lider3000

New member
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

Prošao sam cca 70 km, auto pali iz prve, bio uključen motorić ili ne.

Uglavnom kad je motorič uključen večinom više turira i popizdi.

Vozim se sa isključenim motoričem, auto svejedno turira nekad 2-3 puta ponekad 3-6 puta, večinom manje.

Stanem na semaforu, okretaji se spuste na normalu, auto turira 2-3 puta i ustabilizira se. Sada je to turiranje malo manjeg inteziteta nego prije .

Sada nema šanse da igdje uzima zrak jer je sve tretirano sa silikonom i još ka tome je gumica unutra.

Znaći imamo odličnu začepljenu rupu, i isključen motorić ler gasa, a auto svejedno turira.

Po meni tu sada motorić ne igra neku ulogu, ili ?
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

lider pogledaj koja ti je oznaka motora u toj xsari, bilo da guglaš svoj motor ili da pogledaš na malenom limiću na prednjoj strani mašine (dolje desno izbočen limić okomit na blok motora). i onda pogledaj na netu koje ti je ubrizgavanje. i za tu marku ubrizgavanja pronađi servisera u svom kraju. budeš se ovako bezveze namučio.
 

lider3000

New member
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

Thnx, but uvjek ima but...

Tražim mišljenje stručnjaka da se što bolje pripremim za nekog koji veli da se kuži, još uvjek sam uvjeren da sam ovdje na pravom mjestu.

Motorič je isključen i auto radi koliko toliko ok, no ne razumijem kaj če uopče onda taj motorić ako motor radi ok.

Sa druge strane htio bi razumjeti tog motoriča ler garsa, negovu svrhu rada isl...

Kad je motorič isključen ponekad motor automobila radi ok, a ponekad počne turirati sam od sebe. Ne vidim baš neki razlog da taj motorić ler gasa zajebava dok je isključen, po svemu sudeči kvar je negdje drugdje.

samo sam znatiželjan ništa više.
Pošto je forum tek u razvoju mišljenja sam da svaki detalj je važan za druge vizitore.
Koliko god mi pričali o podivljanom ler gasu držimo se teme, a svatko svoja iskustva i savjete dijeli for free.

Ima možda netko neke linkove , literaturu nekakvu gdje bi više saznao o dijelovima, motoru xsare i sve vezano za nju...

Unaprijed se zahvaljujem.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

taj "motorić" ler gasa šalje signale centralnom računalo kako bi ovaj znao da motoru nije stisnut gas.

svi djelovi sustava ubrizgavanja mogu se provjeriti, pa ti zato i pišem da trebaš otiči stručnjaku za tu marku ubrizgavanja. a ne nekom tko bu ti isturiral auto i reko "ja mislim".
 

lider3000

New member
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

taj "motorić" ler gasa šalje signale centralnom računalo kako bi ovaj znao da motoru nije stisnut gas.

svi djelovi sustava ubrizgavanja mogu se provjeriti, pa ti zato i pišem da trebaš otiči stručnjaku za tu marku ubrizgavanja. a ne nekom tko bu ti isturiral auto i reko "ja mislim".
Hvala :)
 

sLi

Dr. Xsara
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

nije istina d amotoric salje podake, nego potenciometar pozicije gasa koji je spojen na leptir...motoric sluzi za smjesu...odnosno dodaje ili smanjuje smjesu zraka, uostalom kuzi se da leptir ima iznad poseban kanal u koji zrak ulazi ovisno o motoricu minimuma...sve je usko povezano tako da ako je syeban senzor temperature, onda centralina siba vise benzina, pa se motor pocne gusit, onda motoric minimuma otvori dotok i tada se okretaji dignu i tako u nedogled...tako da kazem prvo senzor temperature

da te zajedno pitam, da li ti auto otezano pali kad je ugrijan? tj da li moras stisnut m alo gasa da bi upalio?

inace kad vadis motoric i vracas nazad, treba ga stisnut skroz unutra da centralina zna na kojoj je poziciji...ja bi ti preporucio svakako da za pocetak zamjenis senzor temperature...ja ga frisko zamjenio 140kn...tamno plavi 2 pinski iza kucista termostata

samo pazi jer su 2 tamo...ovo je kataloski od tog plavoga...0242 83

ako te zanima ja ti imam kompletan leptir koji nema ni jednog syebanog navoja, sa IAV senzorom i onim sta sluzi za predgrijavanje...znaci fali ti potenciometar pozicije jer je moj otiso u bananu, a gore imam neki motoric minimuma i mislim da je u ok stanju

ako si zainteresiran, cemo se dogovorit...
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

na monopoint ubrizgavanjima ako ti je syeban potenciometar pozicije leptira, onda ti je syebano komplet ubrizgavanje. taj potenciometar ne smiješ otvarati, niti ga zamjenjivati, već se mora mjenjati komplet sa kučištem ubrizgavanja. vjerojatno je tako i sa multipoint ubrizgavanjem kod xsare.
 

