Citroen C3 III

marko1103

Member
Auto je pun pogodak :angel:
Dizajn u biti nije extra novi s obzirom da je prednji dio C4 Picasso, a sa strane i straga vec vidjeno s drugih modela (C4, Cactus).

Po meni auto nema konkurencije :weeabooface:
Da neki dizajner u VW-u napravi ovakvo sto vjerovatno bi sef dobio srcani, a on otkaz :grin:

Ono sto mi je posebno super su mogucnosti kombiniranja boje auta, krova, unutrasnjosti tako da u nekom pogledu auto se stvarno moze personalizirati prema ukusu :cool:

Neznam dal tamno crveni s bijelim krovom ili crvenim krovom, ili mozda plavi ? a i narancasta nije losa ... :angel:

Konfigurator (njemacki site): http://konfigurator.citroen.de/C3-neu/5-Turer
Otprilike cijena u hrvatskoj za slicnu opremu je 10-15% manja.

Zna li tko kada dolazi u hrv? Valjalo bi napravit testnu voznju :cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
splasnulo je oduševljenje kad sam zbog nekih drugih stvari provjerio što nudi konkurencija,
kako izgledaju "nedotjerane" verzije C3 i cijene trenutnih modela u ponudi.

citroen bi sve svoje modele trebao pojeftiniti za 2-3 000 €,
i to mislim na one do 160 000 (skuplje citroene od te brojke ionako nitko ne uzima u obzir).

izgled osnove verzije ako se ne nakinđuri s milijun dodataka i raznih komb. boja - dacia!

ako će osnovni C3 "dacia" koštati 90 000 kao sada,
bit će ga na cestama manje od trenutnog modela C3 što je pogubno za marku u RH.

i za kraj malo humora da ne bude sve crno,
osnovni C4 Cactus košta 15 000 € :D
 

markan1000

Well-known member
citroen bi sve svoje modele trebao pojeftiniti za 2-3 000 €,
ovo ne kužim zašto

ako će osnovni C3 "dacia" koštati 90 000 kao sada,
bit će ga na cestama manje od trenutnog modela C3 što je pogubno za marku u RH.
za ovo se dijelom slažem. ali mislim da su oni već ovako cjenovno pozicionirali c3 prošle godine, kad je izašao novi c1, koji je, budimo realni, isto prilično skup auto, starta od 77.000 kuna.
iako, ovo nije nikakav odmak od cijene aktualnog c3, koji isto starta od nekih 90.000.
 

Dalibor

Dado Tornado
ovo ne kužim zašto
da stavimo prodajne rezultate na stranu koji su pokazatelj sam za sebe,
u svakoj klasi za lovu koju traže dobije se kod konkurencije isplativiji auto,
ovak nabrzaka bez ikakvog truda (što bi tek bilo da idem tražiti po ponudama trgovaca),
za osnovni C1 dobiješ Hyundai i20,
za osnovni C3 dobije se Clio Grandtour,
za lovu Cactusa dobiješ Suzuki Vitaru,
C4 je model koji nema pošten benzinac, za cijenu 18t€ neću niti nabrajati konkurenciju,
a za cijenu C5 isto tako (za tu lovu se dobije Škoda Superb!).

ne kažem da citroen ne vredi koliko traže za njegove nove modele,
ali ja bi se zapitao na prodajne rezultate,
i ima li citroen uopće prođu kod naših (privatnih) kupaca ako maknemo gospodarska i flotna vozila?

iako je citroenu jedini spomena vredan model C4 Picasso koji ima stila kao stariji modeli,
zbog same politike cijena
treba ići protestirati ispred Citroen Hrvatska!
 

ZlatkoC4

Well-known member
po meni niti Mercedes s,c klasa nemaju s čime opravdati enormnu cijenu a jednako su gosti servisa pa čak i više od nekih ovdje tz. preskupih Citroena.

ja bih u stvari rekao da su cijene ok. A to što je kupovna moć u RH nikakva to je druga tema koja ne pripada na ovoj adresi CFH već na Markovom trgu. u Deuchalnd su gotovi svi automobili skuplji nego kod nas ali to je razlika ekonomija.
Bratić iz Njemačke nedavno kupio polovan auto nije važno koji motor dizel 2,2 6god 21t eur i meni kaže jel da nije puno auto ima 185k km:confused: ma ne rekoh pravo je povoljan :confused: ali taj auto novi dođe cca 56t eur. naravno kod njih.
 

