XM Odzračivanje hidraulike

charllie

Active member
Bok sine,klikce ti jer ti otisla akumulatorska kugla na regulatoru pritiska nazalost trebas novu Jura PZ ti ima povoljno.A zasto je tvrd po mojem nevalja bomba sto si mijenjo i opruzna noga nije kriva(amortizer)a da ti ne izleti kroz haubu pregledaj kapu ili muldu gore gdje je kugla zasrajfljena,moras gledat ispod da nije lijevana guma potrgana.
 

sprajc123

New member
Hvala vam na pomoci.ovo me zeza vec 4 godine niko nije znao stamu je.
ima jos jedan problem,sport verzija nekad radi a nekad neradi,jel neradi zbog te akomulatorske kugle ili nesto drugo nevalja,
 

charllie

Active member
Bemti suznu dolinu evo sem dosel s partija malo podd gassom nejte zameriti,sport program ili ti tvrdi ovjes ti se ukljuci ober 30 km/h a nonstop ti d ela ak te zeze centralno zakljucivanje ili ti auto je trdi.Ak ti komp registrera da su ti ne vrata zaprta ti bu prebacil na sport program raddi sigurnosti.
 

sprajc123

New member
charllie,ujutro kad ga upalimi digne se normaldo i odjednom padne prednji kraj ko sa nebesa i onda se polako dize i spusta tako radi non-stop u voznji,a kad ga smotam u desnu stranu stoi normalno,e sad zbog cega se ovo desava.
 

charllie

Active member
Cuj zemo ja ti nisam mehanik da bi tocno pogodio al vozim Xm-e prek 15g i imam knjige za njega no ti prvo promeni kuglu i isperi sistem s onim sredstvom za hidrauliku ima ti negdi na forumu kak se zove,mozda ti jesmece v elektro ventilu al bus nakon pranja moral nalit novo ulje.Nego dejte decki steri ste kompetenejtesi pomorte decku.:confused:
 

sprajc123

New member
promjenit cu ove kugle ato si mi reko ,cherllije,pa cu vidjeti kako se onda ponasa,danas sam ga vozo i volan mi koci na prvo prosirenje stanem i ugasim zatim upalim onda volan dobar.neznam sta da mu vis mjenjam.
 

charllie

Active member
Nego sprajci koji modeltocno imas 1ili2,godiste i broj na stoku vozacevih vrata ,da nebi slucajno trebo kompjutor hidraulike mislim da imam dva komada.
 

jurapz

New member
Uz najbolju volju nema šanse da mi rješimo ovakve probleme preko interneta, niti znamo jel s1 ili s2 , niti jel pumpa sa dva izlaza ili jedan sa kockom, po svemu brzo se ugrobe xm-ovi , nije to nikakav svemirski auto ali ne trpi buždenja. Npr. kada ti je izbila kapa nisi montirao drugi "amortizer" da bi pokušao otkloniti tvrdocu nego si morao zbog toga jer s2 ima deblji klip pa nece pasati kapa koji si našao od s1 :) i tako
 

sprajc123

New member
1)jura,po cemu se razlikuje s1 i s2,
2)pumpa je sa jednim izlazom,
3)vidio sam da ima neka kocka pored regulatora visine,
4)amortizer sam mjenjo jer su mi rekli da je do njega nazalost nije opet se isto ponasa.
5)mjenjosam,pumpu,regulator visine,bombu na regulatoru,bombe na prednjim amortizerima,i onu bombu sto se nalazi ispod auta sam mjenjo,on se opet isto ponasa.zbog cega u voznji padne prednji kraj volan postane tvrd,kad se ovo desi da padne samo ga ugasim i upalim odma se digne i volan je mekan,ako mi vi na forumu ne pomognete neznam sta da radim,ovdje u BOSNI niko nista nezna za njiha je XM spansko selo.

charllije evo broj sa toka,6545,
 

charllie

Active member
Stari tip s1 ti ima citroenov znak sa strane na haubi i spojler pozadi na ddva drzaca,crne retrovizore i bez airbaga te posebno instrument tablu z vurima.Novi ti ima znak na sredini haube,spojler nizi integriran na poklopcu 5 vvrata airbarg na volanu desno u instrument tabli su takoder dva otvora za ventilaciju i pumpa s dva izlaza i mislim da je s2 tek od 95g.Bum si zel cajta pa bum pogledal v citroenovu bibliju.
 

