Problemi s čeljustima

Olaf

New member
Ima alat kojim se okrece i potiskuje klipic, na novijim autima se to na svima koristi na straznjim kocnicama, kod I i II C5 samo na prednjim kotacima
 

fullcool

New member
Ima alat kojim se okrece i potiskuje klipic, na novijim autima se to na svima koristi na straznjim kocnicama, kod I i II C5 samo na prednjim kotacima
znam za to, al sam zaboravio kak ide na bx-u, radio sam to bez alata al činimi se da sam moro vrtit
 

Sale123

New member
Re: C5 -problemi sa Èeljustima

čini mi se da kod bx moraš vrtit klip kad ga vraćaš u čeljust, jel i kod 406 ručna na prednjim, možda je to bio problem, a zna se i crijevo zaštopat, zna se desit da ne ide klip nazad zbog crijeva, odvrneš ozračnik i onda ide.
Bx je mila majka za održavanje naprema ovim novim modelima. Kod 407 je ručna na zadnje kotače, nisam provjeravao crijeva kod sebe na 407 premda sumnjam da je to problem. Kod starog na C5 smo skinuli kompletnu čeljust, skinuli crijeva, ozračnike ali nije bilo šanse da se klip pomakne!!!

Budem slikao taj mehanizam u čeljusti koji pokreće klip koji nam je riknuo, pa stavim slike na forum!!!

znam za to, al sam zaboravio kak ide na bx-u, radio sam to bez alata al činimi se da sam moro vrtit
Da na Bx-u se mora vrtiti u desno da vratiš klip i ide bez tog alata.

Ima alat kojim se okrece i potiskuje klipic, na novijim autima se to na svima koristi na straznjim kocnicama, kod I i II C5 samo na prednjim kotacima
Nisam znao za taj alat :confused: , kako izgleda? na kojem principu radi?
 

fullcool

New member
Re: C5 -problemi sa Èeljustima

Bx je mila majka za održavanje naprema ovim novim modelima. Kod 407 je ručna na zadnje kotače, nisam provjeravao crijeva kod sebe na 407 premda sumnjam da je to problem. Kod starog na C5 smo skinuli kompletnu čeljust, skinuli crijeva, ozračnike ali nije bilo šanse da se klip pomakne!!!

Budem slikao taj mehanizam u čeljusti koji pokreće klip koji nam je riknuo, pa stavim slike na forum!!!



Da na Bx-u se mora vrtiti u desno da vratiš klip i ide bez tog alata.



Nisam znao za taj alat :confused: , kako izgleda? na kojem principu radi?
imaš ovak setove alata, vraćaju klipove i istovremeno ih vrte

http://buy1.snapon.com/catalog/item.asp?P65=&tool=all&item_ID=80332&group_ID=1682&store=snapon-store&dir=catalog

http://www.justoffbase.co.uk/Draper-Expert-8-Piece-Brake-Caliper-Wind-Back-Tool-Kit-33606-Draper-372

http://www.justoffbase.co.uk/Disc-Brake-Piston-Wind-Back-Tool-with-Double-Adaptor-Sealey-VS024

http://www.justoffbase.co.uk/Tool-Shop/Brake-Caliper-Pad-Tools
 

Profiler07

Well-known member
juce mi se dogodilo da auto jednostavno nece da ide na prednjem desnom tocku se blokirala celjust i isao je plamen iz nje!nakon poljevanja vodom vratilo se nazad da bi se opet ista stvar dogodila nakon 3h i opet nakon poljevanja vodom se vratila!sad je normalno i idem u servis u utorak da vidim jel cilindar ili je do crijeva...
 

fullcool

New member
Imaj na umu da ti je sad mast u ležaju iscurila zbog temperature i da ti je guma na tom kotaču isto bila pregrijana preko vrele felge, to ti sve može kasnije tek pokazati simptome, pa budi oprezan.
 

Profiler07

Well-known member
danas sam bio na servisu!celjust nije zamijenjena nego je podmazana i bila je zastekala zbog poderanih crijeva od rucne kocnice!zamijenjena su crijeva i sajle,disk plocica i podmazana je celjust koja radi sad normalno pa cemo vidjeti u ovih nekoliko dana da li ce opet stekati...
 

Konrad

New member
kad velis da su diskovi mijenjani prije mjesec dana...da li je klip u celjusti vracen do kraja i dobro okrenut prije montaze celjusti natrag?
 

Profiler07

Well-known member
vjeruj prijatelju da ne znam jer sam to radio u ovlastenom servisu, a znas kakva je njihova politika!sad mi se cuje neka skripa iz zadnjeg tocka mislim da je cesljust kriva pa se cuje povremeno skripanje!sad da li treba mijenjati celjust ili se ona moze regulisati stezanjem ili opustanjem sarafa?
 

Mrèela

New member
vjeruj prijatelju da ne znam jer sam to radio u ovlastenom servisu, a znas kakva je njihova politika!sad mi se cuje neka skripa iz zadnjeg tocka mislim da je cesljust kriva pa se cuje povremeno skripanje!sad da li treba mijenjati celjust ili se ona moze regulisati stezanjem ili opustanjem sarafa?
I na mom Citroenu se čuju povremeno pločice kako cvile,ako koči dobr vozi bez brige:D.
 

Mrèela

New member
ovo mi se desava tokom voznje jer kada pocnem kociti cvilenje prestane... :S
Ako se to javilo posle montaže diskova ,onda nazad majstoru nešto nije u redu.
Auto mora biti potpuno ispravan ,bez ikakvih zvukova,lupanja ,cvilenja i sl.
Ja bih to vratio majstoru da to odradi kako treba,ako je problem u nestručnosti. Pozdrav!:hm: E da, pogledaj jel' posle vožnje ta strana toplija od druge,ako jeste onda klip ne radi kako treba ili disk iskrivljen.

danas sam bio na servisu!celjust nije zamijenjena nego je podmazana i bila je zastekala zbog poderanih crijeva od rucne kocnice!zamijenjena su crijeva i sajle,disk plocica i podmazana je celjust koja radi sad normalno pa cemo vidjeti u ovih nekoliko dana da li ce opet stekati...
Jel'na tom točku sada cvili,škripi...?:confused:
 

Profiler07

Well-known member
nije nikad ni cvililo na tom tocku nego na suprotnoj strani po mojoj nekoj procjeni u pitanju je zadnji tocak... i on mi cvili vec neka 2 mjeseca...
 

Zmix

New member
Isto se dešavalo i na mom autu.
Cvilele zadnje pločice da poludiš... do danas.
Stavio nove, originalne i rešio problem! :cool:
 
Na vrh