Kupovina saxa

dule

New member
Ne znam za druge Citroene jer sam vise iz Renault tabora (pored Saxa imam Scenic II 2.0 Turbo), ali Saxo je odlican i pouzdan auto.
Ovaj nas je 2000 godiste i nikada se u ovih 12 godina nije pokvario.
Istina, nije previse ni presao (70 000 Km), ali ipak 12 godina vozi bez kvara.
Na njemu su mjenjane samo potrosne stvari...ono sto kod Saxa najvise fascinira je njegova kvaliteta kombinirana sa niskim troskovima odrzavanja i stvarno malom potrosnjom goriva...sto se mene tice ja cu Saxa svakome preporuciti jer je auto zaista dobar.
 

maxx

Member
Sa saxima si na kilometrazi na kojoj pocinju veci zahvati...
Na koje to veće zahvate misliš?Ako misliš na zamjenu zupčastog i svega što ide uz to,onda se slažem:)
Al kad čovjek pročita tvoj post,zvuči kao da si reko "...e sad si na kilometraži od koje se tvoj saxo počinje raspadat,očekuj velikeee popravke na njemu...":D;)
 

dule

New member
Nisam fan niti jedne marke automobila posebno, vozim Renaulta i Citroena jer su nudili odlican omjer ulozeno/dobiveno, posebno Scenic kojega sam kupio novoga sa TOP motorom u ponudi i gotovo full opremom po cijeni tada Golfa V sa 1.6 benzinskim motorom i znatno skromnijom opremom.
Hocu reci da nisam pristran nikome ovdje, ali mislim da ovo sto Sax pise jednostavno ne stoji.
Imao si Saxa kojega si ocito kupio u losem stanju i ti sada ovdje pisas u vjetar i pokusavas uvjeriti sve ove ljude koji su ga imali ili ga imaju medju kojima sam i ja da taj auto ne valja, a nama svima sluzi gotovo savrseno.:meh:
 

sax

New member
Na koje to veće zahvate misliš?Ako misliš na zamjenu zupčastog i svega što ide uz to,onda se slažem:)
Al kad čovjek pročita tvoj post,zvuči kao da si reko "...e sad si na kilometraži od koje se tvoj saxo počinje raspadat,očekuj velikeee popravke na njemu...":D;)
oko 100000km pocinje brtva glave
a ni zadnji most nece dugo

Imao si Saxa kojega si ocito kupio u losem stanju i ti sada ovdje pisas u vjetar i pokusavas uvjeriti sve ove ljude koji su ga imali ili ga imaju medju kojima sam i ja da taj auto ne valja, a nama svima sluzi gotovo savrseno.:meh:
da bog da ti trajao jos barem toliko koliko ga sad imas bez kvarova
ne pricam samo o mom Saxu vec i o 5-6 drugih sto Saxa,sto Xsara,sto 106-ica

Uostalom covjek je pitao a svatko ima svoja iskustva i misljenja
Meni i ljudima u mojoj okolini se previse toga desilo na citroenima da bi bilo slucajno
Deda kaze ako ga redovno servisiras onda je ok
Meni u redovno servisiranje ide ulje,filteri,antifriz,svijecice,pumpa vode,remeni,plocice kocnica
Sve ostalo su dodatni problemi
Toliko od mene u ovoj temi
 

gox

New member
Meni su do 150 000km bili samo redovni servisi, nakon 150 000km su pocele odlaziti sitnice, tipa, vozaceva brava zastekala, nedavno otisao alternator, sad vjerovatno neki relej (zmigavac prednji desni nekad radi nekad ne) itd...uglavnom takve stvari neke pocnu odlazit...:whistling:
 

Marko

Well-known member
posebno Scenic kojega sam kupio novoga sa TOP motorom u ponudi i gotovo full opremom
Dobro ti izgleda taj Scenic, svaka čast!

vozaceva brava zastekala, nedavno otisao alternator
Meni je početkom godine počela zezati kvaka vozačevih vrata, uspio sam složiti ali sam uz to za svaki slučaj nabavio na otpadu rezervu, pumpicu za stakla također zamijenio. Èujte, 12-ta godina mu ide.. Razmim opet i ono što kaže član sax, za ovu raspravu bi bilo odlično znati zašto je on imao toliko kvarova.

