Obara obrtaje i gasi se motor

kgmax

New member
I što sad?

Dragi prijatelji sad sam već stvarno ljut. Što god napravio auto mi se gasi u leru.
Što sam do sada napravio:
Novi motorić ler gasa
Novi potenciometar
Novi Map
Sve očiščeno
Nova crijeva

I opet se gasi u leru. Da probam predočiti što preciznije što se događa.
Dakle ovih dana ujutro po ovoj hladnoći pali bez problema, prima gas i radi normalno. Koliko sam primijetio kad dostigne radnu temperaturu počinje veselje. Dakle vozim se i sve normalno dok npr. Ne moram stati na semaforu. Kazaljka br. Okretaja se zakuca na nulu ili na 200 ili 300 okretaja i polako se digne na 700-800, a ponekad se zakuca na 0 i auto mi se ugasi. Kad ga upalim bez gasa odmah je br. okretaja ok do sljedečeg semafora i onda ponovno ista priča.
Probao sam kombinirirat nove i stare dijelove ali sve je isto bez razlike. Isto se ponaša. Ne vjerujem da je do paljenja i ubrizgavanja jer inače auto ide normalno i ne troši benzin više nego je normalno.
Negdje na internetu sam pročitao da je i senzor za temperaturu povezan sa ovim. Da li je to jedan od ona dva koji su iza kučišta termostata? Koji bi to bio, onaj s dva izvoda?
Da li bi lambda sonda mogla raditi problem? Ja mislim da ne jer bi ona trebala raditi problem dok je auto hladan a ne dok je zagrijan.
Molim Vas pomozite jer jedino mi još preostaje odvesti auto u ovlašteni servis i pozdraviti se sa 1000 kn.
 

Dalibor

Dado Tornado
to bi ti bilo najbolje očitati greške u servisu (moglo bi ih biti jer si izmjenjo stvari), i kada si već tamo učiniti kompjuterski neko osvježavanje softvera.
pa viditi onda.

iako bi to mogao zezati i neki senzor.

ali to se sve može provjeriti za sat, dva... stvarno mi je žao da si mjenjao toliko dijelova a nisi bio siguran u njih...
 

kgmax

New member
Bio sam već na testeru. Izbacio samo greške MAP senzora. To sam prvo promijenio ali nije pomoglo. I onako su rekli ako nešto drugo ne valja da prijavi grešku kao da je MAP loš što baš i ne pomaže. Nakon toga sam počeo mijenjati ostale dijelove, kombinirao stare i nove bez rezultata. Klaudia se apsolutno isto ponaša. Nije problem što sam ih kupovao. Ionako volim da mi je sve tip-top. Ne volim krpati i slično. Nije mi problem promijeniti dio ako se to treba napraviti. I btw. Svaki put sam otkopčao komp na sat-dva da se resetira.

Nego sad malo gledam Frech Car forum i našao sam par postova sa sličnim problemima. U njima se spominju senzor temperature rashladne tekučine i čak senzor brzine, nešto kao ovo:
http://www.ebay.co.uk/itm/Xantia-Speed-Sensor-MPH-KPH-display-and-Fuel-Injection-6024-/400352064443?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d36d7b3bb
Ima li to kakve veze? Nabavit ću i to ak treba.

Slučajno imam senzor za temperaturu.
http://www.ebay.co.uk/itm/Xantia-Temperature-Gauge-Sensor-1-6-1-8-2-0-1-9TD-2-1TD-4285-Blue-/400364280407?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d37921a57

Da li je to taj? Znam da na kućištu termostata ima dva senzora.
 

Ivo

New member
Ja ti vrlo malo znam o tome , ali moj kum je imo takav problem na golfu benz. sve je mjenjao u servisu od senzora do računala da bi slučajno u razgovoru dobio prijedlog da promjeni pumpu goriva, i na njoj je membrana bila oštečena kad bi se zagrijao motor ona bi puštala možda pomogne ...
 

fullcool

New member
A lambdu nisi mijenjao? Lambda ti utječe na rad kad je motor topal, suprotno od onog što si ti zaključio. Dok je hladan ECU zanemaruje podatak sa lambde jer hladan motor i hladna lamda ne rade baš kako treba.
 

Dalibor

Dado Tornado
trebaš nekog mehu koji bi ti provjerio sve.
znači provjerio lambu, tlak goriva...
onaj senzor brzine...
kablove svječica...
to ti je sve sat i po rada...
eh ali di naći takvog...
 

Lakii

Well-known member
kad dostigne radnu temperaturu počinje veselje.
A da ipak nije lambda?
Podatci sa lambde se zanemaruju kada je motor hladan i kada stisnes ful gas.

