Xantia Curi LHM

jurapz

New member
Ako ti je model sa antisinkom onda odozada moraš imati 4 kugle, 2 normalne, hidroaktiv kugla i antisink, ako ti volan zna biti tvrd i dugo treba da se digne kada je hladno pumpa ti je na izdisaju
 

hacti

made in france
evo jos jedan novi "kvar" dosao s posla i idem malo provozat krstaricu upalim nek se malo zagrije i dok se polako digne( temperatura vani -3C) i nakon "leranja" nekih 5 minuta hocu krenit i smotat volanom kad ono blokirao i nezeli nikuda(super tvrd) nisam htio silovat da nebi nesto puklo!! i nakon jos koje minute "leranja" proradio servo kao da nije nista bilo!!
 

Lakii

Well-known member
Mozes ga motati, nece nis puknuti. Ali tebi nesto ne valja s pritiskom u sistemu hidraulike.
Ili stari LHM sa prljavim/zacepljenim filterima ili napuknito crijevo usisa u pumpu. Ili ti pumpa otkazuje.
Ugl. to su ti simptomi otkazivanja pumpe ali mogu biti i ovo prvo ako ti sistem nije pravilno odrzavan...
 

hacti

made in france
laki prije nekih 10-ak dana sam oprao filtere lhm-a u benzinu i vratio nazad a prije pranja filtera nekih 5 dana sam sipao novi lhm(puklo mi crijevo(cijev) sto vodi do letve volana!) laki, jel na crijevo usisa mislis na ono sto vodi od posude lhm-a do pumpe?? cuj kakvo je odrzavanje bilo to neznam ali netko mi je na forumu rekao da su mozda postopani neki korektori! i brine me sto necujem ono klikanje 5. kugle!! hvala!!!

Ako ti je model sa antisinkom onda odozada moraš imati 4 kugle, 2 normalne, hidroaktiv kugla i antisink, ako ti volan zna biti tvrd i dugo treba da se digne kada je hladno pumpa ti je na izdisaju
hm nisam vidio nazad 4 kugle!!! ali bas cu "prepakovat" zadnji kraj!!!! volan je ponekad tvrd nekad zapinje a dok auto radi na leru cuje se piskutanje dok nemrdam volanom lijevo-desno!! a sto se pumpe tice jel se zna koliko kosta druga(naravno ispravna ali polovna!!)?:hmmm:
 

jurapz

New member
Potraži si pumpu, malo će biti teže za nači ako je model bez antisinka jer pumpa ima samo jedan izlaz, pumpa ti je kod mene 400kn, kod nekog je 100 eura, a kod nekog 200 eura tako da je dosta šaroliko. Pogledaj jel ima samo jedan izlaz pumpa?
 

Lakii

Well-known member
laki prije nekih 10-ak dana sam oprao filtere lhm-a u benzinu i vratio nazad a prije pranja filtera nekih 5 dana sam sipao novi lhm(puklo mi crijevo(cijev) sto vodi do letve volana!) laki, jel na crijevo usisa mislis na ono sto vodi od posude lhm-a do pumpe?? cuj kakvo je odrzavanje bilo to neznam ali netko mi je na forumu rekao da su mozda postopani neki korektori! i brine me sto necujem ono klikanje 5. kugle!! hvala!!!

volan je ponekad tvrd nekad zapinje a dok auto radi na leru cuje se piskutanje dok nemrdam volanom lijevo-desno!! a sto se pumpe tice jel se zna koliko kosta druga(naravno ispravna ali polovna!!)?:hmmm:
Da, crijevo usisa ti je ono sto ide od spremnika do pumpe.
Znaju im selne slabo drzati ili cak mogu biti napuknuta pa pumpa ne vuce ulje nego zrak. Ako skines cep od LHM i pogledas u spremnik, ulje koje se vraca u spremnik nesmije biti pjenasto!

I da, korektori su na vecini prljavi, ali zbog njih ti nebi smio biti tvrdi servo. Servo dobiva pritisak direktno iz pumpe. tebi je bila pukla povratna cijev, tlacna strana je metalna tako da ti nije stvar u tome.

I nije mi jasno, cujes stalno piskutanje? imas hydractive?
A ne cujes kliktanje regulatora? si siguran? nakon paljenja ujutro ga jednostavno moras cuti...
 

hacti

made in france
Da, crijevo usisa ti je ono sto ide od spremnika do pumpe.
Znaju im selne slabo drzati ili cak mogu biti napuknuta pa pumpa ne vuce ulje nego zrak. Ako skines cep od LHM i pogledas u spremnik, ulje koje se vraca u spremnik nesmije biti pjenasto!

