Xantia Curi LHM

Zmix

New member
Hacti, postoji u Bačkoj Palanci ODLIÈAN majstor za hidrauliku.
S obzirom da si iz Osijeka nije ti BP daleko a majstor je za svaku preporuku. :)
 

hacti

made in france
imam jos jedan novi problemcic curi mi zlatna tekucina na spoju kocke i jedne od onih 5 cijevi! koliko se sjecam na bx ima neka gumica -brtva(kao neki crni prsten!) koja ide ispod holendera! gdije se mogu kupiti te brtve-gumice???? unaprijed hvala!!!!
 

darkoooo

Limunofil :-)
hej ekipa :)

moja Xan bubana!
kaplje joj sveta zelena tekućina iz prednjeg hydraktiv bloka... Gdje? Pa izgleda kako onaj veliki okrugli poklopac (il što li je sve) koji u sebi ima torks propušta ulje. Naravski, zar ne... ispod je neka gumena brtva...

Je li to moguće zamjeniti na autu ili mora van?
Je li moguće kupiti tu gumenu brtvu ili je Citroen servis prodaje u kompletu s kuglom i hydraktiv blokom :D ?

Ostalo je ... OK ;-) jedino meni kojiput curi nos... ali to je normalno u ovim hladnim danima... ;)
 

daracc991

New member
curi lhm,help.

Pozdrav.
Primijetio sam da mi curi LHM na prednjoj kugli u sredini, na spojevima.



evo i na zadnjoj srednjoj kugli.



i kod pumpe je slinavo na onom velikom šarafu



Nacrtao sam gdje curi na slikama. Mislim da su to nekakve brtve na tim spojevima maticama.

S obzirom na to da me šef poslao danas izvanredno na teren u ZG, nisam se uspio popričati niti s jednim majstorom.
Strah me je voziti se tako da mi sve ne bi otišlo.
S obzirom na to da trenutno nisam u Zagrebu, zanima me možete li preporučiti nekoga tko bi mi to popravio.
Ujedno sam mislio uraditi i manji servis, očistiti filter i zamijeniti LHM i te "brtvice".

Danas mi je na autocesti pao prozor na lijevim prednjim vratim, pa ću i to morati srediti kada dođem doma. Èini mi se da je otišla ona mala plastikica.

Prelijep dan danas :D
 

charllie

Active member
Bok Darac,mozes vozit bez problema ali probaj lagano pritegnut lajtunge ,na pumpi jace.Nabavi si fi 6i 3.5 mm original dihtunge za LHM (KOMADICI CRNE CIJEVI S ZELENOM SAROM)i o ring za pumpu(VENTIL NA PUMPI).Trebas kljuceve za lajtunge (OKASTI S PROREZOM)mislim da su 8i11 ali provjeri da ne kupis krivi.Otpustis maticu do kraja i izvuces pazljivo lajtung, stari zna ostat unutra pa ga pazljivo izvuci i njegove ostatke jer znaju zaostat.Uguras novi dihtung ,utaknes lajtung do kraja doguras maticu pazi da je okomito na ulaz i pritegnes ali ne prejako jer je dihtanje potpuno kad dodje pritisak.Ako slucajno jos cvapa lagano dotegni ali nlkako previse.Na pumpi je to jednostavno i pritegni dobro.
 

jurapz

New member
Na pumpi se moraju staviti nove gumice, ni slucajno pritezati jer ce biti samo gore, dok na regulatoru se može priteci. Na zadnjem kraju su popustile membrane na korektoru to se isto sredi.
 

daracc991

New member
sve sam malkec to dotegao ništa strasno,na pumpi ide isto kak je i islo slabo,na prednjoj kugli donjjoj sam isto dotegao malo sad tamo necuri,jedino one membran e na korektoru kak si reko jos malo mrdaju.
ubiti mi smo se culi neki dan u vezi lhma i toga,pozz
 

daracc991

New member
Eo ga danas rješeno kod jure-pz,napunite kugle,2zamjenite,lhm novi i očišćeno,zamjenio meštar i podizac stakla.
Sada kada sam vidio kako šta,skužió sistem,da jura par puta spustio i digao odma servo radi ko vura :)
eto hvala jura na trudu i vremenu,lakse je kad ti usput netko objasni kako šta radi,pozz i cujemo se u vezi V.servisa ako mašina ne odštuca xD 445000 samo xd
 
Meni juče napukla cev za servo ,na mestu gde izlazi sa pancir cevi.
Moj zaključak je to što je otrulio L držač na školjci gde se kači drugi kraj pancir creva pa pri motanju volana pancir creno se ukrućuje i uvija L držač time i uvija i savija metalnu cev koja ide prema letvi volana .
Malo pomalo metalna cev vremom je od zamora materijala počela da puca.
Pravo je čudo da mi se to desilo ispred moje radijonice.
Nusam kupovao novo crevo več sam stavio drugu metalnu cev od kočnica sa ZX-a, a na pancir navario M-9 holender.
 
Na vrh