A senzori temperature se barem lako provjere! Di si to bio na diagnostici? To je valjda jedna od jedinih stvari koju ti mogu provjeriti u radu na OBD sustavu. Provjeri kakve ti temperature motor ucitava i polozaj leptira gasa!
 

fullcool

New member
Ne mora biti da je lamda skroz otišla, samo od starosti ne daje više signal kao kad je nova, to se samo može vidjeti osciloskopom. Dali ti se zbog toga to dešava teško je reći, ali to je dio koji stari i treba ga prvo provjeriti. Za performanse ne možeš biti siguran da su dobre, može te osjećaj varati.
Mada ovo mi izgleda kao neka "tromost" u sustavu ubrizgavanja, možda zaprljane dizne ili nizak tlak goriva. Motor ti prestane ubrizgavati gorivo kad pustiš gas, znači tek kad padnu obrtaji on počne ubrizgavati, dali ubrizga malo goriva ili ga ubrizga prekasno, to je pitanje. Lambda bi trebala biti zanemarena u tom trebnutku jer nije bilo ubrizgavanja, vjerojatno motor napamet ubrizga predodređenu količinu goriva koju onda korigira kad dobije signal sa lambde. Ta predodređena količina bi bila određena vremenskim intervalom otvorenosti dizni, pa ako je tlak niži onda bi se ubrizgalo manje goriva od predviđenog i zato se ugasi. Ovo ti govorim ovako napamet, ne znam konkretno za taj motor kako je CPU programiran, ako znaš oznaku motora mogu ti naći konkretnije podatke, mada ti to ne koristi puno dok ne pregledaš lambdu i izmjeriš tlak goriva.
 

kgmax

New member
trebaš nekog mehu koji bi ti provjerio sve.
znači provjerio lambu, tlak goriva...
onaj senzor brzine...
kablove svječica...
to ti je sve sat i po rada...
eh ali di naći takvog...
Da li se ti to nudiš napraviti? Ozbiljno pitam!

Dijagnostiku sam radio kod poznanika u Bestovlju i jedino što smo otkrili je 40-tak grešaka MAPa.
Ako se netko želi pozabaviti ovim problemom otvoren sam za kontakt u protivnom idem u ovlašteni servis drugi tjedan a rađe dam novce nekom od Vas.
 

Dalibor

Dado Tornado
nisam automehaničar, nemam alata...

ali imam znanca koji se dosta kuži u avte, i ako se ne varam jednom mi je pričao o nekom majstoru u zagrebu koji je baš ono pravo odličan za citroen...
pa ću mu evo poslati poruku...
 

kgmax

New member
Re: Obara obrtaje i gasi se motor - Riješeno!!!

Napokon riješeno!!!:euforija::euforija::euforija:

Hvala JuraPZ!!!:stovanje::stovanje::stovanje:

Stvar je bila u ona dva konektora u desnom blatobranu ispod kompa.
Već dva tjedna radi kao vurica!

Hvala još jednom Jura!
 

Zyklon

New member
Re: Obara obrtaje i gasi se motor - Riješeno!!!

Napokon riješeno!!!:euforija::euforija::euforija:

Hvala JuraPZ!!!:stovanje::stovanje::stovanje:

Stvar je bila u ona dva konektora u desnom blatobranu ispod kompa.
Već dva tjedna radi kao vurica!

Hvala još jednom Jura!


Jos kad bi bilo fotografije ta dva konektora o kojima se radi kako bi se tacno znalo na koje se misli i opisa kakav je problem bio sa konektorima (prljavi spojevi ili nesto drugo) post bi bio od prave pomoci.
 

kgmax

New member
Ne moraš to skidati. Skineš kućište kompa i iza njega su dva konektora koji su valjda tvornički puni masti. Treba ih očistiti wd-om i našpricati kontakt sprejem. Nego nije ni to. Poslje mjesec dana se ponovno isto počelo događati. Nakon višemjesečne analize zaključak je sljedeći: original motorić ler gasa je štekao. Osovina ventila koji ulazi u motorič na sebi ima jedan utor koji spriječava da se osovina rotira a u njega ulazi plastični nosić koji je na kučištu rotora. Kod mene je taj nosić poprilično istrošen i izgleda da je tu štekalo. Isto sam pročitao negdje da se s vremenom mast koja to podmazuje oče začađiti od uljnih para pa i to hoće štekati. Nego, kupio sam novi motorič na ebayu. Nije original ali služi svrsi. Cijena 150 kn za razliku od originala od 750 kn. Malo je tromiji pa se okretaji spuste do 500 pa se onda dignu na normalu u sekundu dvije ali mi se Klaudija ne gasi. Možda 2-3 pota u zadnjih mjesec dva. Ako netko želi rastavljati neka napiše jer ima jedna caka kako to napraviti a ne uništiti motorić. Nezdodno mi je to sad pisati na tabletu.
 
Na vrh