sLi

Dr. Xsara
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

ako je syeban se slazem, sve ostalo se syebe, ali da li znas koji su simptomi kad je on syeban?

i zasto ga se nebi smjelo mjenjati? ja sam ga najnormalnije zamjenio i auto radi bez ikakvih problema...najprije pises motoric, sad pises potenciometar

i na curinoj corsi sam ga sad mjenjao, i nikakvih problema nema...unutra je feder, koji uvijek vraca poziciju na nulu tako da nevidim zasto ga se nebi smjelo mjenjat...otvorit ga ni nemozes jer je zaliven iz komada
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

potenciometar leptira je potenc. pozicije leptira. motorić ler gasa je onaj što održava motor u leru. potenciometar ako jednom otvoriš nikada više nije isti. možeš ga ti otvarati, ali na svoju odgovornost. kada rikne potenciometar tada skini sve sa kučišta ubrizgavanja i komplet kučište (sa tim potenc. u sebi) zamjeniš...
kada rikne poteciometar auto u vožnji zacuka i trza. šalje krive podatke o tome u kojem je položaju leptir.
motorić ler gasa je tu da bi se auto mogao održati u leru. kvar je recimo ako auto sam nabija (iznad 2000okr) i spušta gas dok je u leru.
 

Olaf

New member
Kaj radite nauku? Ako se covjek ne kuzi zasto da se igra s autom i nakraju mu se sjebe jos vise? Potenciometar se moze podesavat ali ako ga rashebe samo ce mu bit gore.
SLI - o cemu ti pricas covjece? Kakvo stiskanja motorica? Centrala si podesi motoric kad ti das kontakt, ti nisi ni poceo verglat a sve je vec spremno, motoric centrali samo salje podatak o svom polozaju; On se NESMIJE stiskat i ostalo jer se moze ostetit, nek covjek ode kod nekog da slozi auto jer ovako nece nikad zavrsit sagu o Xsari
 

sLi

Dr. Xsara
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

vidim svi ste imali problema sa tim motorom pa znate o tome sve...u jednom trenutku se pise motoric u drugom potenciometar...

jos jedna opaska...neznam zasto se onda prodaju poteniometri pozicije gasa po kataloskom a ne sa kompletnim kucistima

u haynesu ljepo pise kako se inicijalno postavlja novi motoric minimuma, i bazdarenje senzora nakon resetiranja centraline

prosao sam u godinu dana 5 vrsnih elektricara koji su slovili kao strucnjaci za PSA pa niko nije nista napravio...

iskljucujem se jer nema smisla, pisem iz prve ruke jer sam imao identicnih problema koje sam rjesio na navedeni nacin
 

lider3000

New member
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

da te zajedno pitam, da li ti auto otezano pali kad je ugrijan? tj da li moras stisnut m alo gasa da bi upalio?
Auto kad je ugrijan pali normalno, dok je hladan treba gasa i dobro treba pričekat da se ugrije tek onda mogu pustiti gas da bi radio ok , tj da se ne ugaasi.

Evo vozim se par dana sa isključeninm motoričem ler gasa, pali iz prve normalno, sve radi ok osim...

Kaj je auto zagrijan , ugasim ga i ponovo upalim, diže okrataje u nebesa na cca 10 sekundi i onda se stabilizira.

Napominjem da ništa posebno ne prčkam po autu, to ču ipak prepustiti nekom stručnjaku.
Ima tko ovdje voljan konkretno pomoći ZG i bliža okolica?
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

imaš Magneti Marelli ubrizgavanje. pronađi na googlu nekog ovlaštenog auto servisera te firme da ti PROVJERI KOMPONENTE ubrizgavanja (znači labda sonde, brizaljke, sonde i osjetnike, pumpu goriva...), jer sve se to da provjeriti, a ne mijenjati u nedogled.

još uvijek tipujem kako ti auto ima problem centralnim računalom (ECU). znači trebao bi pronači nekog električara da ti to provjeri. prekontrolira, prelemi, ili da ti kaže kupi drugo centralno računalo (moja ti je preporuka rabljeno sa nekog otpada).
iskopao sam ti guglanjem ovu www stranicu, vidim da se bave prerađivanjem ECU, tjuniranjem konkretno, pa probaj preko njih ili guglanjem biti kreativan, pa pronači nekog da lemi i popravlja ECU. ili probaj jeftino nači isti rabljeni.

ovim postupkom si trebao iči od početka. ako se ne varam puno si toga promjenio... sudeći prema youtube videu moja preporuka damožda ipak kreneš od ECU.
 

lider3000

New member
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

show goes on c c c

znaći, momci su zamjenili koplletno računalo i stavili ispravno, no ništa se nije desilo.

