Iskustva sa servisima: OPĆENITO

Spallato

Active member
Ha ha...baš si me nasmija s ovim "možda mu je sudac brat", ali u pravu si.

Ja ne želim nikakvu lovu, to me zaista ne zanima, a i da nešto dobijem u sudskom procesu, sve bi darovao nekome kome je novac zaista potreban.

Sve šta želim je da se takvoj la¿ljivoj i u najmanju ruku nepoštenoj bagri stane na kraj.

Bio sam prisiljen uzeti auto jer nemam love za plaćat rent a car. Praktički su me ucjenili i nisu mi baš ostavili previše mogućnosti i izbora.

Nisam nikakav stručnjak, daleko od toga, ali, ako dobiješ sve nove djelove, samo ih trebaš "stavit na pravo mjesto", opiturat i to je to.
A oni su za:cenzura::cenzura::cenzura:ali sve, ali baš sve šta su mogli, čak i više od toga.
 

Spallato

Active member
Nakon ponovnog odlaska u sevis, vlasnik i voditelj servisa nisu pokazali niti mrvicu grižnje savjesti.

Po vlasniku servisa sve je to normalno. Normalno je da se auto isporuči u tako lošem stanju, sa toliko grešaka i propusta.

S druge strane, za njega je normalno da uzme 29 000 kn a da posao nije obavljen kako treba.

Onako usput, može li se s armature uklonit boja (ostale srebrene točkice jer nisu dobro zaštitili prije pituravanja) i ljepilo kojim su ljepili šajbu?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Onako usput, može li se s armature uklonit boja (ostale srebrene točkice jer nisu dobro zaštitili prije pituravanja) i ljepilo kojim su ljepili šajbu?
teško da se očisti a da ne ošteti se armatura. traži od njih da to riješe. u suprotnom onda traži pravnu pomoć.
 

Spallato

Active member
Armatura je puna točkica od srebrene boje (boja auta) i na nekoliko mjesta ima tog ljepila.
Kažu da će to sredit s glinom, a ako ne ide da će onda nać neku polovnu armaturu i zamijenit je.

Ma, nemam riječi!!
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ma, nemam riječi!!
trebao si kod preuzimanja auto zvati policiju da napravi očevid odnosno izvješte da ti servis uručio oštećeno vozilo i priložiti dokaze da je upravo u tom servisu trebalo to biti sređeno. i onda sa svim tim papirima da si se javio odvjetniku i rekao mu cijelu stvar i daš mu 50% od onog što dobije za odštetu i stvar bi se brzo riješila.
Ovako kako je vozilo kod tebe bez zapisnika o stvarno stanju kod preuzimanja. morao bih tražiti ovlaštene vještake i gluposti tako da bi to išlo dosta daleko.

Ne treba nikad preuzeti vozilo osim ako ga moraš iz nekih sebi znanih razloga. A kad i moraš treba zvati policiju i prijaviti štetu na vozilu i za to okriviti servis. i onda sve dalje ima pravne temelje. Jer u ovom tvom slučaju je servis na novim uredbenim dijelovima napravio štetu.
sretno sa daljnjim sređivanjem. Ali stvarno ima g......... od ljudi za ne vjerovati.
 

Spallato

Active member
Zvao sam ja odmah policiju i objasnio sam im sve, ali rečeno mi je da oni tu ništa ne mogu. Èak sam otišao i u PP i dao izjavu po savjetu svoje odvjetnice.

Imam ja i papir od servisa da se obvezuju da će otklonit te nedostatke, ali sve to će potrajat, a i upitno je kako "kvalitetno" će to napravit. I opet kad im dam auto da ga srede moram o svom trošku uzet auto u rent-a-car. Kaže vlasnik servisa da bi prije sebi otkinuo ruku nego mi dao zamjensko vozilo. Takav šljam u životu nisam upoznao.

Tržišna inspekcija kaže: pošaljite im dopis, dajte im neki rok i ako ne odgovore u roku 15 dana, ako vam ne srede auto, onda se javite nama, podnesite prijavu i vještak izlazi na teren da utvrdi činjenično stanje (mogu mislit koliko će to potrajat).