OT:Èovjek nekad naleti čak i kad kupi novo kao ja primjerice s gorenje vešmašinom i sušilicom veša obje bile servisirane 4 puta u garantnom roku, a meni se starci s 20 let starom gorenje vešmašinom smiju.
 

deda

New member
Ja mislim da nas sve Sax zajebava,pa kad već voziš Renola i njegov avatar si stavio ,onda ljepo odi na njihov forum,a nas pusti da se patimo sa glupim Citroenima.
 

sax

New member
Ja mislim da nas sve Sax zajebava,pa kad već voziš Renola i njegov avatar si stavio ,onda ljepo odi na njihov forum,a nas pusti da se patimo sa glupim Citroenima.
ja nikog ne zajebavam,nego zelim samo pomoc
ti budi objetivan pa pomozi onima kojima ovdje treba pomoc
odkad vozim Renola preporodio sam se,financijski naravno;)
Na Reno forumu je dosadno,nikom se nista ne kvari :D
 

dule

New member
Hahaha, na Renault forumu dosadno i nikom se nista ne kvari.:grin:
Slucajno sam i ja tamo pa se ne bi bas slozio...srecom meni moj Renault odlicno sluzi, ali vidim da imaju mnogi problema...imao sam i ja dok sam vozio Megane II 1.9 dci.:D
 

sax

New member
Hahaha, na Renault forumu dosadno i nikom se nista ne kvari.:grin:
Slucajno sam i ja tamo pa se nebi bas slozio...srecom meni moj Renault odlicno sluzi, ali vidim da imaju mnogi problema...imao sam i ja dok sam vozio Megane II 1.9 dci.:D
dci je za traktore i kamione:whistling::grin:
 

Morski Pas

New member
Meni se cini da nas tu ima jako puno u kombinaciji Renault i Citroen, jedni nakon citroena uzimaju renaulte dok drugi rade obrato :), jedino ja ostavio renaulta a mijenjam škodu za citroena, koja sam tek ja budala :whistling:
 

kosi

Member
Na koje to veće zahvate misliš?Ako misliš na zamjenu zupčastog i svega što ide uz to,onda se slažem:)
Al kad čovjek pročita tvoj post,zvuči kao da si reko "...e sad si na kilometraži od koje se tvoj saxo počinje raspadat,očekuj velikeee popravke na njemu...":D;)

Zamjenu zupčastog, pumpe i zatezača sam napravio na 91000km kao i druge redovne servise koji prema knjižici trebaju biti napravljeni, svakih 15000 mijenjam ulje i stavljam isto koje je i tvornički išlo (total 7000), filter benzina i svjećice na nekih 50 ili 60000 (ne znam napamet)...

Uglavnom redovni servisi i deri :)
 

106tak

New member
Vozim saxo 1.5d vise od dvije godine...prve godine nisam nista ulozio(osim zad.brisaca i zamjenje ulja naravno) a druge godine mi se naredalo...prvo zupcasti i vodena pumpa(jebiga doslo vrijeme),pa usput i set kvacila,pa motoric centralnog,pa motor ventilatora(;pa bi i zadnji most trebao servisirati tako da...

