Ne mora biti da je lamda skroz otišla, samo od starosti ne daje više signal kao kad je nova, to se samo može vidjeti osciloskopom. Dali ti se zbog toga to dešava teško je reći, ali to je dio koji stari i treba ga prvo provjeriti. Za performanse ne možeš biti siguran da su dobre, može te osjećaj varati.
Mada ovo mi izgleda kao neka "tromost" u sustavu ubrizgavanja, možda zaprljane dizne ili nizak tlak goriva. Motor ti prestane ubrizgavati gorivo kad pustiš gas, znači tek kad padnu obrtaji on počne ubrizgavati, dali ubrizga malo goriva ili ga ubrizga prekasno, to je pitanje. Lambda bi trebala biti zanemarena u tom trebnutku jer nije bilo ubrizgavanja, vjerojatno motor napamet ubrizga predodređenu količinu goriva koju onda korigira kad dobije signal sa lambde. Ta predodređena količina bi bila određena vremenskim intervalom otvorenosti dizni, pa ako je tlak niži onda bi se ubrizgalo manje goriva od predviđenog i zato se ugasi. Ovo ti govorim ovako napamet, ne znam konkretno za taj motor kako je CPU programiran, ako znaš oznaku motora mogu ti naći konkretnije podatke, mada ti to ne koristi puno dok ne pregledaš lambdu i izmjeriš tlak goriva.