Ja sam zaista spreman na sve, sudska parnica i idem do kraja, ma koliko sve to trajalo.

Po meni se ovdje radi o klasičnoj prevari, kako mene tako i osiguranja koje im je isplatilo novac. Sve sam ja to rekao gospođi koja je vodila štetu, ali još nisam dobio njihov službeni odgovor.

Kontaktirao sam i ŽDO...kaže dežurni savjetnik da od toga nema ništa, nikakav element za kaznenu prijavu, ali da pošaljem svejedno prijavu.

Stvarno mi se gadi gdje živim!!
 

Spawn

Well-known member
U međuvremenu se javi nekim citanijim novinama mozda su zainteresirani za malo skandala. Malo po facebooku i tako. Nista ne boli kao kad lupis nekoga po dzepu tj. padu zarade.
 

vborovic

C5 modifikator
U međuvremenu se javi nekim citanijim novinama mozda su zainteresirani za malo skandala
Uh, strašno će nekoga od njih zabrinuti eventualna šteta/prijevara od 30.000 kn, dok nam staro meso prolazi ispod nosa, ljude se pokušava zaposliti po rodijačkim vezama (iako su se neki kleli kako su drukčiji od ovih prije) i sve ostale teme koje tište, a i ujedno vesele prosječnog hrvata ... LOL
 

Spawn

Well-known member
Jedan mali članak koji spominje ime i prezime vlasnika i ime firme je veliki udarac za ego vjeruj mi. Ako su novine zainteresirane. Bar neke lokalne koje su ustvari bitnije nego jace novine radi pozicije klijenata
 

Spallato

Active member
Kontaktirao sam već jedne poznate novine, a sutra će cijelu priču imati na stolu i emisija "potrošački kod".

Ako i ne bude nista od toga (a nešto mi je obecano), na svim mogucim forumima, po cijelom netu cu ih besplatno reklamirati.

Vlasnik je ionako na lošem glasu a još koja priča mu sigurno neće ići u prilog.
 

vborovic

C5 modifikator
Ne želim ubiti Spallatu volju, ali s obzirom na pristup kako samome poslu, tako i posljedicama posla, ne bi me čudilo da taj servis ima jako u rezervi jako dobro objašnjenje zašto je tako napravljeno kako je napravljeno (tipa, bolje ne ide zbog tog i tog razloga) ... pa sad ti vještači dok dolje ne padneš dal je doista tako ... reklo bi se: doing business in croatia ...
 

Spallato

Active member
Vborovic
zaista ne znam šta bi mogli imat u rezervi, koju priču, s obzirom na to šta je rađeno i kako su posao napravili?!

Ništa se nije popravljalo, sve su novi djelovi: krov, vrata vozača, staklo vozača, vjetrobransko staklo, lijeva strana kabine...

Imam ja na papiru njihovu izjavu da se obvezuju sve šta je navedeno, da će sredit.

Pa nije li to dovoljno (iako u našoj državi nikad ne znaš) da vještak "presudi" u moju korist?

Isporučit auto u takvom stanju, praktički nedovršeno...stvarno ne znam kako bi oni tu mogli proći bolje od mene, na bilo kojem polju?!

Ja sam mislio da je vlasnik (inaće moj poznanik) osoba na čije ime se vodi servis, a na kraju je ispalo da nije. Kad sam saznao onda je već bilo kasno.
 

Cutac

Prèkaroš
Ovo je stvarno za ne povjerovati.
Tko njima daje pravo da rade? Kako već nisu u prdekani?

Mislim, moj serviser mi da auto, ode sa mnom do njega, otvori haubu da ju još jednom za svaki slučaj zatvori. Da je taj tvoj, skinuo bi mi bravu sa haube...
 

Spallato

Active member
Ha ha...ovaj servis je stvarno priča za sebe.

Voditelj servisa mi kaže, vrata su ok, a vlasnik, čim sam mu pokazao kaže da nisu dobra.
Kad ti vlasnik servisa nakon svega kaže "radije bi sebi odrezao ruku nego ti dao zamjensko vozilo" mislim da je suvišno bilo šta više pisati o njemu.

