@ peh
Slusaj to sto pricas o golfu da je i bilo koje drugo auto/marka se ne slazem stobom. Uniformiranje kako nazivas sam stvaras u svojoj glavi, isto tako i da si neki specifikum ako vozis npr. Citrona,Renaulta ili Alfu itd. Citron ima modela i skidam/o kapu a ima i razocarenja kao i svaki drugi proizvodjac da ne nabrajam sada..
@ deda
Moram pohvaliti za najrealnijeg komentatora u ovoj temi. alac-gore:
Imati predrasude je nesto najgore, odrzavati auto je nesto najzahtjevnije i najisplativije za vlasnika a kao za prodavaca najnepovoljnije, jer nece nitko cijeniti Yuga-Tempa u savrsenom stanju od nekog oronulog Saxa,AX,Clia,Golfa itd.Tehnicki je auto bilo sipravnije od vecine spomenutih ali tko to cijeni??
Trenutno imam sada prozivani model u ovoj temi (golfa 3), tko ce cijenit to ako kazem i tvrdim da u njemu se ne osjeti nikakvi sumovi a ne klapanje i skripanje i slicno kao da se vozim u Xsari,meni dojam isti.
Poredit istrosene,ofucane aute sa nekim uredno odrzavanim je bezvezno..
Deda je rekao za C4 II komentar..
Evo reci cu i ja sestra ima Golf VI 2.0tdi. prije imala 2.0sdi Golf V.
Petica ovjes besprijekoran neprimjetni nikakvi sumovi unutar kabine, auto plovi,drzi cestu gume 195/65-15.Motor anemican do bola i od servisa do servisa vjerovali ili ne cca.2L ulja trosi.
Sestica ovjes razocarenje, klapa doslovno,kada mota puni desni ponekad cuje se neko struganje auto iz salona izaslo znaci servis nije uspio otklonuti "gresku" prepisuju nebitnom jer netrosi gume,nehaba djelove ovjesa. Dok motor 2.0tdi zvjer, druge rijeci nemam (tek je 70tkm.tako da kvarova nije bilo) prostor u sestici je na razini Citrona ZX kojeg sam imao.
Slazem se sa dedom danas je to sve u 5 grama na vagi, i da se razumijemo danas dosta proizvodjaca radi stednje auto industrije koristi iste platforme za razlicite "marke" automobila tako da je to tko sto uspije "zericu" bolje ustimat/ugodit je "zericu" bolji ili losiji onaj tko ne...
Ova tema je neiscrpna a ja volim puno... Pa cu pokusat se suzdrzat komentara..
Slusaj to sto pricas o golfu da je i bilo koje drugo auto/marka se ne slazem stobom. Uniformiranje kako nazivas sam stvaras u svojoj glavi, isto tako i da si neki specifikum ako vozis npr. Citrona,Renaulta ili Alfu itd. Citron ima modela i skidam/o kapu a ima i razocarenja kao i svaki drugi proizvodjac da ne nabrajam sada..
@ deda
Moram pohvaliti za najrealnijeg komentatora u ovoj temi. alac-gore:
Imati predrasude je nesto najgore, odrzavati auto je nesto najzahtjevnije i najisplativije za vlasnika a kao za prodavaca najnepovoljnije, jer nece nitko cijeniti Yuga-Tempa u savrsenom stanju od nekog oronulog Saxa,AX,Clia,Golfa itd.Tehnicki je auto bilo sipravnije od vecine spomenutih ali tko to cijeni??
Trenutno imam sada prozivani model u ovoj temi (golfa 3), tko ce cijenit to ako kazem i tvrdim da u njemu se ne osjeti nikakvi sumovi a ne klapanje i skripanje i slicno kao da se vozim u Xsari,meni dojam isti.
Poredit istrosene,ofucane aute sa nekim uredno odrzavanim je bezvezno..
Deda je rekao za C4 II komentar..
Evo reci cu i ja sestra ima Golf VI 2.0tdi. prije imala 2.0sdi Golf V.
Petica ovjes besprijekoran neprimjetni nikakvi sumovi unutar kabine, auto plovi,drzi cestu gume 195/65-15.Motor anemican do bola i od servisa do servisa vjerovali ili ne cca.2L ulja trosi.
Sestica ovjes razocarenje, klapa doslovno,kada mota puni desni ponekad cuje se neko struganje auto iz salona izaslo znaci servis nije uspio otklonuti "gresku" prepisuju nebitnom jer netrosi gume,nehaba djelove ovjesa. Dok motor 2.0tdi zvjer, druge rijeci nemam (tek je 70tkm.tako da kvarova nije bilo) prostor u sestici je na razini Citrona ZX kojeg sam imao.
Slazem se sa dedom danas je to sve u 5 grama na vagi, i da se razumijemo danas dosta proizvodjaca radi stednje auto industrije koristi iste platforme za razlicite "marke" automobila tako da je to tko sto uspije "zericu" bolje ustimat/ugodit je "zericu" bolji ili losiji onaj tko ne...
Ova tema je neiscrpna a ja volim puno... Pa cu pokusat se suzdrzat komentara..