I da, korektori su na vecini prljavi, ali zbog njih ti nebi smio biti tvrdi servo. Servo dobiva pritisak direktno iz pumpe. tebi je bila pukla povratna cijev, tlacna strana je metalna tako da ti nije stvar u tome.

I nije mi jasno, cujes stalno piskutanje? imas hydractive?
A ne cujes kliktanje regulatora? si siguran? nakon paljenja ujutro ga jednostavno moras cuti...
pogledat cu crijevo usisa tj. selnena njima te vidjet u posudi dali se lhm pjeni!! vezano za piskutanje da stalno se cuje osim sto od jucer ujutro kad ga upalim volan bude blokiran i tek nakon nekoliko minuta malo-pomalo se odblokira i naravno kad odblokira stalno piskuta dok nemotam volanom lijevo-desno!!! cuj jos uvijek neznam dali je hidroacitva jer nevidim 4 bombu na zadnjem kraju a naprijed ima 4 bombe!! ovo vezano za klikanje 5 kugle neznam ni sam vise!! ali neklika kao sto mi je klikalo na bx-u!!!!svakako hvala na svemu!!

Potraži si pumpu, malo će biti teže za nači ako je model bez antisinka jer pumpa ima samo jedan izlaz, pumpa ti je kod mene 400kn, kod nekog je 100 eura, a kod nekog 200 eura tako da je dosta šaroliko. Pogledaj jel ima samo jedan izlaz pumpa?
vidi ovako svijestan sam da bi trebao za pocetak napunit kugle isprat sistem pa je varijanta i da bi zamjenio pumpu! sta mi ti savjetujes??? jel mozemo kako kontaktirat preko tel ili moba? jos nesto,punili su mi kuglu(prednju lijevu) i poslje punjenja je bila ok(nije bio ko kamen!!) nekoliko dana a sad je opet ko kamen ( znaci li to da je kugla odpjevala karijeru')
 

fullcool

New member
poslje punjenja je bila ok(nije bio ko kamen!!) nekoliko dana a sad je opet ko kamen ( znaci li to da je kugla odpjevala karijeru')
to se desi kod kugli koje su bile skroz prazne prije punjenja, moraćeš je zamijeniti i trebao bi druge provjeriti i dopuniti prije nego se skroz isprazne.

tvoja jest hydractive samo nemaš antisink kuglu, a ona bi ti bila kod zadnje osovine, tj, četvrta nazad ili osma sve skupa. zato što nemaš antisink, zato imaš regulator protoka, i on te najvjerojatnije zeza, tako da bi ti vjerojatno bilo isto i da pumpu promjeniš. iz njega dolazi šuškavi zvuk, i zbog njega ti ne radi servo.

prvo pogledaj jel ti pumpa sa jednim izlazom ili sa dva, morala bi biti sa jednim ali ipak provjeri, pa da znamo o čemu pričamo.
 

jurapz

New member
vidi ovako svijestan sam da bi trebao za pocetak napunit kugle isprat sistem pa je varijanta i da bi zamjenio pumpu! sta mi ti savjetujes??? jel mozemo kako kontaktirat preko tel ili moba? jos nesto,punili su mi kuglu(prednju lijevu) i poslje punjenja je bila ok(nije bio ko kamen!!) nekoliko dana a sad je opet ko kamen ( znaci li to da je kugla odpjevala karijeru')
Znači kugla je dala svoje, preporucio bi ti da staviš ulje za ispiranje hidraulike i napuniš sve kugle za početak, a onda malo provezi tako i neka ti netko tko se razumije pogleda, da imaš noviji tip sa antisinkom odmah bi znao da je pumpa kriva, ovako imaš dvije mogučnosti
 

hacti

made in france
to se desi kod kugli koje su bile skroz prazne prije punjenja, moraćeš je zamijeniti i trebao bi druge provjeriti i dopuniti prije nego se skroz isprazne.

tvoja jest hydractive samo nemaš antisink kuglu, a ona bi ti bila kod zadnje osovine, tj, četvrta nazad ili osma sve skupa. zato što nemaš antisink, zato imaš regulator protoka, i on te najvjerojatnije zeza, tako da bi ti vjerojatno bilo isto i da pumpu promjeniš. iz njega dolazi šuškavi zvuk, i zbog njega ti ne radi servo.

