Problemi s čeljustima

Pepi

New member
Ja sam imao servis u ponedjeljak, pa su mi našli probleme sa prednjom desnom čeljusti i napuklim sajlama. Ostavio ga u srijedu i danas ga podigao, a cijena reparacije čeljusti, nove sajle, bužiri, sa radom je iznosila 3100 kn. Znači ukupan iznos servisa (redovnog) plus ovo je 4100 kn.
 

Automatic

Well-known member
Po meni preskupo, izmjena sajli i čišćenje čeljusti tre stavljanje novih gumica da sve funkcionira kak treba ,maksimalno 1500 kuna sve zajedno.I to je zarada da mogu pjevušit .,
Po meni su te oderali,osim ako nisu stavili i nove čeljusti.
 

AX-ja

èudo jedno
sto se tocno misli kod reparacije celjusti?
sto su radili?
tamo obicno "zapekne" poluga od rucne (razradit,podmazat) i to je sva muka.
obavezno stavit novu sajlu i vodilicu i to je to.

jedino ako netko nije silovao u krivu stranu klip pa s:cenzura::cenzura::cenzura:ao celjust.
al to je onda drugi par rukava.
 

Automatic

Well-known member
Eto AX-ja rekao svu mudroliju čeljusti,sad je samo stvar majstora da odradi kako treba,a sajle da se rade ne može više od 200 kuna po komadu
 

sasa.rajs

New member
Cijena je realna jer problem nije samo tako jednostavan kako se ćini. Prednje čeljusti su bolna točka C5 i reparacija jedne košta 700-tinjak kuna. Vodilice sajli su bolesno skupe jer ih samo citroen izrađuje i mislim da par košta oko 800 kn. same sajle su oko 150 -200 kn par.
Na čeljustima nije problem brtva nego ručna kočnica.
 

Automatic

Well-known member
Èovek u zelini izrađuje sajle za vozila sa svim (bužir i sajla,te ostali ringovi ili kaj treba) i obe sajle maksimalno 500 kuna.Jqa sam sam sebi repariral prednje čeljusti i nema se kaj reparirati osim očistiti staviti gumice ,podmazati i to sve ne košta za obe čeljusti više od 500 kuna.Nema tu kemije jer najveći problem je u osovinici ručne.Ako je glavni klip za cvikal u čeljusti onda treba honati čeljust i napraviti novi klip.I da je to po 500 kuna tek smo na 2000 kuna ,i da je posel 700 kuna i trošak nošenja (benzin 300),,,kak god gledam som je nabačen samo tak da se uzme para i da čovek misli kak je sad auto kvalitetnije napravljen ako je skuplje plačen.Dečki po meni je deračina jer mi je rekel sused da je kupil nove čeljusti na 2.o HDI obe za 1600 kuna,i isto menjal sajle i sve skupa sa poslom ga došlo 2500 kuna.
 

Hrvoje Marin

Active member
da dodam u troškove zanimljivost, nakon 3.5 godina opet akumulator. Dam kontakt 11.7,

paljenje 9.6. Dynamic 680A 74ah, jamstvo naravno 2 godine.
 

mile63

Member
I sam sam imao problema sa prednjim celjustima,mehanizam za rucnu nije htio vracati pa se grijao kotac te sam rucno pomocu kombinirki morao povlaciti jezicak na celjusti.Slucajno sam saznao za jednog majstora u Zagrebu koji stvarno reparira celjusti,znaci kompletno rastavi celjust sve temeljito ocisti i zamjeni sve sto je potrebno (sve gumice i klip ako treba) i daje 1 godinu garancije. Reparacija kosta 350 kn a demontaza i montaza na auto 100kn.Broj telefona za sve zainteresirane 099 6632560
 

Pepi

New member
Ovako, kad sam bio na servisu, rekli su mi da se za C5 moraju naručiti obavezno nove original sajle, jer da uzmem bilo koje druge, trajati će max godinu dana. Obje su kočione čeljusti išle na reparaciju iz servisa u Ozlju (više nije ovlašten) u Zagreb (ne znam gdje), a trošak skidanja i montaže je bio 4,5 radnih sati. Ovih dana ću prepisati stavke s računa, pa neka svako procijeni da li je to previše ili ne. Možda netko može proći jeftinije ako poznaje neke ljude što se tiče dijelova i satnice rada i ostalo, ali ja nisam mogao. Šta je tu je...
 

Luca

Active member
A moze jedno glupo pitanje ?! Zasto bakreni nisu dobri ? Ak mozda nesto drugo u putanju
Al bakreni ne zahtdjaju i ne pucaju ??!:confused:
 

AX-ja

èudo jedno
bakreni ne,jer bi mogao imati problema na tehnickom.
vjerovatno zato.
naime prilikom homologacije i tehn. bakreni lajtunzi ne prolaze (osim ako se ne "zamaskiraju" al to je drugi par rukava)
to je ono sto sigurno znam
 

Pepi

New member
Evo, kako sam i najavio, slijede cijene servisa moga Citroena C5 2.0 HDI, 2001.g. na 106000 km:
-filter zraka 85 kn, filter ulja 59 kn, brtva bakrena 16 mm 5 kn, filter goriva 173 kn, filter kabine 214,42 kn, antifriz (0,7 lit.) 24,50 kn, ulje Total Quartz 7000 10W40 (5 lit.) 300 kn, usluga servisa 1 sat 150 kn-ukupno 1010,92 kn.

Reparacija koč. čeljusti:
-sajla (2 kom.) 712,48 kn, vodilica sajle ruč. L C5 (1kom.) 204,59 kn, vodilica sajle ruč. D C5 (1 kom.) 204,59 kn, usluga rep. koč. čeljusti C5 (obje) 1375,00 kn, usluga servisa (4,5 sati-dobio popust 10% na satnicu, pa sat iznosi 135 kn, a ne 150 kn) 607,50 kn-ukupno 3104,16 kn.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Ja sam na svom starcu mjenjao sajle (kinezi-12€) vodjice na ovlastenom 40 € ali nedavno osjetim da mi desni tocak koci,pogledam rucna vraca,odem na servis ustanove da klip ne vraca.
Majstor skine da klip malo razradi i toliko ga razradio da ga svako kocenje treba pumpati,tj opruga ga vrati skroz u zadnji polozaj.
Nisam znao da ima repariranja,nadjem polovne ali na jedvite jade 140 km sam morao po njih da idem kostale 25€ smontirali ih i sad je sve ok.
Bas me zanima dali je greska majstora bila na onim mojim sto vraca klip,dali je on nesto pogresno uradio? Naravno ostavio sam te stare kod njega.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Da klip zaglavljivao,vjerovatno zahrdjao,plocice su bile malkice vise od pola mase potrosene.
Sam sam mogao provjeriti da rucna vrati.
 
Na vrh