Cutac

Prèkaroš
C4 je model koji nema pošten benzinac
Sramota je da za istu lovu dobiješ Mazdu(Mazdu) 3 sa 2-litrenim benzincem sa 4 cilindra(ne mogu vjerovati da je to postao plus) i 165 konja i Citroen c4 sa tri cilindra, jednom litrom i 130 konja.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Citroen c4 sa tri cilindra
kad nećete dizele pa gratis dobijete i četvrti cilindar :D

a na spomen Mazde i kosa mi se diže koliko su već vozila povlačili zbog raznih problema sigurnosnih sistema, zračnih jastuka i drugih sigurnosnih propusta da nebi stalo na jednu stranicu da ispišemo. ali to Mazdi se smije desiti ali Citroenu ne da Bog. :grin: Pa kome još treba ispravan sigurnosni sistem :D
 

Cutac

Prèkaroš
Ma meni je Citroen super(ima nekih glupih problema, ali dobro), ali kada budem kupovao auto, ako ne bude benzinaca sa 4 cilindra, preferabilno atmosferskih, on mi otpada. :/
 

diegos

Well-known member
Sramota je da za istu lovu dobiješ Mazdu(Mazdu) 3 sa 2-litrenim benzincem sa 4 cilindra(ne mogu vjerovati da je to postao plus) i 165 konja i Citroen c4 sa tri cilindra, jednom litrom i 130 konja.
Takva Mazda kreće od 195.000 kn, oprema Revolution koja ima sve i svašta... Jesi siguran da C4 košta toliko? :whistling:

A to da bih uvijek radije odabrao 2.0 nego neku nasviranu kosilicu kojoj fali cilindar - naravno da bih :p
 

Cutac

Prèkaroš
Pročitao sam da se glavešine slažu oko toga da je downsizing beskoristan i da je velika vjerojatnost da će se vratiti veći motori. :weeabooface:

Ali neizbježno je da će nas pogoniti tehnologija koja se koristi u veš mašinama :D

Takva Mazda kreće od 195.000 kn, oprema Revolution koja ima sve i svašta... Jesi siguran da C4 košta toliko?
Kada c4 ima sve i svašta, dostigne se ta cijena :)

Kada staviš sve na oba auta, Mazda ima 4 cilindra i 35 konja više i radarski tempomat sa kočenjem u nuždi za 30 tisuća kuna više. Po meni nema smisla ne doplatiti.(210 tisuća naspram 230 tisuća). Srećom nemam toliko love pa se ne sekiram oko toga :D
 

Dalibor

Dado Tornado
jeste se uhvatili c4 benzinca :D
ne kazem da citroenovi benzinci ne valjaju,
Cutac nemoj se uvrijediti :)
samo to da citroen nema trenutno u ponudi benz. koji ce trzisno konkurirati dizelasima,
npr. pogledajte garazu Moj C4,
od 20 vozila benzinca su dva,
i bas me zanima taj udio benzinaca u odnosu na npr. golfa u nekoj garazi Moj Golf
 

Cutac

Prèkaroš
Cutac nemoj se uvrijediti
Ma ne vrijeđam se jer znam da je moj benzinac superioran :D :D
Za ozbiljno, moj ima 4 cilindra i ValveTronic(bilo bi dobro da i Vanos ima :wub: ) i na otvorenoj mi je prosjek 5.5 litara. Od Siska do Zadra sam došao sa 5.9 litara + autocesta Gornja Ploča - Zadar, a bio sam od bržih.
Još je to pouzdan BMW-ov motor i oni naprave novi(što košta) sa cilindrom manje, manjim obujmom, turbinom i većom snagom.
Tehnologija je uznapredovala, to stoji, ali zašto su to radili? Ljudi koji kupuju benzince i onako ne rade dovoljno kilometara da im se isplati uzimati svu tu tehnologiju(a što je više tehnologije, veća je mogućnost kvara i troška) radi litre i pol na 100 kilometara. Da ne pričam o tome da je zvuk trocilindraša(barem meni i barem ovih masovnih) grd.