Da je ovo "prava država", dobro bi ga financijski oderalo, zatvorilo bi mu servis na neko vrijeme, pa mu onda više ne bi palo na pamet ništa slično.
 

vborovic

C5 modifikator
Pa nije li to dovoljno (iako u našoj državi nikad ne znaš) da vještak "presudi" u moju korist?
Evo ti jedan primjer mojeg iskustva (naravno, nije ni blizu šteti koju si ti imao) ... prethodni auto mi je bio oštećen na parkingu, osoba se javila, ništa prestrašno, trebalo malo poravnati i polakirati prednji lijevi dio odbojnika ... osiguranje riješeno, dobivena lova da idem u servis koji želim, odlučim se za ovlaštenog, koji mi je bio na 2 minute vožnje. Ostavim auto, za 2 dana dolazim po auto, boja original pogođena, ali auto oštećen ... :shock: ... gotovo na istom mjestu gdje je bio prethodno oštećen, pa lakiran, dok su manevrirali iz svoje garaže van (bijela hrapava fasada na zidu servisa), netko ga je umjetnički uspio pogoditi i gotovo na identičan način oštetiti (poznalo se i da su zrnca fasade ostala na laku) kao i prethodno oštećenje ... kažem voditelju lakirnice, to ćete popraviti opet, ja takav auto ne uzimam ... naravno, nedaju se oni, kao nisu oni krivi ... boja od auta ostavljena za zidu ulaza u lakirnicu kao spomenik ljudskoj gluposti, i on me još uvjerava kak nisu oni krivi, posao je odrađen i da bi ja takav auto trebao samo preuzeti ... :wtf: ... LOL ... naravno da su ga ponovno lakirali, al nisu bili presretni s time, i naravno da drugi put lakiranje nije bilo tako dobro kao prvi put (kao da se 3-godišnje dijete igralo s kistom) ... nije mi se više dalo s njima natezati, ionak su propali za manje od pola godine nakon toga (ne radi mene)... lokalni bi mogli pogoditi o kojem servisu se radilo ... LOL
 

Spallato

Active member
Pa dosta njih igra na tu kartu, da se dosta ljudi neće upuštati u neke dugotrajne sporove, sistem APP ,ako prođe, prođe.

Sad se pitam, jesu li promijenili sve ono sta je bilo potrebno i šta su naplatili?!

Ja sam zaista uporan, pogotovo ako netko radi :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:u od mene.

Okvir vrata (prednji) ili strana kabine, na šta se to točno odnosi?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Imam ja i papir od servisa da se obvezuju da će otklonit te nedostatke, ali sve to će potrajat, a i upitno je kako "kvalitetno" će to napravit. I opet kad im dam auto da ga srede moram o svom trošku uzet auto u rent-a-car. Kaže vlasnik servisa da bi prije sebi otkinuo ruku nego mi dao zamjensko vozilo. Takav šljam u životu nisam upoznao.

Tržišna inspekcija kaže: pošaljite im dopis, dajte im neki rok i ako ne odgovore u roku 15 dana, ako vam ne srede auto, onda se javite nama, podnesite prijavu i vještak izlazi na teren da utvrdi činjenično stanje (mogu mislit koliko će to potrajat).
kako je prošlo 50 dana od prvog "popravka" auta oni se obavezuju sve nedostatke ispraviti kad koliko vremenski ?
Ti i tvoja odvjetnica trebate tražiti ponudu drugog servisa da srede sve te nedostatke a da sve to uz nadoknadu troškova odvjetnice, vještaka, tvog izgubljenog vremena i troškova unajmljivanja drugog auta snosi trenutni fuš-servis.

Javi se u provjereno možda se oni zainteresiraju. znali su objaviti i priče sa puno manje novaca nego si ti dao za popravak, odnosno osiguranje svejedno to je isto.
 

Spallato

Active member
E to vremenski ne piše nigdje, sutra ću provjerit preko tržišne inspekcije.

Mislim da sve šta nije dobro napravljeno, da sada radi drugi servis, a plati ovaj koji je prvi radio, nije moguće. Barem mi to nitko nije rekao.

Poslao sam i u provjereno, i još na nekoliko mjesta pa možda netko i objavi. 😀
 
Na vrh