Servisni intervali C4 II

Blackking

Kralj
Da,sve pet..ma nisi trebal radit redovni servis nego onaj "chrono" tj samo izmjenu ulja i uljnog filtera..mislim da je Matija pisao da to izađe nekih 500-600 kuna :confused:
Zatražio sam redovni servis .. zato da mi pregleda komplet auto, to sam naglasio.. da sam donio onaj papir .. možda bi jeftinije prošo .. zaboravio sam na to :hm: .... no ipak mislim da su malo prenaplatili ruke... osim toga nisam znao da mogu birati taj "Chrono" servis ... nije baš da sam iskusan po pitanju tih servisa ... iako sam stotine auta servisiro do sad ... :eek:
 

deda

New member
Naplaćuje se dva sata,a cijena sata je negdje 230 -250 kn.Ostalo bi trebalo biti materijal,ne mogu vidjeti baš kolko kaj košta.
 

Blackking

Kralj
Naplaćuje se dva sata,a cijena sata je negdje 230 -250 kn.Ostalo bi trebalo biti materijal,ne mogu vidjeti baš kolko kaj košta.
Filter ulja - 121.84 kn s PDV

Brtva - 4,80 kn

Peludni filter - 228,25 kn :wtf:

Ulje INEO ESC 5W30 - 774,90 kn

Antifriz 0,5L - 28,92 kn

Sredstvo za pranje stakla 1L - 25,57 kn

Potrošni materijal - 19,68 kn

Ukupno materijal - 1204,08 KN

Redovni godišnji servis vozila 1.60(valjda sati)- 391,63Kn

Zamjena peludnog filtera 0,30 (valjda isto sati) - 73,43 Kn

Ukupno - 465,06kn

Sveukupno - 1669,12 KN


:hm:
 

Blackking

Kralj
Ja 5 litara ulja full sintetičkog nabavim a 300 kn ... 5W30 .. ovo mi je pretjerano nekako ... a za peludni .. hm ... sam totalno zapanjen osto... :wtf:
 

deda

New member
Brtva filtera košta u dućanu 0,8 kn,a litra sredstva za stakla citroenova je skupa,e sad koja se metne?.Antifriz ja nisam ni u jedan auto trebal dosipavati godinama,a kamoli za 10 000km.Ako ga treba,onda negdje curi,znači trebalo bi ić na popravak.Cijena recimo u servisima Auto stop koji imaju ugovore sa Auto Krešom ti je 70 -90kn/h.Ali kaj možeš,mora se ić u ovlaštene servise dok traje garancija.Malo je njih koji nakon toga idu u ovlaštene servise,pa bile to i firme.Meni dok je trajala garancija dvije godine taman sam imao 40000km tak da na drugi servis nisam ni išao.Takav servis sa izmjenom svih filtera i ulja me dođe 600 do 700 kn,zavisi koje filtere kupim i kolko popusta dobim na ulje.To i je sve kaj treba do velikog servisa,jedino još svjećice na 60 000 km mjenjaš, a ostalo zavisi o naćinu vožnje,kočnice,gume i ostalo kaj se potroši.
 

Hrvoje Marin

Active member
Glede Chrono Servisa, bio sam u servisu ovlaštenom di iznad vrata od servisa stoji tabla

1m*5m Chrono Servis, i pitam Chrono servis izmjena ulja: A što je to, i nakon pola sata telefonije i ostalog, ništa, ne postoji trenutno. Èak sam i mail CH dobio u tom pogledu.
Postprodaja je ........ fenomenalna.
 

Matija

New member
:( :( :( Baš bezveze... Sramota ih može biti, da su toliko aljkavi. :(

A meni su u Ceriću sami to ponudili, kao, pa ne morate sve radit, napravimo vam Chrono, izađe vas jeftinije. U smislu, radite dva servisa godišnje (s obzirom na kilometražu), jedan Chrono, jedan full...
 

Marko

Well-known member
Deru ga svi! Evo, nevezano uz citroen - vidio sam ponudu za prvi servis za h. sivik - filter ulja 95,00 + ulje 440 kn/4 litre (ekstra djevičansko valjda) + SAT i DVADESET minuta posla 290,00 + porez na sve to... Mašala!
 

Hrvoje Marin

Active member
Zapravo je taj legendarni godišnji servis lov na jelene mlade. Normalni servisi koji mijenjaju ulje po manjim cijenama uslugu daju besplatno. Filter klime pola sata posla?

Ali štaš, većina dođe, kaže godišnji servis molim, evo vam račun, hvala i tako ide.

