Depollution system faulty

Ado

New member
Hvala na infu, al ovako mi se nije ponašao prije nego mi je se upalila žuta lampica motora i depolution sistem faulty. Prije vožnja na 2000 obrtaja mi je pokazivala trenutnu potrošnju od 5 6 litara. Nakon čišćenja filtera sve je se vratilo u normalu ( jačina motora, snaga motora itd..) sad na 2000 obrtaja ide i do 11 13 litara zavisno od faktora kao što si opisao. Od toga mi je i krenula sumnja da auto više troši.. tek sam natenkao pun rezervoar goriva pa proverim potrošnju u skorijoj budućnosti..
 

Ado

New member
Danas sam Bash prešao oko 120 km i resetovao sam potrošnju i km prije nego sam krenuo. Jest da je bilo dosta gradske vožnje al komp pokazuje potrošnju od 9.9 l na 100km.

Nešto nije dobro morati ću opet do servisa
 

ZlatkoC4

Well-known member
vani je hladno plus ako je gradska vožnja večinom još ako je više puta startovan auto onda i može doći do te potrošnje iako i meni zvući puno ali možda nema dobar omjer gorivo zrak.
 

Spawn

Well-known member
Evo da i ja napisem 2.0hdi 163ks automatik u rucnom modu 2000okretaja 4 brzina 4.0-4.5, 5 brzina cca 5.5-6.0,6 brzina cca 6.5. Naravno po ravnini,uzbrdice vise ,nizbrdice manje.
Auto mod je malo problem mjeriti na 2000 okretaja jer salta izmedju 1700-2000 ovisno o naprezanju,a sport mode se ne racuna :)
 

vborovic

C5 modifikator
Sport mod nema nikakvu razliku što se samih okretaja tiče, on samo mjenjaču dozvoljava da drži u određenoj brzini na višim okretajima, ništa drugo ...
 

Ado

New member
Ma nismo na Sibiru... motor 2.0 103 kw 140 KS meni je do sada trošio 6.5 do 7 l na 100 km gradske vožnje i oko 5 l otvorene vožnje. To je njegov optimalan rad i čisto sumnjam da se može na manju potrošnju svesti.. posle čišćenja filtera partikularni čestita se potrošnja povećava.. moje mišljenje da sve greške nisu uklonjene ili da je agr ventil počeo uzimati više goriva nego vazduha pa i njemu treba čišćenje... al vidimo to sutra u servisu.. pozdrav
 

Spawn

Well-known member
Sport mod nema nikakvu razliku što se samih okretaja tiče, on samo mjenjaču dozvoljava da drži u određenoj brzini na višim okretajima, ništa drugo ...
Sport mod ne racunam kao potrosnju jer ga koristim samo za cesto pretjecanje kad ima puno auto na cesti,pa mi zato trosi puno vise. Zato sam napisao da ne racunam
 

vborovic

C5 modifikator
Opet kriva rasprava, prema onome kako si napisao, ispalo bi kao da postoji razlika u potrošnji/brzini, kako već hoćeš, na istim okretajima u istoj brzini, pod istim uvjetima na cesti ovisno o normalnom ili sport modu ... nema je ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
li da je agr ventil počeo uzimati više goriva nego vazduha pa i njemu treba čišćenje... al vidimo to sutra u servisu.
Da svakako bez servisa ništa nečemo utvrditi ali da može biti do egr ventila teško jer bih gubio na snazi i več bi osjetio po vozilu da neide kao inaće. kad vozilo ne vuće dobro i kad preko nekih obrtaja uopće ne ide onda je večinom u pitanju egr. a kod tebe može biti senzor maf ili neki drugi jer ima ih više koji mogu utjecati na potrošnju goriva.

ali eto pričekati ćemo dijagnostiku i pregled servisera pa biti pametniji.
 

