Kupovina saxa

Morski Pas

New member
Meni je najbolji moj Clio Storia, ne da auto ima tanak lim nego je pola auta napravljeno od tanke plastike, i najgore je od svega sto sam s autom zadovoljan, imam pouzdan motor 1.2 60 ks, zastrijele tehnologije ali jednostavnog i povoljnog odrzavanja, nemam air blade super sonic brisače već one obićne kakvi su bili i na r5, imam gumice 175/65 r14, i autom sam super zadovoljan, jer sam želio baš to, povoljan novi auto za vožnju po gradu s skromnim troškovima održavanja.
Takav je i Saxo, auto je sitan, povoljan i ima ih puno dijelova kakvih hoces, kupis polovnjaka ulozis u dobar servis i nove gume ne bi te izaslo vise od 3000 kn i vozis se kao covijek uz neveliku potrošnju, fino je visok mos u klet, a 2 ljudi s klincem mogu i na more.
 

deda

New member
Ma te sve ankete i testovi veze nemaju sa stvarnošću.Podacima možeš menipulirat kako ti paše.Odeš u kinesku,ili korejsku četvrt i napraviš anketu,naravno svi su oni sa njemačkim državljanstvom.Uostalom u Njemačkoj recimo auto điraju dok mu traje garancija i onda idu po novi,a ovi stari se lifraju na istok.Tamo kada ideš na servis pod garancijom pojma nemaš kaj su mjenjali na autu da ne valja,stranka ni nezna,niš joj se ne kaže samo da nebi brbljali okolo.Tak je bilo prije 50 godina,a kamoli danas.
 

Morski Pas

New member
Tak je Deda, sve su te ankete sranje, naj jaca je anketa u What Car i to neka poznata engleska o zadovoljstvu korisnika vozila, najstariji auti u anketi su stari 3 TRI godine, idotarija i nem aveze s Hr trzistem. Koliko vas je bilo nezadovoljno s novim autom u prve 3 godine oko ima i na forumu nekoliko njih ali od 100 ljudi to je troje dakle 3 %, totalno nebitno.
Sto se tice proizvodnje za neka trzista to su sranja, ako se auto pravi tvornici u Španjolskoj recimo Berlingo i Partner, kvaliteta je ista bez obzira na koje trziste auti iz tih tvornica idu, ali ne mora biti ista kvaliteti tih auta u recimo nekoj francuskoj tvornici, ili indijskoj, jer je vecinom drugi dobavljać dijelova ovisno o transportnom trošku do mijesta proizvodnje, i drugih pogodnosti koje dobavljač tih dijelova daje.
A proizvođaći namijenju proizvode tržištima ovisno o troškovima i brzini transporta, potrebama određenog tržišta količinama i svojim trenutnim kapacitativnim mogućnostima.
Dok opet postoji neki min standard kvalitete koji svaki proizvođać traži da bude zadovoljen.
 

deda

New member
Nema veze gdje se dela,ali kod proizvodnje postoje uvjek klase izrade,jer se prema tržištu određuje i cijena,a prema cijeni i klasa kvalitete,opreme,snage zbog različitih poreza,itd.Da bi bili konkurentni na određenom tržištu mora postojati određena cijena i prema tome se određuje koja klasa proizvoda po kojoj cijeni ide na koje tržište.To se naročito vidi kada recimo iz nekog razloga dođe neki kontigent koji je recimo bio namjenjen za drugo tržište,pa da se ne vraća šalje se u zemlje gdje to može proći,bilo greške u naruđbama,opreme ili nećeg trečeg.
 

Ciki vts

New member
to je istina,samo na citroenu(nekima) moras to isto promijenit 2-3 puta u 150000km nego na nekim drugim autima
To NIJE istina, na citroenu ne promjenis 2-3 puta nego 10-15 puta u 150tkm :D


prije bi reko
Postoje kvalitetni i nekvalitetni auti
:palac-gore:
"Kakva plata - takva vrata."

- Je jedna izreka vezana uz autoindustriju.
:palac-gore:

da..sve je jasno..

Jasno je da ti nisi zadovoljan s citroenom,i to je tvoje mišljenje i imaš pravo na njega..isto kao i mi koji smo zadovoljni
:palac-gore:

Samo neka ljudi pisu iskustva, drago mi je da je sve vise onih koji su objektivni i iskreni.


Sax, a da nije problem u stvari u Rijeci? Riječani se u zadnje vreme masovno žale na Citroen (Calypso, ti...) dok svi mi ostali nemamo taj problem.
Malo tko nema problem sa citroenom, ovaj ili onaj.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Jednostavno je previše prigovora na uzastopno trollanje svega par ljudi, pa da razjasnimo nekoliko stvari.
Koknretna pozitivna i negativna iskustva su, kao i na većini foruma, dobrodošla.
Cijeli forum je zapravo zbir (konkretnih) iskustava.

