Uvoz i registracija uvezenog auta

Neno21

New member
Ma posjedujem vec 3 citroena ali to je sve standard 1.4 benzinci c4 i xsare i sad je zelja nesto specificno ali posto je c4 jedna vrsta ljubavi pa sam se orijentirao u tom pravcu pronasao 2 u blizini berlina jedan 2700 eura i drugi 3600 vise gledam na stanje interijera i eksterijera a motor ce se dotjerat ali oprema je :surprised: pa ujedno nabavit si neku zabavu i malo drukciji c4 :cool:
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Stariji sin mi uspešno studira, pritom radi i uspel si je zašparati šaku €ura za auto. Rekel sam da bum mu dodal za registraciju ak će ga sam svojim novcima biti u stanju točiti i dalje redovno davati ispite.

Èudom se čudim kak se baš zapikiral na C5. :D

Tam 2006 godište. Kod nas kak se veli, ak hoću kupit grob gledal bum na groblju a ne u autooglasniku. Ovo kaj se nudi kod nas su sve grobna mesta za velike novce.
Ali prek grane (i to biciklom) u SLO ih ima od 1000-1500-2500€ s 200.000 km s promenjenim dvomasenim (velika stavka!) i auti su općenito u finom stanju.

Kaj je zaeb? Dizel i 158 g/km = 12,5 - 13.000 za Plenkovića i Marića. Opet bi negde ispalo 3500-4000€ + osiguranje. Nisam pametan. Duša me boli stresti tolke kune ekipi u proračun.

Kaj velite? Ima ko kakav veliki razuman arugument ZA i Protiv uvoza? :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
S obzirom na situaciju, isplativije je da sam sebe izvezeš nekamo van, nego da uvoziš auto.
Al ako seljenje nije opcija, čekat po oglasima :D
 

Phantom

Drajver
Ali prek grane (i to biciklom) u SLO ih ima od 1000-1500-2500€ s 200.000 km s promenjenim dvomasenim (velika stavka!) i auti su općenito u finom stanju.
svi tako kažu, a kakva je realna slika...ako već kupuješ u slo izbjegavaj relaciju celje-maribor, tamo su većinom sverceri ....
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
ako već kupuješ u slo izbjegavaj relaciju celje-maribor, tamo su većinom sverceri ....
Gledali smo oko Ljubljane. Jedan je u oglasu za 2800 s 160t km, a piše 3. vlasnik, godište 2005. :) Sumnjivo jako . :whistling:
Dal se u SLO može isto kak i kod nas proveriti prema VIN-u i br. prometne kilometraža ili čak negde online?

Druga stvar je da sam zval carinu danas. To kaj su mi rekli govori ne da smo mi šupak EU neg smo mi i za Afričku uniju pripizdina.
Tam u toj glupoj carini nema yebene šanse da mi kažu koliko bi me ispal uvoz iz SLO ili Austrije. Kao ne smiju reći. Neg kad dođem z autom , onda mi buju rekli jel 13 ili 33000. Pa, di to ima da je iznos poreza tajan i da se računa prema 357 parametara za svaki auto posebno?!?!?!? Sam čekam da mi neko krene o domoljublju, pa ova država je zmišljena da te kara u dupe, a ne da ju voliš i da ti olakša. Yebo im pas. Oprostite kaj sam neugodan, al glupost me tak ljuti da si nemrem smisliti.
 

vborovic

C5 modifikator
Ako je auto redovno servisiran unutar PSA mreže, možeš i kod nas provjeriti za slovenski auto njegovu kilometražu prema broju šasije (ovlašteni recimo) ... online postoje neki carfax i slični servisi, meni se nisu pokazali pouzdanima ... da, pomiri se sa time, osim ako nemaš neku vezu na carini, da će ti netko unaprijed ići računati točan iznos ... nije toga bilo kad sam ja uvozio svojeg u 9/2013., a kamoli sada nakon korekcije zakona sa 1.1. ...samo ću poniviti tezu da sve što se namjerava uvoziti a da ima više od 120 g CO2 (dakle, 121 na više) mora biti stvarno jako dobar razlog zašto si spreman odreći se značajnijeg financijskog iznosa u korist lijepe nam naše (a da nije domoljublje) ...
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Ako je auto redovno servisiran unutar PSA mreže, možeš i kod nas provjeriti za slovenski auto njegovu kilometražu prema broju šasije (ovlašteni recimo)
Nisam znal da i je Citroen umrežen. Hvala

samo ću poniviti tezu da sve što se namjerava uvoziti a da ima više od 120 g CO2 (dakle, 121 na više) mora biti stvarno jako dobar razlog zašto si spreman odreći se značajnijeg financijskog iznosa u korist lijepe nam naše
Ak na tešku silu zatvorim jedno oko na PPMV, u SLO su cijene realne. 1500-2800, SLO porijeklo
Bar ovo kaj je na Avto.net.
Kod nas takav C5 drže na 4500-5000. Skoro 6000 neki. Kažem, aj bok. Jedan ima skoro 300 000, tip ga ne da ispod 4800
Veli tip ali denul sam gore nove gume. Pa kaj me briga, zakaj si to napravil. :D Ovo kaj je kod nas 2500, to je u SLO na kilograme. :)