Problem je opet isti kao na snimci.

Računalo, nije, motorić ler gasa nije, mora da vuće negdje sastrane zrak, ali gdje ?

hoče tko to gratis da me riješi muka....









(šalim se)
 

sLi

Dr. Xsara
Re: 1.4 xsara, 2000.godina, ler gas poludio

toliklo o tome da je ECU...sta se tice falseg zraka...pogledaj malo na usisnoj grani di je MAP senzor, iza ima jedan odusak od kojeg jedan kraj ide prema railu od injektora, a drugi ti je mrtav...ja sam taj drugi negdje posijao pa sam ljepio, ali bio na otpadu i naravno da sam maznuo drugoga :D

provjeri jos crijevo koje ide prema servo bubnju, i naravno crijevo prema rezervaru od ulja za servo

ja ti jos uvijek kazem da promjenis senzor temperature...
 

tompompa

New member
Problemi s ler gasom - Xsara 1.4, '98. g

pozdrav..ovdje sam novi clan na ovom forumu,i vozac xsare 1.4 sa prijedenih niti 140 000 original. vozim je od 100 000 km,do tada je bio servisiran uredno u pebi. zadnjih 20 000,tj.godinu dana imam problem koji nije stalan,pa me vise toliko ne zamara,ali obisao sam cca 10 mehanicara i niti jedan ne razumije o cemu se radi,traze da ostavim auto na 4-5 dana,a auto mi je prijeko potreban...tako da..nista.
da skratim nitko ne zna o cemu se radi,na kompjuteru javlja-nema greske!

vidim da ste vec komentirali slican kvar,pa sam se odlucio regat na forum.
promijenio sam vec 2x svjecice,bobinu,kutiju zracnog filtera,prosle godine zmjesao mi ulje i vodu...ulozio dosta kuna. i postao bezvoljan,a auto mi se i dalje svida :shock:. sado mazo ocito.
ponekad kad ga zapalim,radi ,ocito na 2-3 cilindra,i pritom dimi gust dim mirisom na karabit! ako znate kako smrdi karabit...hehe
kad proradi na sve cilindre,auto je normalan,ne dimi,ne trosi ulja,sve ok,samo sto nekad zna na leru trest,makar radi na sve cilindre,ponekad,ali ponekad trese.

da nastavim...prije je znao i sam dodat si gasa,na leru samo,npr.na semaforu. ekipa okolo mislila da sam za trku..hihi,a ja ukomiran!!:D
miris karabita i bijeli dim je znaci samo tih par skundi do pola min,ovisi kak mu dode.a li trese cijelo vrijeme kao da je dizelas. motor lijepo i tiho radi,naravno kad je sve ok,samo sto trese.
i zaboravio sam nesto rec,kad mi zna radit na 2-3 cilindra ugasim ga i ponovo upalim,ponekad odmah radi ok,znaci upalim-radi na 3 cilindra,odmah ugasim i ponovo zapalim-radi ok.
bio sam i kod mehanicara stelo mi je i ventile,pa nista..volio bih ak mi moze netko pomoc iz iskustva ili dobar mehanicar,jer ne poznam takvog za cita,za preporuku,pa da rijesim ovaj prblm. HVALA

cak mi jedan prijatelj(mehanicar) rekao da vuce fals zrak,jer mi "lulica" koja ide sa poklopca motora na kutiju zracnog filtra ne dihta bas najbolje..hm pa je mozda i u tome problem!?!?! volio bih par savjeta..jos ednom hvala
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: xsara 1.4 98g. problem vec 1 god!!!

cak mi jedan prijatelj(mehanicar) rekao da vuce fals zrak,jer mi "lulica" koja ide sa poklopca motora na kutiju zracnog filtra ne dihta bas najbolje..hm pa je mozda i u tome problem!?!?! volio bih par savjeta..jos ednom hvala
a lulica se popravi ponovni paljenjem auta?! :D

izgleda kada autu nije ništa, a neš mu je, problem je u kompjuteru :surprised:
dolje jedan saxo vozač, platio prčkanje po kompjuteru 200kn, pa možda da od toga kreneš...
 
Na vrh