Međutim, općenita, sustavna i neobrazložena pljuvanja ćemo smatrati provociranjem (trollanjem), u cilju namjerne degradacije kvalitete foruma, koju ćemo adekvatno i sankcionirati. 'Sankcije' su navedne u Pravilniku foruma kojeg ste prihvatili registracijom na forum. Jednako kao i bezobrazno i cinično ophođenje prema ostalim članovima.

Ukoliko se nekome ovo ne dopada, dosadašnju praksu može slobodno nastavit na npr. forum ha-er, f.booku, nekom drugom forum, itd.


Ova napomena nije nužno motivirana prigovorima na raspravu u ovoj temi, već čitavim nizom prijašnjih prigovora.
 

gox

New member
Ko mi ljuti Saleta ?! Da ga vidim :hmmm::D
Ja iskreno nemam favorita među markama automobila, nije mi bitno jel to BMW ili KIA itd. Citroena vozim jer to vozi mama i tak se poklopilo, imam doma i još jednog francuza i jednog njemca itd. i mogu reć da kvaliteta auta ovisi o svemu kao što i sami znate; kvaliteta proizvodnje i sve što se veže uz to (dijelovi itd.), godište proizvodnje, očuvanost auta, SERIJE auta i SREÆA vlasnika automobila...mislim da ova zadnja dva slučaja nekako najčešća, većinom je u tome caka jer znam ljudi koji imaju neke automobile koje voze svakako, stiskanje na hladno, neredoviti servisi, gašenje auta nakon brže vožnje (turbaci) i tako dalje i auti fakat voze i ne kvare se, nevjerovatno (i to duće vrijeme - makar se nikad ne zna koliko će tak izgurat), a ima i auta na koji ljudi paze, redovni servisi, normalna vožnja na hladno, uglavnom sve suprotno gore navedenom i opet svaki put nešto crkava, ode ovo ode ono, vanredni servisi, većinom su to sitnice, ali sitnice zbog kojih ljudi polude i onda stvore takvu sliku o tom modelu/marki vozila itd...mislim da je to sve relativno i da tu nema nekog pravila, postoje neki orijetniri kod kupnje auta itd., ali to je samo so psihe ako mogu tako reć i nekog znanja o automobilima (možemo mislit da je ta serija auta ili rabljeni neki model očuvan ovo ono, a možda je baš neki model s prikolice pao ili je auto bio totalka itd.), a da ne kažem da je todorić uzeo novog ferkana iz italije i furo ga doma i na granici sa hr auto ckkk..papa pa su mu odmah dali drugi itd. (samo primjer) :whistling:
 

deda

New member
Baš tak,sve si rekao,a favoriziranje marke iskljućivo ovisi o osobnom afinitetu, prema nećemu ili nekome,sve dok se ne razočaraš..
 

brezC4

New member
Evo jedno istraživanje po časopisu Auto-bild od prije par godina
eh da... sve je to statistika, a zna se kako se kaže za statistiku:
1. statistika je kao bikini: otkriva mnogo, ali najbitnije ne
2. statistika je skup točnih podataka prikazan na način kako to kome odgovara
 

Dalibor

Dado Tornado
kaj ciki kaže...

+
na youface pojavilo se podosta automobilskih kanala koji rade testove i reportaže iz auto svijeta.
slobodno se može reči kako ni jedan nema sponzora.
nekoliko test vozača, kamermana, oprema, putovanja, hvale se da privatno kupuju aute od 100 000 dolara...

tko to može platiti LOL
naravno da se može skužiti kako suptilno guraju određene proizvođače...
čini mi se kako su u toj vrsti "promidžbe" najjači porsche, bmw, mercedes... nakon njih land rover, ferrari, pagani... ali ima ih raznih... VW nije daleko iza spomenutih, ford možda...
 