Ado

New member
Poštovani da je citroen čudo elektronike sad sam se uverio..
Prilikom čišćenja filtera sve je dobro odrađeno sampbstobse pri završetku čišćenja mora ponovo resetovati da bi auto se vratilo u normalan rad a ne trošio više goriva a manje vazduha da ne bi zagadjivao okolinu kapustin je se meni desilo..
Resetovanje se može odraditi na dva načina ..
Kompjuterski gdje se katalizator zagrije na 500 600 stepeni C al onda se mora automatski mijenjati ulje i filteri jer sve izgori.. ovo je skuplja verzija :)

Druga verzija je da se auto vozi od 60 do 65 km na sat čitavi 14 do 16 minuta. Najbolje je uključiti tempomat i voziti..
Èim se pritisne kočnica smanji brzina ili poveća ciklus se prekida.

Ja sam izašao na autoput vozio 15 minuta 60 km na sat i neverovatno al potrošnja se vratila u normalu od 6.5 litara gradske vožnje..

Da mi je ko pričao ja mu ni verovao, al pošto sam sam to odradio ni sam sebi ne vjerujem :))))

Puno pozdrava
 

vborovic

C5 modifikator
Na dijagnostici sam dobio odgovor da je nekakav izduvni filter zacepljen i da auto treba voziti par kilometara na većim obrtajima da se malo iskaslje ili protisti..
Onda ispada da to nisi napravio do sada, iako ti je to bilo rečeno?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Onda ispada da to nisi napravio do sada, iako ti je to bilo rečeno?
Dobro si uoćio janisam niti pročitao kako treba :oops:

Ado
ako je servis radio čiščenje filtera i dodavanje aditiva onda je regeneracija i sve trebalo biti odrađeno. a ovo što si ti sad napravio je regeneracija fapa. Što su onda oni čistili ako si ti sad morao napraviti redovnu proceduru kojom fap sagorjeva.

inaće ako radiš dosta gradske vožnje izađi bar jednom mjesečno na otvorenu cestu digneš ga na nekih 3000okretaja odvoziš 15min i miran si sa fap-om
 

vborovic

C5 modifikator
Pratim ovu temu, i koliko sam gledao do sada, sve je trebalo biti po PS-u, kako je bilo napisano, zato nisam prije to primijetio dok sada to nije ponovio ... ja sam bio uvjeren da je sve bilo odrađeno na servisu (sve radnje, uključujući i one koje vozač treba sam obaviti ako mu je tako rečeno) što i kako treba biti odrađeno ...
 

Ado

New member
Ja jesam išao i vozio na 3000 obrtaja al nikad nisam vremenski od 10 do 15 minuta.. to je sve bilo do 5 minuta onda semafor ili pa se mora smanjiti brzina pa ponovo nastaviti nažalost prvi autoput je sat i po udaljen od mene pa da mogu tamo malo procepiti :))
 

vborovic

C5 modifikator
Je, onda je sve jasno ... nisi odradio što je trebalo ... poznata stvar je da na PSA autima sa DPF-om trebaš do pola sata malo agresivnije vožnje (veći obrtaji) u nižim stupnjevima, kako bi se ciklus spaljivanja i regeneracije obavio kako treba ... da si napisao ovo što si sada zadnje napisao, uštedjeli bismo ti skoro 2 tjedna i rekli ono što je sada očito ...
 

vborovic

C5 modifikator
Èitam ja forum malo ćešće, s obzirom da sam moderator ... :D ... jedino ne bi trošio vrijeme i energiju na tvoju temu misleći, pa kak to još nije riješeno, u čemu je problem ... LOL
 

ZlatkoC4

Well-known member
nažalost prvi autoput je sat i po udaljen od mene pa da mogu tamo malo procepiti )
Pa sjedneš jednom mj u auto sa ženom djecom i u Sarajevo na kavicu po autoputu taman ga i ima za tih 15-20 min i gotovo dok se vratiš u Tuzlu DPF je čist ka suza :cool:
 
Na vrh