Gubitak vrijednosti vozila

Dujo

New member
@ peh
Slusaj to sto pricas o golfu da je i bilo koje drugo auto/marka se ne slazem stobom. Uniformiranje kako nazivas sam stvaras u svojoj glavi, isto tako i da si neki specifikum ako vozis npr. Citrona,Renaulta ili Alfu itd. Citron ima modela i skidam/o kapu a ima i razocarenja kao i svaki drugi proizvodjac da ne nabrajam sada..

@ deda
Moram pohvaliti za najrealnijeg komentatora u ovoj temi. :palac-gore:

Imati predrasude je nesto najgore, odrzavati auto je nesto najzahtjevnije i najisplativije za vlasnika a kao za prodavaca najnepovoljnije, jer nece nitko cijeniti Yuga-Tempa u savrsenom stanju od nekog oronulog Saxa,AX,Clia,Golfa itd.Tehnicki je auto bilo sipravnije od vecine spomenutih ali tko to cijeni??
Trenutno imam sada prozivani model u ovoj temi (golfa 3), tko ce cijenit to ako kazem i tvrdim da u njemu se ne osjeti nikakvi sumovi a ne klapanje i skripanje i slicno kao da se vozim u Xsari,meni dojam isti.
Poredit istrosene,ofucane aute sa nekim uredno odrzavanim je bezvezno..
Deda je rekao za C4 II komentar..
Evo reci cu i ja sestra ima Golf VI 2.0tdi. prije imala 2.0sdi Golf V.
Petica ovjes besprijekoran neprimjetni nikakvi sumovi unutar kabine, auto plovi,drzi cestu gume 195/65-15.Motor anemican do bola i od servisa do servisa vjerovali ili ne cca.2L ulja trosi.
Sestica ovjes razocarenje, klapa doslovno,kada mota puni desni ponekad cuje se neko struganje auto iz salona izaslo znaci servis nije uspio otklonuti "gresku" prepisuju nebitnom jer netrosi gume,nehaba djelove ovjesa. Dok motor 2.0tdi zvjer, druge rijeci nemam (tek je 70tkm.tako da kvarova nije bilo) prostor u sestici je na razini Citrona ZX kojeg sam imao.
Slazem se sa dedom danas je to sve u 5 grama na vagi, i da se razumijemo danas dosta proizvodjaca radi stednje auto industrije koristi iste platforme za razlicite "marke" automobila tako da je to tko sto uspije "zericu" bolje ustimat/ugodit je "zericu" bolji ili losiji onaj tko ne...

Ova tema je neiscrpna a ja volim puno... :D Pa cu pokusat se suzdrzat komentara.. :D
 

deda

New member
Vrijeme fanova je prošlo,još se uvjek mi neki dinosauri nedamo,ali vrijeme će nas kad tad potpuno pregazait.Danas jedina mjerila za kupnju auta su lova i kaj ti se sviđa,odnosno ono što ti treba i što si možeš od tih potreba priuštit,a koja je marka tak je svejedno,razlike u kvaliteti,osobnosti,pa i dizajnu i koji je bolji ili lošiji više nema.
Što prije to shvatiš to će ti lakši biti život i nedoumice oko izbora kod kupnje.Dali netko uopće više razmišlja koje je marke mobitel,televizor,kompjutor,kosilica za travu ili što već,isto je i sa autom,zar nije?
 

Sale123

New member
Moram nešto napisati na ovu temu čisto iz razloga što mi neki ljudi govore da nebi nikad kupili Citroen ili Peugeot, jer puno gube na cijeni!? :hm:

Evo jedne male usporedbe iz vlastitog iskustva:

- tamo negdje oko 2006 god ja sam kupio Xantiu 1.9td Exclusive za nekih 3.000 eur + registracija (1998 godina - redizajn)

- u isto vrijeme kum mi kupio BMW 320d za 12.500 eura + registracija (1999 god)

Nakon tri godine vožnje ja sam odlučio prodati svoju Xantiu (oboje smo imali u međuvremenu kvarova, ali to je sad totalno nebitno, jer uspoređujemo gubitak na cijeni) koju sam riješio za 2.700 eur, dok je vrijednost njegovog BMW-a bila između 7.000 i 8.000 eura

Sami izračunajte gubitak na cijeni, mislim da je daljnja priča nepotrebna...
 

Dalibor

Dado Tornado
ljudi pod "gubitak vrijednost" drže količinu novca koju možeš dobiti prilikom ponovne prodaje.
normalno da će taj BMW uvijek više izgubiti na vrijednosti kada je u startu imao dva i po ili tri puta višu cijenu, ili prodaja GOLFa starog dvije godine koji ima cijenu kao nov C4, a u startu imao za isti postotak višu cijenu.

ili prodaja rabljenih limuzina koje koštaju kao jednako stari gradski auti. nitko ih neće. ciljana klijentela se izgustirala dok su bili novi a danas u održavanju u kratkom vremenu pojedu još jednu vrijednost vozila.
 

Morski Pas

New member
Nakon tri godine vožnje ja sam odlučio prodati svoju Xantiu (oboje smo imali u međuvremenu kvarova, ali to je sad totalno nebitno, jer uspoređujemo gubitak na cijeni) koju sam riješio za 2.700 eur, dok je vrijednost njegovog BMW-a bila između 7.000 i 8.000 eura

Sami izračunajte gubitak na cijeni, mislim da je daljnja priča nepotrebna...
Eto ti Citroena, ja sam "otkupio" Peugeot od svojih 406 za 30.000kn, i nakon nekih 4-5 mjeseci prodao ga za 35.000 kn.
Ovo što ja pišem i ti odnosi se na stare aute u pravilu starije od 10 godina, kod kojih vise nema nekih oscilacija u cijeni,
problem je kupovina novih automobila, gdje svaki auto gubi cijenu u odnosu na svoju početnu. I tu je Dalibor rekao sve i ne treba opet pisati isto.
Ja sam prodavao 2 francuza, i znam da sam ih prodao brzo i bez nekih problema s cijenom, auti su bili ocuvani, i uredni pa je mozda pala koja kuna vise nego isti takav kod nekog drugog, ali to je zanemarivo.
Ako voliš aute zgodno je riješenje pratiti oglasnik, tražit prilike kod starijih auta, te ih relativno brzo mijenjati. I nebu bilo problema s gubitkom vrijednosti. Ali uvijek bu jedan na kojem ces popCENZURA
 

igor

New member
Meni citroen nekek ima neku karizmu i dobro mi leži od prve a to mi je najbitnije i jednostavnost popravaka pogotovo ;)
 
Na vrh