prvo pogledaj jel ti pumpa sa jednim izlazom ili sa dva, morala bi biti sa jednim ali ipak provjeri, pa da znamo o čemu pričamo.
da, provjerit cu ostale kugle prije nego sto krepaju skroz!!! dobro ustanovili smo da je hydractive a cemu sluzi ona"treca" kugla na zadnjoj osovini? koliko sam ja vidio na pumpi je jedno crijevo i jedna cijev!! da jods nesto jutros sam skontao da mi servo neradi(zablokira) sve dok se auto ne podigne kad se digne onda mogu i motat volanom a dotad kao za ga je neko zavario!! hvala!!!!!!
 

hacti

made in france
Znači kugla je dala svoje, preporucio bi ti da staviš ulje za ispiranje hidraulike i napuniš sve kugle za početak, a onda malo provezi tako i neka ti netko tko se razumije pogleda, da imaš noviji tip sa antisinkom odmah bi znao da je pumpa kriva, ovako imaš dvije mogučnosti
ok i mislio sam da je tako!!! nego jutros kad sam dao kontakt nisu mi svijetlile lampice stop i onaj usklicnik(za pritisak lhm-a) da bi se kasnije paljkao i ponekad tinjao (napomonjem da lhm-a ima dovoljno) tokom danjasnjeg dana kad god sam ga ugasio i ponovo upalio prilokom davanja kontakta nisusvijetlile spomenute lampice!! znali netko u cemu je kvar?? hvala!!
 

jura

New member
S obzirom da je riječ o crvenim lampicama, a crvene lampice se po defaultu pale kad daš kontakt, kao neka provjera ispravnosti istih, moja teorija je da se radi o lošem kontaktu. E sad, da li je u pitanju sam dosjed na satu ili nešto drugo vrlo je teško bubnuti ovako napamet. Kad upališ auto da li se i lampice upale? I još jedno pitanje, da li ti se u vožnji dešava da ti volan, prilikom parkiranja ili kad ga na mjestu okrećeš za puni krug, na jednom mjestu zapne pa onda ponovo ide lagano sve do slijedečeg kruga, da bi tada ponovo zapeo, ili je konstantno mekan?
 

hacti

made in france
S obzirom da je riječ o crvenim lampicama, a crvene lampice se po defaultu pale kad daš kontakt, kao neka provjera ispravnosti istih, moja teorija je da se radi o lošem kontaktu. E sad, da li je u pitanju sam dosjed na satu ili nešto drugo vrlo je teško bubnuti ovako napamet. Kad upališ auto da li se i lampice upale? I još jedno pitanje, da li ti se u vožnji dešava da ti volan, prilikom parkiranja ili kad ga na mjestu okrećeš za puni krug, na jednom mjestu zapne pa onda ponovo ide lagano sve do slijedečeg kruga, da bi tada ponovo zapeo, ili je konstantno mekan?
evo ovako: kad dam kontakt negore mi: stop, uskilcnik, pritisak motornog ulja i ona zuta koja bi se palila kad je motor pregrijan!! s tim da ponekad tinjaju stop i usklicnik a sto se tice volana volan uglavnom zapinje ne jako ali osjeti se dok motam! hvala!!!
 

jura

New member
Digni haubu i stani pored auta sa vozačeve strane. Nagni se nad motor i pogledaj uz posudu za lhm, dolje prema asfaltu, trebao bi vidjeti križ letve volana. Njega obilno nasprejaj WDom. To će riješiti problem zapinjanja volana, meni je. Naime, križ zapinje na hladnoči ako nije podmazan. Što se tićenlampica, definitivno imaš problem sa kontaktima, ako ne možeš riješiti sam bolje otiđi kod auto električara, nije baš zajebancija ako se lampice ne upale na vrijeme.
 

hacti

made in france
Digni haubu i stani pored auta sa vozačeve strane. Nagni se nad motor i pogledaj uz posudu za lhm, dolje prema asfaltu, trebao bi vidjeti križ letve volana. Njega obilno nasprejaj WDom. To će riješiti problem zapinjanja volana, meni je. Naime, križ zapinje na hladnoči ako nije podmazan. Što se tićenlampica, definitivno imaš problem sa kontaktima, ako ne možeš riješiti sam bolje otiđi kod auto električara, nije baš zajebancija ako se lampice ne upale na vrijeme.
jel mislis na kardan letve volana (veza izmedu osovine volana i letve volana) jel mozda bolje da ga natopim uljem? :confused: a lampice me posebno brinu!! danas sam provjerio plovak lhm-a ( radi i plovak i zaruljice( izvukao sam malo lhm-a i provozao se malo po zavojima i palio se stop i usklicnik) ali kad dam kontakt nema ni stop ni uskicnik ni pritisak ulja u motoru ni za pregrijanost motora(zuta) najvise me brine ulje u motoru!! kazaljka za temp motora radi! danas sam zamjenio napunjenu prednju lijevu bombu(od hidroactive) koja je bila ko kamen, ali kad zaljuljam auto dosta je tvrd a u voznji je bolji nego sa onom starom (kad predem preko lezeceg policajca puno je udobniji)!! i jos nesto dali je moguce napuniti zadnje kugle da se neskidaju (da se stave ventili i da se napune) sada osjetim da su mi malo praznije zadnje kugle
 

Lakii

Well-known member
Da, misli na taj kardan. zna zapeci pa imas neravnomjeran osjecaj dok okreces volan.

