I šta ćale sve vreme radi?!Æaletov auto je uvek nešt jedinstveno. Moj ima Opl Omegu kojoj se rikverc lampe ne pale dok je deneš u rikverc, neg dok otpustiš kuplung. Ni nakon 15 let nismo uspeli ustanoviti zakaj je tak. Jednostavno je tak.
sigurnoI šta ćale sve vreme radi?!
Tera!
to nisam znal.Zašto ako imate garanciju onda imaš i besplatno šlepanje.
Je, ali nikad mu nismo spomenuli "problem" z rikverc lampama.I šta ćale sve vreme radi?!
Tera!
A ćale teraaa... :whistling:Je, ali nikad mu nismo spomenuli "problem" z rikverc lampama.
Znači ono kaj sam napisal: bolje 200 kuna godišnje HAK-u, neg 2000 šleperu.šlepanje je pod jamstvom besplatno, ali samo ako je kvar od onih koja pokriva jamstvo. Inače se plati osim popravka i šlepanje.
Vidim da je post star al zanima me jesi li riješio taj problem sa zvukom i šta je na kraju bilo?!u oba slucaja promijeni zvuk neznam kak da opisem..kada je u leru i kada stisnem kuplung promijeni se zvuk rada motora..kao da se jace cuje kada stisnem kuplung..
hm..nadam se da nije auto nije ni godinu dana star i sada ce imati 40 tkm
Kad stisneš kvačilo motor se čuje tiše, a ne jače kao u gore navedenom slučaju. Svaki auto ovisno o tipu mjejača mjenja zvuk. i kod nekih auto čuješ jače kod drugih manje. taj zvuk se prenosi jer alumini je sklon zvuk prenositi a mjenjač i sve je od aluminija, te kad ti stisneš kvačilo on razdvoji vrtnju motora od kvačila mjenjača. i time vrtnja je prekinuta i zvuk se smanjuje. Neka te to ne brine normalna stvar. :grin:Ovaj zvuk se i meni čuje,i baš sutra idem do Citroena da vidim što je s tim....
Nema problema, možeš ti i do servisa ali reće ti otprilike isto.ali potaknut ovom temom sam pomislio da možda je neki problem
Ne Deda ne čuje se ništa kad stisne kvačilo več onda postane tiši jer je razdvojio. :grin:Kada stisneš kvačilo i nekaj se čuje,vjerojatno je druklager odsvirao svoje.Nema veze i da je novi auto.Piči u servis i ne uzimaj auto dok to ne rješe.