Depollution system faulty

Automatic

Well-known member
Re: Diagbox problem

I moraš pazit da ne ukucavaš podatke i ne upisuješ svoje ime ili datum itd...jel je to sve ilegaal,taj dio gdje te traži preskočiš i pazi da nisi spojen na internet istovremeno jer če ti zaključat lexiu i možeš je bacit.
 

Automatic

Well-known member
Re: Diagbox problem

Ma je ali nakon onog koda lexia traži i naziv radione i datum ,a frend mi rekao da to ne ukucavam i ak je spojen interenet hoće se sam spojit za nadogradnju onda ju zaključaju .
 

damvid

New member
Re: Diagbox problem

Samo mi veli "fault delete unsuccesesful". Sad sam se nesto igrao s Diagboxom i nakon ponovog paljenja vise na javlja antipollution fault niti svijetli engine fault lampica.

Btw. ovo su greske koje mi je nasao:
P1671 : cruise control
P1166 : fuel pressure regulator control
P0691 : Fan high speed control
P1607 : vehicle speed limitation
P2131 : accelerator pedal hard point switch signal
P0692 : Fan high speed control

Kad sam jako opalio po gasu, bio sam na tempomatu, pa mi se cini da ce ova greska povezana s tempomatom i speed limit nestat sad kad se antipollution ugasio...

Jedino me muci ovaj Fan high speed control,,,

Da li ovaj P2132 znaci da papucica gasa ima neki senzor koju veli da li je naglo udareno po njoj?

I da, jos mi je rekao da mi trece stop svjetlo ne radi:
A4C5 : Fault: illumination of the third brake lamp
Characterisation : Short circuit to positive.
 

ilija v6

New member
Imam v6 i anti polution mi se uredno pali ,pa se ponekad ugasi i ne pali po dva tjedna ,pa opet po starom itd.Na lexiji mi ispiše da je predkatalizator loš a jedan nije u funkciji.Probat ću ovo što si napisao makar je moj benzinac.Hvala na savjetu.Inaće bratu riknuo ecm na vectri ,promjenio ga pa riknuo drugi (slab akumulator a svjećice bile sa četiri elektrode i tražile puno struje pe rikavala elektronika)trebalo mi tri dana da skužim da su za sve bile krive svjećice ,a po dijagnostici bi promjenio pola auta jer mi ispisavala sve i svašta .Nekada zaboravimo na ono najosnovnije u mehanici pa kompjuterom tražimo dlaku u jajetu
Imam c5 3.0 benz sa lanirenzo plinom..izbacuje mi anti polution gresku..na dijagnostici pise katalizatori oba imaju gresku kao i lamb sonde obe..da li vaditi katalizatore ili ih cistiti ili staviti one univerzalne...cak zbog toga motor automatskom menjacu salje info o pogresnom obrtnom momentu pa ponekad zaglavi u 3.inace u tiptroniku radi super..
 

Automatic

Well-known member
I meni kazalo da su pred katalizatori neispravni,sad kad sam rastavio motor vidim da je sve ok i predkatalizatori i ostatak ispuha.Niš ne vaditi jer je sve u redu.To hoće radit i radi plina iako sam čuo da plin rastopi predkatalizatore ali mislim da je samo auto malo prepametan za neke stvari jer očigledno registrira loš benzin a gdje nebi plin.Univerzalne stvari na takvom autu baš i ne funkcioniraju .Sve koje znam da imaju c5 barem jednom u dva mjeseca izbacuje antipolution tak da se nebi zamarao previše ,pogotovo ako sam briše MIL nakon nekog vremena
 

ilija v6

New member
C5 v6 2001 palio antipolution gresku...ispostavilo se svecice i bombina...iako je dijagnostika pokazivala i katalizator i lambda sondu..stavio brix silver za plin i dve nove bombine
 

Automatic

Well-known member
E super informacija ,jer sad kad sam rastepao motor vidio sam da su katalizatori ok.Probat ću i ja sa svijećicama pošto još nisam stavio usisnu granu.
 

Profiler07

Well-known member
evo vec nekoliko dana upali ovu gresku na svakom paljenju i pravi mi probleme dok je hladan, i dok ne prebaci na plin!cak se zna ugasiti kada ga ujutru upalim pocne da se trese i ugasi se!desavalo mi se cak i kada je hladan i hocu da krenem odmah sa njim da nece nikako da primi gas(gas dajem obrtaji opadaju) i onda skoce najednom...u pitanju je benzinac od 103kw...sta da provjerim 1.?najgore je sto sam isao do nekoliko majstora i svi pricaju drugu teoriju...jel moguce da je ovo zbog svjecica jer ih nisam mijenjao 2g???ili je taj katalizator ili sta vec dolje pa mi trokira kad je hladan...
 

Automatic

Well-known member
Ne znam možda ima veze sa plinom,možda ti ga prerano prebaci pa se trese dok je hladan.Možda zeza koji injektor benzina ili regulator pritiska goriva.
 

Profiler07

Well-known member
ja kad upalim auto on normalno radi i cim upali gresku antipollution odmah se pocne tresti i moram drzati auto na 2000rpm nekih 30 sek i onda sve normala...
 

atomislav

New member
Proveri redom svecice, benzinske dizne verovatno treba ocistiti, klapnu gasa i step motor takodje. Ako dobro radi na plin, bobina nije jer plin trazi dobru struju. Aditiv za ciscenje dizni pomaze, ali je ultrazvucno pranje najbolje (ili wynns injection system purge). Sve osim ciscenja dizni mozes sam uz malo alata koji svako ima.
 

atomislav

New member
Moze, ali do greske na lambdi dolazi zbog necega ispred nje. Da je ona crkla, auto ne bi dobro radio ni na plin, imao bi nestabilan ler, trosio kao lud... Proveri ono sto sam ti napisao, resices problem.
 

Profiler07

Well-known member
krenut cu redom jer mi je danas majstor od plina rekao sta bi trbelao pogledati:
1.dizne cistiti (ultrazvucno)obzirom da auto ima 234 000km i nikad nije radjeno,a cijelo vrijeme se vozi na plin i moguce je da su dizne prljave jer ostaju cadje od plina na njima(na benzinu kad se vozi vremenom se spale cadje)
2.leptir gasa(preskup cca 360€)nedaj Boze samo da on bude
3.pumpa od goriva
 

Konrad

New member
dizne...hm...dizne ne ociste cadju sa sebe s vremenom nego se ciste svaki put kad ubrizgavaju prociste si put s spricanjem goriva

dosta puta su nakon ultrazvucnog ciscenja injektori jos gori

leptir gasa je najbolje ispitat osciloskopom, moze se na vise nacina ali osciloskopom se najbolje vidi ako je prekid negdje

pumpa goriva...zasto ona? ako na nju sumnja neka spoji manometar izmedu dovoda i raila injektora i nek prati sto se desava s tlakom, ako tlak pada nek ispita direktno na pumpi tlak da mozda nije filter zastopan pa nema protok dobar
 
Na vrh