U EU je poništena obaveza da se ide u ovlašteni za vrijeme jamstva, kada dođe to pravilo i kod nas neke promjene će sigurno biti.
 

liberty

Well-known member
ja ću sa svojim na jedan chrono servis godišnje na 10 tkm i na redovan service na 20 tkm
ne mogu čekati 20 tkm pa da mu tek onda promijenim ulja
uostalom ta ulja mi djeluju i jako rijetka te prema iskustvu s drugim autima koji su koristili te "niske" gradacije ulja - mašine ga ipak i troše
s time da je meni 3/4 vožnje vožnja otvorenom cestom

ako me promjena ulja i filtera dođe cca 100 EUR - mislim da mi se to ipak isplati

frendica mi je na peugeotu mijenjala ulje tek po proteku servisnog intervala i to protekom 2 godine unutar koje je bila napravila nekih 16 tkm
pravo da vam kažem strašno na što je ličilo to ulje
a da ne kažem da se takvim intervalom zamjene ulja umalo zeznula i što je zaboravila da tu i tamo provjeri ulje, jer kao i svi, misli da auti ne troše ulje
uglavnom, na moje inzistiranje je nekoliko puta u tom intervalu provjerila razinu ulja i naravno, srećom, na vrijeme shvatila da ga mora nadoliti (mislim da ga je sveukupno dolila 1-1,5 litre.

primjetio sam da ta ulja niske gradacije prije stare od guščih ulja na način da ga auto neko vrijeme ništa ne troši, a onda po proteku 7-10 tkm od zadnje izmjene ulja počne ipak trošiti sada već "degradirano" tj. izmučeno ulje

svaka čast preporuci proizvođača i servisera
ali ja ću ipak mijenjati ulje svakih 10 tkm ili godinu dana što dođe prije
sve preko toga mislim da loše utječe na motor, pogoduje stvaranju taloga u karteru i sl.

naravno, nisam stručnjak, neki se ne moraju slagati samnom, ne želim ulaziti u polemike, i znam da svako ima pravo na svoje mišljenje,
ali znam kako mi se suti ponašaju nakon što prođe više od 10 tkm od zadnje promijene ulja
 

Hrvoje Marin

Active member
mislim da ga je sveukupno dolila 1-1,5 litre.
bude to između min/max pa nije problem

primjetio sam da ta ulja niske gradacije prije stare od guščih ulja na način da ga auto neko vrijeme ništa ne troši, a onda po proteku 7-10 tkm od zadnje izmjene ulja počne ipak trošiti sada već "degradirano" tj. izmučeno ulje
Isto primjećujem.

svaka čast preporuci proizvođača i servisera
ali ja ću ipak mijenjati ulje svakih 10 tkm ili godinu dana što dođe prije
sve preko toga mislim da loše utječe na motor, pogoduje stvaranju taloga u karteru i sl.

Ja se vrtim na 10-ak po godini i tako ide i promjena.

Ti produženi intervali idu na račun izračuna troškova održavanja,

iako da ulje ne naplaćuju toliko nebi ni bilo utjecaja.

Mene 5l ulja, filter i izmjena koštaju 360kn PDV uključen.

Svakih 10000 to nije puno.
 

Matija

New member
Jedino, ovaj, zamjena filtera klime na C4 nije baš jednostavna. Nalazi se u motornom prostoru, iza filtera zraka i navodno se moraju i brisači skidat... Ponavljam, navodno, ja nisam vidio, niti sam radio. Baš me zanima kad budem to radio da vidim kak ga mijenjaju.

Dok sam ga ja na Xantiji baš prošli vikend promijenio u roku od pola sata, a u to vrijeme je uračunat i odlazak do trgovine s dijelovima.:grin::grin::grin::grin:
 

deda

New member
Ulje se najviše uništi gradskom vožnjom.A ako su velike relacije i veće brzine,onda se i više troši,pa ga više nadoljevaš,tako da ima više friškog ulja u motoru,nego ako ga u 10 000 km ni ne treba nadoljevati.
To kaj ti se ćini da je ulje rijetko je zbog multigradnog viskoziteta,tj kad je hladno nije zgusnuto kao ona nekad monogradna,pa si po zimi morao stavit manje gradacije jer je hladno bilo tolko zgusnuto da ga je motor jedva okrenuo i teško je tako gusto dolazilo do svih mjesta koje treba podmazati.Velika je razlika u tehnologiji ulja nekada i danas,u materijalima i obradi dijelova,svaki puta se menja i filter,nekada nije,a neki auti ga nisu ni imali, nema više toliko prašine na cesti,prema tome ništa se neće desiti ako menjaš po preporućenim intervalima,ovako samo trošiš novce,ali ništa se bolje na motoru neće dogodit zbog toga ni sačuvati ako ga menjaš ranije,ali neće ni štetit,daleko bolje nego ne menjati na vrijeme.
 

liberty

Well-known member
pravo da vam kažem
meni nije problem izdvojiti 100 EUR za promjenu ulja i filtera svakih 10 tkm
jer za isto vrijeme potrošim 900 EUR na dizel

nego bi mi jedini kontraargument za ne promjenu ulja bilo to da je to vjerovatno neekološki, tj. 4 litra ulja se mora više negdje spremiti, skladištiti ili reciklirati

po meni ranija zamjena ulja ne šteti, koristi možda ima (kao što Deda kaže)

@ Deda - ovo za gustoću ulja sam i sam primjetio jer u najstariji auto koji vozim lijevam 20w50 jer je dosta veliki potrošač ulja (cca 5 dcl na 1000 km)
 
Na vrh