknulo ali ce stvarat razne probleme
 

ledolomac

New member
Re: Xsara 1,4i gasi se u vožnji

Meni riknula bobina a posljedično sredila komp. Pokušali otključati polovni zamjenski komp ali bez uspjeha.Na kraju moj, komp popravljen u Zagrebu, zamjenjeni neko djelovi vezano za ler gasa.Popravak kompa 1500,00 kuna plus polovna originalna bobina 300 kuna./ Auto izgubilo snagu i gasilo se/
 
Na vrh