Zuta lampica temp. vode ti se ni ne treba paliti!
a ove ostale te izgleda muci slab kontakt na instrument tabli. skini tablu, skini lampice i izvuci ih iz kucista. pospricaj kontakt sprejom (ne onim protiv vlage nego za ciscenje kontakata).

kugle ti je nemoguce napuniti ako ih ne skines! zasto bi ti ih bio problem skinuti?
 

jurapz

New member
Vjerovatno ti je auto stalno u tvrdom modu, zato ti nije baš mekan, hidroaktiva ti nije u upotrebi, napuniti sve kugle pa onda dalje rješavati ako nece proraditi
 

hacti

made in france
Da, misli na taj kardan. zna zapeci pa imas neravnomjeran osjecaj dok okreces volan.

Zuta lampica temp. vode ti se ni ne treba paliti!
a ove ostale te izgleda muci slab kontakt na instrument tabli. skini tablu, skini lampice i izvuci ih iz kucista. pospricaj kontakt sprejom (ne onim protiv vlage nego za ciscenje kontakata).

kugle ti je nemoguce napuniti ako ih ne skines! zasto bi ti ih bio problem skinuti?
taj kardan cu sutra natopiti sa wd-om a sto se tice zute lampice mislim da se palila prilikom davanja kontakta(isto tako se javi na p-806 a kad upalim auto ugasi se!) sto se lampica tice danas sam skinuo instr.tablu i lagano ocistio kontakte na "grlima" i provjerio zaruljice i sve je ok ali i dalje nerade prilikom davanja kontakta ni stop ni alternator ni prit. ulja u motoru ni usklicnik ni zuta za pregrijanost motora pregledao sam osigurace izgleda da su svi ok neznam jel ima jos koji osiguraci (imam osjecaj da nema struje od kontakt bravice do instr.table!) osim onih dolje lijevo i pod haubom pored kompjutera?? punio sam ponovo(na 60 bara) onu lijevu prednju kuglu( jer je bila normalne tvrdoce svega nekoliko dana!) i sad je onako li-la! ali sad osjetim da zadnje da su nesto tvrde pa bi i to rijesio prije no sto neriknu skroz!!
 

hacti

made in france
Zašto ti je opet punio prednju koja je već pustila brzo i još na 60 bara:mad: , ta kugla je za baciti
ma punio je moju staru kuglu i nako nekoliko dana je opet postao tvrd auto pa je on stavio svoju drugu kuglu opet je bio tvrd pa je punio drugu od hydroactive sad je malo meksi ali mislim da bi trebao biti jos meksi ! greskom sam napisao da je tu prednju punio na 60bara(to je punio5. kuglu koju sam stavio sastrane) a onu kuglu koja je bila ok nekoliko dana sam obiljezio i stavio na stranu!! danas sam bio da mi napuni zadnje kugle pa je poceo filozofirat!!!!:twisted: neznam sta da radim, jel jos neko puni kugle u mojoj blizini??

taj kardan cu sutra natopiti sa wd-om a sto se tice zute lampice mislim da se palila prilikom davanja kontakta(isto tako se javi na p-806 a kad upalim auto ugasi se!) sto se lampica tice danas sam skinuo instr.tablu i lagano ocistio kontakte na "grlima" i provjerio zaruljice i sve je ok ali i dalje nerade prilikom davanja kontakta ni stop ni alternator ni prit. ulja u motoru ni usklicnik ni zuta za pregrijanost motora pregledao sam osigurace izgleda da su svi ok neznam jel ima jos koji osiguraci (imam osjecaj da nema struje od kontakt bravice do instr.table!) osim onih dolje lijevo i pod haubom pored kompjutera?? punio sam ponovo(na 60 bara) onu lijevu prednju kuglu( jer je bila normalne tvrdoce svega nekoliko dana!) i sad je onako li-la! ali sad osjetim da zadnje da su nesto tvrde pa bi i to rijesio prije no sto neriknu skroz!!
danas natopio kardan s wd-om ali nema bas nekog pomaka na bolje!!
 
Na vrh