Da NE trosi tako malo već bi ga odavno pogurao u savu :whistling:

Najvise me zivciraju glupi kvarovi tipa;ventilacija krepa kad je najvise trebas,gumice balans stange bi trebao mjenjati 2 put ove godine,remenica od alternatora mi cvili(kad dode vlazno vrijeme jer moj je saxo ocito meteoropat :grin:)iako sam zamjenio i spaner i remen nekoliko puta itd.
 

maxx

Member
Da i ja nabrojim kaj sam sve dosad mjenjo....zupčasti prvi put na 120tkm....drugi put na 200tkm a uz to je išla i nova brtva glave motora(bilo je malo ulja u exp.posudi...par kapi da budem precizniji:D)
Zatim,mjenjan motorić u onoj posudi za pranje stakala(na 110tkm),novi hladnjak(na 230tkm),obje poluosovine(na 240tkm),motorić ler gasa(na nekih 140tkm ak se dobro sjećam)...to je to od nekih većih stavki:D
A što se tiče renola i citroena,u familiji imamo još i dva clia s kojima su svi sretni i zadovoljni...nemaju baš puno km pa se još niš nije počelo kvarit:kuca triput u drvo::):D
 

Morski Pas

New member
Ja sad moram ovo napisati, znam da sam dosadan ali ajd.

Octavia 1, otisao prekidac sva 4 zmigavca, mislim radi ali ne cuje se zvuk, kada je radi, rucica zmigavca otkazala poslosnost mijenjana, podizaci stakla tak malo rade malo ne, pokazivac temperature motora, samo padne i stoji dolje, pa opet malo radi, mijenjano kvacilo, otkazivanje grijanja, tj. klima radi ali samo hladi, kod svake dublje rupe otvara poklopac pretinca za rukavice, nije bila popustanje neke šelne na dovodu zraka u turbinu ovo se moralo dotezati svako malo, žarulje su pregarale da sam drzao u rezervnom tocku uvijek jedno 4-5 kutijica žarulja, svijetla koja ne svijetle nist, loša ventilacija, kod svake kisice ili malo jace vlage klima je morala raditi na minimalno 3 da bi mogao nesto vidjeti kroz sajbu

Octavia 2, redom, crijevom na pumpi za povrat goriva otislo iscurilo mi 55 l diesela, tapecirung na vozackim vratima, propao nakon cca 100.000,00 km, do one žute pijene ispod, vetilacija i svjetla nist ne valjaju i dalje, otpao neki feder na kvacilu na autocesti morao sam kvacilo vracati noznim prstima u početni položaj, mušićava elektronika nista za fau-ve, redom, radio se upali ali nema zvuka, izvaditi ključ i čekati 15 sec vratiti ključ i ponovno upaliti auto, pojedinacno paljenje brisaca, ukljucite brisace oni rade samo na najsporijem pojedinacnom brisanju bez obzira na položaj ručice riješenje, ugasiti auto, izvaditi ključ čekati 15 sec pa ponovo upaliti auto, suvozacki prozor dođe do pola pa se vrati i tako unedogloed, riješenje vidi gore, otpao naslon zadnjeg naslona za ruku, isporucena s neispravnim uplajačem za cigarete, prestala raditi klima još pod garancijom, ljuštenje svih škoda znakova, pojava hrđe na stražnjem desnom valjda veznom limu "auto je 2007".
Da one mlaznice za pranje stakla mijenjane i dodajte jedno 3 kg grijaca motora

Tako da saxo nije nist lošiji po ovome što čitam a ljudi bi mogli shvatiti da je :)
 
Posljednje uređivanje:

Zmix

New member
Da se i ja oglasim...
Pored Saxoa i C5 u mom dvorištu se nalazi i Renault Thalia 1.4., 2003. godište.
Kupljena nova u auto kući.
Pored redovnog održavanja vanredno je bilo zamena radijatora kabine (curio antifriz u kabinu), kočioni cilindri, spone, indikator gornje "mrtve" tačke, nekakva sonda airbaga... Valjda nisam nešto zaboravio. :wtf:
Auto ima nešto manje od 140000 pređenih kilometara.
 

maxx

Member
Stvarno nas ima koji pored citroena još imamo i renola u dvorištu:shock:
Još nek se netko javi da pored citroena ima i peugeota i to je to,francuzi na okupu:D
 
Na vrh