Obara obrtaje i gasi se motor

Zyklon

New member
Ja sam zbog toga sto mi se ovo desavalo uradio sledece:
1.produvao MAP (pomoglo za krace vreme)
2.zamenio motor ler gasa (pomoglo ali opet za krace vreme)
3.okrenuo crevo dovoda vazduha sa prednje maske ka motoru (po savetu majstora) i pomoglo je za krace vreme.
U jednom trenutku auto je prestao da radi na plin.Ispostavilo se da su se cetkice na regleru alternatota istrosile pa sam ih zamenio novim.Pomoglo za sad.
Provericu jos i ta dva konektora jer mi auto i dalje obara obrtaje na 500 i manje.Mada,sad se ne gasi.
Ali karakteristicno je da kad se gasi tad mi ne radi kilometar sat,ne pokazuje brzinu kojom se krecem i naravno ne pokazuje ni broj predjenih kilometara.
U svakom slucaju,da bi auto normalno radio na plin moram da zagrejem motor na otprilike 60 stepeni.
 

kgmax

New member
Nakon pola godine ja riješio moj problem. Promijenio sve što se dalo promijeniti ali problem je ostao. I slučajno naletio na jedan post po forumima. Radi se o potpunom resetiranju kompa na stanje kakvo je bilo kad je izašao iz tvornice. Resetiranje na dijagnostici ne pali jer se brišu samo greške a kod mog nije bilo grešaka ni na Bosh testeru ni na Lexiji (Jura). Ne znam da li radi na svim ali pali na Magnetti marelli.

Procedura:
1. Dati konrakt
2. Ne dirajući kontakt odspoji + pol akumulatora.
3. + Pol kabla od akumulatora (Ne +POL akumulatora već KABEL!) spoji na masu. Najbolje kablovima za paljenje. Ostavi tako 10-tak minuta.
4. Ugasiti kontakt.
5. Vrati klemu.
Ovo je sad jako bitno!
6. Upali auto BEZ DIRANJA GASA! Ostaviti da radi u leru dok se ne upale ventilatori kilera. NE DIRATI GAS!
7. Kad se upale ugasi auto.
8. Napraviti vožnju od cca 10-tak km kombinirajući grad, otvorenu cestu, kreni stani ubrzanja itd. da komp nauči iz početka.

Meni je ovo pomoglo. Od kad sam to napravio auto ni da štucne!

Možda nekom pomogne.
 
Na vrh