xoox

New member
evo ovako,
saxo 1,1 iz 1997 (kupljen sa 120000 sad ima 140000 km) je moj prvi auto, i bez obzira na starost on je meni sve! Ovako ide priča. Ja sam iz Zadra ali silom prilika i okolnosti radim i živim u Rijeci (i da jedini je saxo u Rijeci sa ZD registracijom hahaha:grin:). Auto je kupljen u Bakru od jedne starije gospođe (preko 80 godina). Autu neto prije toga zamijenjeno kvačilo i brtva glave, a ja sam nakon kupnje zamijenio zadnje kočnice (sve što ide) i remen, zatezač ... bez pumpe vode (da da znam da se mijenja i pumpa ali meho je rekao da ne treba i da je još dobra) to je obavljeno u zadru u ac perović za cca 780 kn. Isto tako je napravljen redovni servis, ulje (total), svjećice, ... otprilike 300 kn. Nedavno sam bio i na tehničkom, prošao bez problema. E sad ja njega vozim po Rijeci najviše, točim tjedno 100 kn i pređem oko 150 km. Najviše mi se isplati kad idem Zadar jer 220 km ja pređem za oko 130 kn i to za oko 3 sata po magistrali nije da se puže. Sad auto je meni sasvim ok, sve ovisi na kakav naletiš. Meni je moj super, je da malo trese u leru, je da preko rupa škripi iheheh ali moj saxo je meni super. Troškovi koje imam sa njim su stvarno minimalni, i to sa redovnim održavanjem. Do sad pali iz prvi i dalje će vjerujem i po najvećoj hladnoći. Sad ne govorim ja da je to auto vauuu ali ja ga namjeravam zadržati do god se ne raspadne (ne će to tako brzo biti). Da i autu je unutrašnjost i boja super očuvana, motor je suh i ne troši kapi ulja. I kad kupim novi auto, saxo će uvijek ostati, pa makar ...haha eto toliko od mog saxa :p
 
Posljednje uređivanje:

sax

New member
Ma te sve ankete i testovi veze nemaju sa stvarnošću.Podacima možeš menipulirat kako ti paše.Odeš u kinesku,ili korejsku četvrt i napraviš anketu,naravno svi su oni sa njemačkim državljanstvom.Uostalom u Njemačkoj recimo auto điraju dok mu traje garancija i onda idu po novi,a ovi stari se lifraju na istok.Tamo kada ideš na servis pod garancijom pojma nemaš kaj su mjenjali na autu da ne valja,stranka ni nezna,niš joj se ne kaže samo da nebi brbljali okolo.Tak je bilo prije 50 godina,a kamoli danas.
Deda jbg tebi ne valjaju testovi jer nisu objektivni,ovo,ono
Onda ti ne valjaju misljenja vecina ljudi koji su imali ili imaju citroene
Reko sam ti,svaka cast tebi i tvom znanju o citroenima,ali jednostavno nisi objetivan i realan;)
 

deda

New member
O kakvoj ti to većini govoriš,nekoliko ljudi na forumu i nekoliko prijatelja i poznanika?Ja govorim o stotinama automobila koji su svaki dan dolazili u servis i kod mene doma.Testovi u medijima i kojekakvim novinarskim forama ne vjerujem za niš,pa tako ni za aute,oduvjek je tak bilo i bit će.Uostalom to je izneseno samo moje dugogodišnje iskustvo i ništa više,a iz njega je nastala moja pristranost.Nitko se sa time ne mora složiti,svako ima svoju viziju,pa neka se ravna po njoj i nalazi istomišljenike,ako mu smeta različitost.Samo branim svoj stav i mišljenje,a ono ne mora biti toćno ,dali za pojedinca ili većinu,svejedno.
 

deda

New member
E baš oni koji dolaze na servis redovito,bilo u ovlaštene,neovlaštene i u fušu tima se auti ne kvare sam tak,bilo koji su.
 

kosi

Member
evo vidis,stalno netko u servisu:grin:;)

šala,ne zamjeri;)


Da puno ne pišem... u obitelji 2 saxa kupljena u isto vrijeme (stari kupio i meni i sestri novi 2003.), bilo je ili škoda octavia ili 2 saxa pa ono Fata je Fata ali :D

Kod mene osim redovnih servisa otišla je pumpa goriva na cca 80 000 i otišao mi je motorić za pumpanje vode na šajbe tj. krilca su popucala jer mi se smrzla tekućina za šajbe iako je bila zimska (ali umjesto do deklariranih -25 je valjda bila do -5) a sestri koliko znam nije otišlo ništa. Moj saxo ima 101 000 a sestrin mislim da je na cca 85000km.

Uglavnom smo jako zadovoljni sa saxom. Jedino kada razmišljam o promjeni auta je kada dođu ljetne vrućine jer je bez klime. Inače 90% te kilometraže je po gradu i za tu namjenu mi je auto prva liga.

Inače žena mi vozi golfa v iz 2008 (isto smo I. vlasnik) i s njim smo također zadovoljni :D pa kada idemo negdje van grada ili ako ja idem službeno na neku konferenciju u drugi grad uzmem golfa.

Šogor (sestrin muž) ima Berlinga kupljenog 2008 i isto je zadovoljan svime osim potrošnjom (benzinac).

btw. ipak sam se raspisao...
 
Na vrh