Ako u grubo računam C5 u SLO + 1.1. lopovski porez, tu je negde, a auto ima duplo manje km.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa di baš taj C5 za mladog čovjeka... C4 nije opcija?
Nekako mi se čini da je šira ponuda, makar su isto oko 4000.
 

vborovic

C5 modifikator
Kaj da ti kažem, tvoja lova ... na auto koji je preko 10.000 € dati 2.000 € bi još nekako opravdao ... ali na auto za 2-3 t€ dati još 1-2€ mi nikako nema smisla (državi), drugo kaj dobiješ za tu lovu, očuvaniji auto, manje km (barem na papiru) ...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Kaj da ti kažem, tvoja lova ... na auto koji je preko 10.000 € dati 2.000 € bi još nekako opravdao ... ali na auto za 2-3 t€ dati još 1-2€ mi nikako nema smisla (državi), drugo kaj dobiješ za tu lovu, očuvaniji auto, manje km (barem na papiru) ...
He he, čekaj da tvoji klinci zarade sami neke "ozbiljnije novce", pa ćeš vidjeti što je "racionalno". :)

@zdeslav1967, izbij malom ideju iz glave. Milom, ne silom. :) Neću pitati što će čovjeku od 20-i-kusur godina C5, jer svatko ima svoje fetiše. :D Što @vborovic kaže, u pravu je. Dati 2t€ za auto i još 2t€ u proračun je... Malo je reći da je glupo. :angel:
 

vborovic

C5 modifikator
He he, čekaj da tvoji klinci zarade sami neke "ozbiljnije novce", pa ćeš vidjeti što je "racionalno".
Neće to ići tako brzo, bar ne za sad ... :D

Ja mogu reći na vlastitom primjeru, kao netko sa dvadeset i kusur (konkretno, 26) i kao netko sa vlastitim novcima (kredit, kao i svaki drugi pošteni hrvat), kad sam se odlučio na C5 (ovo što sad vozim) prije 3 godine ... računao sam da ću svoj novi/drugi auto platiti oko 15.000 €, relativno nebitno što ... gledam novo kod nas: dobijem C4 sa jedva osnovnim paketom opreme, 1.4 motorić (cutac će me ubiti, ali je tak ... :D ) ... s obzirom da se tata uvijek jako trudio imati najudobnije aute (ne najskuplje), znam što znači veliki auto ... nakon iskustva sa 2 C5, oba hidro-ovjes, razmišljao sam uzeti 2. gen model, ali ništa pametno kod nas ... X7 modeli su bili relativno novi, odnosno nisu se prodavali kao rabljeni u velikim količinama, a ovo što se prodavalo je bilo bljuzga (kombinacija opreme, cijene i izvoženosti) ... našao sam auto u SLO, koji sam bruto sa registracijom platio 15.500 € ... kod nas se tada nije moglo naći išta slično (navigacija, automatik i 2.0 HDI Euro 5, bilo je Euro 4) ... kada su se rabljeni takvi počeli prodavati kroz pola godine do godinu kod nas, cijena im je bila oko 17-18 tisuća ... znači da sam napravio dobar posao ... državi sam platio oko 18 tisuća na porez prilikom uvoza (ona kalkulacija po tablicama) ... sada nakon 1.1. da idem uvoziti identičan auto (3 godine star, ista km), državi bi na ime tog poreza platio otprilike 25.000 kn ... ok, i dalje bi se možda isplatilo u odnosu na ono što se kod nas prodaje, ali to je 1000 € više za doslovce ništa, jer se zakonodavcu tako zaprdnulo ... a to je nekakva 1/4 vrijednosti vozila, samo na porez, postoje i druga davanja pri uvozu ...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Druga stvar je da sam zval carinu danas. To kaj su mi rekli govori ne da smo mi šupak EU neg smo mi i za Afričku uniju pripizdina.
Tam u toj glupoj carini nema yebene šanse da mi kažu koliko bi me ispal uvoz iz SLO ili Austrije. Kao ne smiju reći. Neg kad dođem z autom , onda mi buju rekli jel 13 ili 33000. Pa, di to ima da je iznos poreza tajan i da se računa prema 357 parametara za svaki auto posebno?!?!?!? Sam čekam da mi neko krene o domoljublju, pa ova država je zmišljena da te kara u dupe, a ne da ju voliš i da ti olakša. Yebo im pas. Oprostite kaj sam neugodan, al glupost me tak ljuti da si nemrem smisliti.
Moj Zdeslave, da san ti palac gori, ali ću ti i reći jednu stvar. Ja bi se moga okladit u svoj C4 i svi njegovih 110 konja :) da si ti ka i većina glasa za ulazak u Uniju. Sad lipo šta si tražija, to si dobija. I kad već već spominješ "karanje u dupe", lipo se podmaži, primi ga i trpi! :D Za to ste se pripremali, to ste zaokružili. Niste računali da boli. :D

