Općenita iskustva s C4

fullcool

New member
a nigdje ni riječi o brtvi glave, tj onom deklu ventila?!
btw. meni počela druga brzina zapinjat. dal dizelaši i benzinci imaju različite mjenjače i sistem mijenjanja brzina???
mogu biti isti mjenjači, ali su različiti prijenosni omjeri, kod nekih je samo diferencijal sa drukčijim omjerom a kod nekih su sve brzine drukčije. također može biti isti mjenjač na više modela auta, ali može biti i različitih mjenjača na istom modelu ovisno o motoru.
 

vlado7

New member
bok svima!
kako da znam kada mi je tocno auto proizveden?

tamo na tom srpskom testu kazu da je bilo problema sa turbinom do konca 2006.
ja sam svog dobio u 10 mjesecu novog, pa me sada zanima kada se desila ta promjena odnosno od kojeg datuma je taj problem rijesen?

laki jel znas sta o tome?

kazu da se problem rjesava da mjenjas ulje svakih 10000km

ee mene sad zanima ja sam mjenjo ulje na 10000-20000-35000-50000-70000tkm sada imam 80 ines sitno dali je kod mene mogla stradat turbina?

auto mi je dosta bucniji nego prije pa sad neznam sta je to!??

vozim vecinom da je tako nazovem gradske voznje, i ono 10km stani 5km stani i tako 80%

laki koliko dodje u servisu litra ulja za 1.6 hdi 90ks?

i jel istina da utrgovinama tipa konzum nemora biti orginal ulje!

dosad nisam ali bi sad kupio ulje pa ga odneo u servis da mi promijene,tako mi jeftinije ali ako to nije isto onda nista

iako mi niko ne garantira da moj majstor to neradi, al eto

on kaze da je najveca stavka ulje
 

Hrvoje Marin

Active member
bok svima!
kako da znam kada mi je tocno auto proizveden?
http://www.citroen.mb.ca/organr.html

laki koliko dodje u servisu litra ulja za 1.6 hdi 90ks?

i jel istina da utrgovinama tipa konzum nemora biti orginal ulje!

dosad nisam ali bi sad kupio ulje pa ga odneo u servis da mi promijene,tako mi jeftinije ali ako to nije isto onda nista

iako mi niko ne garantira da moj majstor to neradi, al eto

on kaze da je najveca stavka ulje
Nema skupljeg mjesta za ulje od ovlaštenog servisa. Isto ulje (9000) je redovno 50kn/L a u servisima ovlaštenim >100kn/L. Tvoji su novci pa ti vidi. Usput, za 2.0HDI filter ulja Champion 30kn :D.

Generalno C4 kvalitet ne znam, poznat mi je samo jedan VTS 2.0 ex full oprema. Xenon lampe u 3. godini crkle, u 4. BSI, sad u 5. akumulator i cd changer. Koliko opreme ima rekao bih odlično (osim BSI-a). A 1.6HDI ima frend niskozemac u 307 i mislim da mu je stao ove godine 5 ili 6 puta, svaki put mu negdi curi gorivo, ne mogu mu riješiti (3. g.), a u odmah nakon 2. godine mu je krepala turbina tako da mislim da nikad više ne bude Peugeota kupio.

Hrvoje

Hrvoje
 
Posljednje uređivanje:

vlado7

New member
a gdje stoji taj orga broj kod mene na c4? mozda glupavo pitanje al eto!!

hrvoje hvala sto si si dao truda za odgovor!!
 

Olaf

New member
Otvori vozaceva vrata, na stoku kod armature imas naljepnicu na kojoj pise tlak u gumama, dimenzije guma itd, na dnu naljepnice imas brojeve i kod boje itd npr
11098
EZRC

ovaj prvi broj na donjem dijelu naljepnice ti je opr tj. organizacijski broj
 

vlado7

New member
Prve verzije 1.6 HDI motora imale su problema sa podmazivanjem i dolazilo je do stradanja turbopunjača. Rešenje za produženje života bilo je menjanje ulja na svakih 10.000 kilometara, a ne 20.000 km, koliko preporučuje „Sitroen”. Takođe, kod prvih serija, na većim kilometražama su se pojavljivali problemi sa HDI pumpom i brizgaljkama.

To kazu na tom srpskom testu

Moj je 2006god 26.09 tako mi izbaci na onom izracunu kada stavim taj broj kod vrata.

E sad jel taj problem rijesen do tog datuma ili i ja spadam u prvu seriju??

Laky to bi mozda ti trebo znati??
 

seko

New member
pozdrav svima! kupio c4 u prvom mjesecu ove godine, nov, 0 km, al 2010. god.. 1,6 hdi 92 konja, gold edition oprema.. sve super, zadovoljan.. samo mi kocnice skripe s vremena na vrijeme.. jel se isplati ic na servis, mogu kaj napravit u vezi toga.?
 

Split-C4

New member
I ja sam kupio C4 gold edition i bas sam jutros bio u servisu da mi ugase svjetla, jer tvornicki gore stalno iako imam senzore bla bla... sad ce mo viditi kako to funkcionira :D
 

Olaf

New member
Nije bla bla nego se na tehnickoj pripremi telekodira racunalo BSI prema drzavi u kojoj se nalazi vozilo tako da se na taj nacin aktiviraju Dnevna svijetla
 

tv732

New member
Postovani forumasi pozdrav... Nisam se dugo javljao i u međuvremenu sam moram mijenjati set kvacila na svom c4 2006 1.6hdi 90ks. Sada imam problem sa servo pumpom.Problem je sledeci... Nakon nekoliko minuta voznje volan postaje krut kao da je vozilo ugaseno i pri skretanju se osjete trzaji. auto potom ugasim i upalim i onda normalno funkcionise i nekoliko minuta ok i onda opet. Nivo ulja je ok i nikakvi dodatni zvukovi se ne cuju. Da li je neko imao slica n problem na nekom drugom modelu.. pozdrav

Poruka Moderatora:
Sadržaj teme su "Općenita iskustva s C4". Za specifična pitanja, molimo otvorite zasebnu temu u podforumu. Hvala.
 

zmatelja

New member
Re: Interval zamjene zupčastog remena

Je li netko imao problem kad naiđe na malu rubu ili grbi na cesti da mu zadnji kraj kotača lupne kao da ne rade amortizeri? Kao da je previše krut na amortizerima? A ne lupa ništa normalno? Ali je definitvno krut. Jel to uobičajeno ili nije? Što bi moglo biti
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma

Lima

Member
Re: Interval zamjene zupčastog remena

Je li netko imao problem kad naiđe na malu rubu ili grbi na cesti da mu zadnji kraj kotača lupne kao da ne rade amortizeri? Kao da je previše krut na amortizerima? A ne lupa ništa normalno? Ali je definitvno krut. Jel to uobičajeno ili nije? Što bi moglo biti
Neznam koje godište ti je auto, moj je 2005. god i lupala mi je tamo neka guma-plastika na amortizerima (ta godišta navodno tvornica kriva), rješio to sa silikonom!
 

B-Link

New member
Re: Interval zamjene zupčastog remena

Neznam koje godište ti je auto, moj je 2005. god i lupala mi je tamo neka guma-plastika na amortizerima (ta godišta navodno tvornica kriva), rješio to sa silikonom!
Može slika toga kako si riješio silikonom?
I meni nabija, a cijeli gepek ispraznio
 
Na vrh