Općenita iskustva s C4

amcibald

Member
Kako vi zimi izdrzavate s brisacima:
1.metlice na prednjem brisacu lede i u voznji iako mi grijanje radi odlicno. da,grijanje sam okrenuo na sofersajbu da nebi bilo zabune.
2.upalim grijanje i ostruzem s prednje sofersajbe led,upalim brisac da mi ocisti sofersajbu prebacim u rikverc kad ono automatski upali i zadnji brisac. wtf opet sam zaboravio skinuti led sa zadnje metlice(po kozna koji put) i desi se napokon da mi potrga zadnju gumu na zadnjem brisacu.
s obzirom da ranije izadjem upalim auto da se ugrije i upalim zadnje grijace (rade jer odledi komplet zadnja sajba i retrovizori) zar nisu mogli grijaci biti postavljeni na visinu zadnjeg brisaca pa da odledjuje i brisac.
molim pomoc i savjet :/
 

amcibald

Member
Prije ubacivanju u rikverc,ugasi prednje brisače,pa ti neće automatski palit zadnji :cool:
To znam al tvrdoglava glava ne pamti dok se sta ne desi a sad vec druga prica. inace sam danas ostavio brisace u gornjem polozaju i digao ih s sofersajbe i primijetio sam da nisu bili zaledjeni iako je i danas bila temp.i do -9.
 

fleka

New member
Ljudi pozdrav,
imam problema sa Citroenom C4 Picasso.
Auto je kupljen u 08.11.2011. godine. Do sada sam prošao oko cca 52.000km i bio na 2(redovna) servisa u ovlaštenim servis salonima (oba puta u CS ZAGREB d.o.o Tratinska 22, Zagreb). Radi se o dizel motoru HDi 1.6 snage 82kW.
Nešto prije drugog redovnog servisa oko 40.000km motor je prilikom kretanja počeo tresti. Prvo pomisliš:"pa kak ja to puštam kuplung?", al onda sam skužio da nije stvar u meni već neki put trese, a neki puta ne. Također to se dogodilo par puta u vožnji na autoputu (svakodnevno vozim relaciju Bregana - Zagreb) pri brzini od cca 120km/h. Jednostavno auto počne tresti. Također kada bi stajao na semaforu znao sam osjetiti kako auto neobično vibrira kao da je uključena klima.
Otišli smo na taj drugi redovni servis (CS ZAGEB d.o.o, Tratinska 22, Zagreb) dečki su tamo rekli da nema nikakvih mehaničkih oštećenja na vozilu i da će napraviti update softvera (brizgaljki goriva) i da auto vozim par dana da ga dignem iznad 2hiljade okretaja - do 3hiljade vozim tako neko vrijeme, pa spustim ispod 2hiljade. (ne sjećam se više točno tako nekako, ali ok, na autoputu izvedivo u par dana i napravljeno na relaciji Bregana- Zagreb).
Dolazimo do toga da auto neko vrijeme ne trese i da nemam nikakvih primjedbi, misleći da je problem riješen.
Prije cca 5000km (auto sada ima oko 53.000km) auto je ponovno prilikom kretanja počeo tresti. Za sada se još nije javilo pri većim brzinama. Problem i dalje nije riješen?!. Imate li kakav savjet, što bi moglo biti?
Također danas su se javili problemi sa svjetlima. Svijetla su mi cijelo vrijeme upaljena, tj. kako upalim auto – upale se i svijetla, kako ugasim auto – ugase se i svijetla. Nikad problema sve super radilo. Danas sam sjeo u auto, dao kontak, zapalio auto – svjetla se ne pale. Radi samo lijeva pozicijska žaruljica. Pokušam duga svijetla – uredno rade, žmigavci rade, štop svijetla rade, rikverc radi, samo kratka svijetla ne. Ugasim ručno svijetla – pustim auto da radi 10ak minuta, upalim kratka svijetla ponovno – ništa. I dalje radi samo pozicijska lijeva žarulja. Tada sam ugasio auto i primjetio da se svijetla (na konzoli) nisu ugasila, otvorim vrata (prvi put do sada čujem upozorenje za upaljena svijetla – ključ sam izvukao iz brave, sve kao i inače,) Vratim se u auto, dam kontak, upalim svijetla – na konzoli se upale – vani samo pozicijska žaruljica i primjetim da su se upalila i svijetla od radia?! Moguće da je otišlo nešto s elektronikom, osiguračima?! Nakon toga sam sve ugasio i izašao iz auta.
Savjet? Èudno mi je to za auto iz 2011. Godine koji bi trebao raditi kao bebica, prvenstveno me zabrinjava ovo što trese motor, ali sada i ova elektronika. Molim Vas za pomoć i savjet?
Unaprijed zahvalan samim čitanjem.
Petar Košćak
 
Na vrh