Ovo šta se tiče PPMVa neću ni komentirat. Otimanje najgore vrste. Još kad se sitin da smo mi do prije tri godine uvozili iz Italije i to trajektom (Ancona-Zadar) i da nam se isplatilo. Danas samo za zamislit se.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ove godine u Hrvatsku je uneseno 31.800 rabljenih automobila iz EU s prosječnom kilometražom od oko 135.000 kilometara.

To je službeni podatak, ali tko kupcima može jamčiti da su prijeđeni kilometri stvarni, da kilometraža nije vraćana? Nitko sa sigurnošću. Priznao je to neizravno prošli tjedan Europski parlament izglasavši izvještaj o manipulacijama s brojačima kilometara kod prodaje rabljenih auta u kojem se predlažu zakonska i druga rješenja za sprječavanje nezakonite prakse i da se te prijevare odrede kao kazneno djelo u EU.

Prema istraživanju ADAC-a, gotovo svaki treći rabljeni automobil prodan u Njemačkoj ima vraćenu kilometražu. Istraživanja su pokazala da su prijevare s prijeđenim kilometrima češće u slučajevima prekogranične prodaje vozila.
Između 30 i 50% uvezenih rabljenih vozila imaju namještene brojače, a Hrvatska je u toj skupini zemalja s 40% uvezenih vozila.


"Hrvatska je među zemljama koje su posebno pogođene tom prijevarom. Otkad smo ušli u EU, naši ljudi masovno kupuju aute na zapadu. Procjene EU pokazuju da je na nacionalnim razinama zahvaćeno između 5 i 12 posto vozila, a u prekograničnoj trgovini zahvaćeno ih je između čak 30 i 50 posto", kaže eurozastupnica Biljana Borzan, prenosi Poslovni dnevnik.
 

sir.Oliver

Well-known member
a kako je to s vožnjom " stranca " ( strane table ) smije li se to u HR ? ( za Srbiju znam da je skoro nemoguće . meni bili zaplijenili auto , jer sam imao domaću vozačku . ha ha ha ... al sam se tada zabavljao ... otkucali mi rešenje kako mi se auto plijeni zbog carinskog prekršaja .... a kada mi je dosadilo to što rade , onako ironično sam im bacio putovnicu republike Slovačke na sto ... i okrenuo ledja glasno se smijući . kakvo li je to bilo izvinjavanje ... prosto lizanje poda , samo da ih ne prijavim . ma zabava za 5+ )
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I onda se ja godinama yebem s ekonomijom, a mogo sam tri godine srednje škole pušit cigare u dvorištu i sada biti bogat čovjek sa duplo dužim stažom.

A posla s rabljenim drlama će biti sve više, za koji mjesec novim autima bi trebale još rasti cijene zbog onog wltp-a.
 

Cutac

Prèkaroš
Koji kalkulator za troskove uvoza je precizan? Takodjer, gdje mogu naci cijenu nove serije 3 iz 2010?
Kako kilometri i cijena rabljenog utjecu na trosak uvoza? Jel se moze nekim(legalnim) kanalima smanjiti trosak uvoza?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na Carnini imaš kalkulator, nemože točnije. Točne cijene možeš kupiti, tih usluga ima po netu... ali nepotrebno. Stavi između 250-300tkn, neće previše utjecati na cijenu.
CO2 i starost najviše utječu.
Davanja nemožeš smanjiti... co2 je deklariran kako je, proizveden je kada je, i nabavna cijena je bila kakva je.

Možeš probati dati auto na procijenu, smanjenje vrijednosti ako je razbijen ili nešto... ali mislim da nema smisla ako je sve OK.
 

Cutac

Prèkaroš
Razmišljam da Citroene prodam, a da ukupni broj cilindara u garazi osta u isti:whistling:
To bi bila višegodišnja investicija uz nadu da vrijednost auta nece znatno padati.

Znaci zapravo je svejedno koja je godina i o kojoj se kilometrazi radi? Jer uvoz me po jednom kalkulatoru ispada vise od vrijednosti c4...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kilometraža je manje bitna, ali godište nije... jer se umanjuje vrijednost prema starosnoj komponenti.

Da podatke pa ti iskalkuliram... model, motor, godište...

Nego, što ćeš voziti svakodnevno uz taj V8?
 
Na vrh