sprajc123

New member
kod mene je znak na sredini maske,nisu crni retrovizori,ima airbag na volanu,spojler mu je nizi,ima dva otvora za ventilaciju,a pumpa mu je sa jednim izlazom,godiste je 94.
 

fullcool

New member
Za rješavanje problema sa hidraulikom bitno je zati koji je tip hidraulike a on nije promijenjen sa početkom serije 2 nego nešto kasnije.Po ovom opisanom xm je s2 ali sa hidraulikom H1.
Opisani problem bi mogao biti zbog poremećenog rada hidroaktiv ventila koji se nalazi ispod poda u predjelu nogu suvozača, a do poremećaja može doći zbog loših kugli ili samog ventila, znači prvo sve kugle moraju biti na ispravnom tlaku pa onda tek gledati dalje.
 

sprajc123

New member
naso sam svih 7-am kugli koliko ih ima na mom XM-u,zamjenit cu ih i taj ventil cu zamjeniti i njega sam naso,pa kad sve to uradim javit cu vam kako se ponasa.jos me interesuje treba li se ozracivati kad kugle zamjenim i na kom nivou treba da bude kad se ozracuje.?
 

fullcool

New member
Nemoj mijenjati ventil dok ne prekontroliraš kugle, ni kugle ti te druge ne vrijede dok ih ne prekontroliraš. Kugle ili nove ili moraju biti prekontrolirane prije stavljanja.
 

sprajc123

New member
ali ove su kugle ispravne jer poznajem auto sto su bile na njemu,kod covjeka je preskocio zubcasti remen nije ga stio praviti i prodaje ga u djelovima.nije mi niko reko zbog cega volan koci.:(
 

jurapz

New member
Za rješavanje problema sa hidraulikom bitno je zati koji je tip hidraulike a on nije promijenjen sa početkom serije 2 nego nešto kasnije.Po ovom opisanom xm je s2 ali sa hidraulikom H1.
Opisani problem bi mogao biti zbog poremećenog rada hidroaktiv ventila koji se nalazi ispod poda u predjelu nogu suvozača, a do poremećaja može doći zbog loših kugli ili samog ventila, znači prvo sve kugle moraju biti na ispravnom tlaku pa onda tek gledati dalje.

U pravu si za pumpu sa dva izlaza tek je malo kasnije stigla, ali na xm-u je hidroaktiv 2 stigao 93 , tako da on ima dva elektro ventila, ovo sta on misli je korektor

ali ove su kugle ispravne jer poznajem auto sto su bile na njemu,kod covjeka je preskocio zubcasti remen nije ga stio praviti i prodaje ga u djelovima.nije mi niko reko zbog cega volan koci.:(
Nema ti od toga srece mora ti netko pogledati i prekontrolirati kulge, nema tu napamet :hm: , tko zna od cega su kugle na tom xm-u , a volan ti može štekati zbog same pumpe, pa ako vuce zrak, zbog kocke...
 

charllie

Active member
Sine isperi ti sistem 3l je dosta,promijeni ulje pa dalje,pri promjeni kugli auto u najnizi polozaj na regulatoru pritiska(na njemu ti je glavna akumulatorska kugla)je saraf koji malo odvrnes mozda pola kruga i cujes, jer stim ispustis pritisak(KLJUC 12)to moras isto radit pri promjani ulja.Elektro ventil ti je negdje ispod tvojih nogu na njega ti dolaze par cijevi i jedna povratna te kabel sa stekerom.Ako ti cvapa na regulatoru,na dnu ti pusta(KONTRA KUGLE)otisla ti prsten gumicaotprilike fi 35mm ima za nabavit moras trazit za BX malo je zeznuto mijenjat.Zadnje kugle lijevo i desno na cilindrima moras odvrit malo dok je auto pod pritiskom(da ne napravis problem jea ce ti ce okrenut klip u cilindru kao i dihtung gumica klipa)u normalnom polozaju a zatim ispusti pritisak pa mijenjaj.Inace mores to nac na jutubu pa bus viel kak si je faca napravil dobar kluc za otpustanje kugli inace mores malo kucnut s sjekacem da popusti,kad ih montiras pritegni ih samo rukom pa provjeri moraju dihtat.:D
 

sprajc123

New member
poludit cu od ovih problema,kad ugasim auto u hidroaktivnom ventilu se cuje zvok CK,CK,CK,CK,e sad jel on mora tako raditi ili je se pokvario.
 
Na vrh