Moj motor je slab brojčano, ali kada ga se usporedi u vožnji sa ostalim benzincima, moj mi je super. Nikada ne bi rekao da ima 100 konja(zapravo 101, valjda su mi stavili malo bolje dijelove :D ) u normalnim uvijetima vožnje, već više.

Dok recimo fauveovi benzinci(i atmo i turbo) ostavljaju lošiji dojam. Atmo kao da spavaju, turbo kao da će se raspasti.

Za Citro dizele ne znam, ali od dizela koje sam vozio, A3 mi je ostavljao dobar dojam i Mazda 6(ali prva generacija, druge nisam vozio). Golfovi(5 i 6) su bili brundavi i utjecaj turbine je bio prekratak.
A četvorka dizel je bila neka bijesno remapana i tunirana i mislim da je razvijala 430 Nm na ~2000 okretaja. To je pravi dizel :D


A o našim vozačima govori to što Citroen uopće ne nudi benzinske motore za c4(i c5 čini mi se) kod nas !!!
A oni koje nudi su jad i čemer.

Eh da, vozio sam kaktusa sa najjačim benzincem i onim mjenjačem bez ručice, sa tri tipke.
Ne mogu reći da nije išao, ali je išao uz zvuk motora kojemu ne valjaju ventili..
 

markan1000

Well-known member
za osnovni C1 dobiješ Hyundai i20,
za osnovni C3 dobije se Clio Grandtour,
za lovu Cactusa dobiješ Suzuki Vitaru,
C4 je model koji nema pošten benzinac, za cijenu 18t€ neću niti nabrajati konkurenciju,
a za cijenu C5 isto tako (za tu lovu se dobije Škoda Superb!).
šta misliš da su oni radili cijene po prosječnom hrvatu. provozaj se po francuskoj ili beneluksu pa zbrajaj koliko čega ima tamo.
 

Brruno

Well-known member
Noviji C3 i Clio se je mogu usporediti. Vozio sam oba 2015 cca 3000km i Clio je daleko ispred C3. Ne govorim o kvarovima jer su auti imali svaki po cca 35000 ali Clio mi se ucinio puno kvalitetnijim,tisim, materijali bolji. Mozda se varam,vidit ce se na 100000km i dalje,ali da sam ja onaj koji vozi novo i mijenja auto svakih 3 godine ili cca 100000 km prije bi Clio uzeo.
 

Dalibor

Dado Tornado
po meni niti Mercedes s,c klasa nemaju s čime opravdati enormnu cijenu a jednako su gosti servisa pa čak i više od nekih ovdje tz. preskupih Citroena
već kod usporedbe unutrašnjosti c5 i c klase jasno je zašto c klasa košta kao c5 i c4 zajedno.
ali ima li smisla uspoređivati citroen i mercedes.
citroen je kao marka u hrvatskoj malo iznad dacie.
i žalosno je, jer je nekad bio malo ispod mercedesa.
a sama žalost je i to što se tih c klasa ove god. sigurno više prodalo od c3.

ali da sam ja onaj koji vozi novo i mijenja auto svakih 3 godine ili cca 100000 km prije bi Clio uzeo.
ne misllimo samo nas dvoje tako,
to govori i prodaja Clia i C3.
za lovu C3 dobije se Clio grandtour.
 

markan1000

Well-known member
citroen je kao marka u hrvatskoj malo iznad dacie.
i žalosno je, jer je nekad bio malo ispod mercedesa.
po čemu je citroen malo iznad dacie? jesi se vozio u zadnje vrijeme u nekoj novoj daciji? i onda sjeo u isto tako novi citroen? i napravio usporedbu.
ja kad sam kupovao novi/malo rabljeni auto, napravio sam puno probnih vožnji u autima koji su paritet c4 (ceed, leon, i30, focus...). znači u to ne ubrajam bmw 1, volvo, a klasu... i po apsolutno ničem nisam osjetio inferiornost u odnosu na one koje sam vozio. svaki od tih auta je imao manu po pitanju kvalitete materijala ili završne obrade. na kraju krajeva, c4 kojeg sad vozim je moj prvi pravi kontakt s markom, i nisam bio "zatrovan" s ljubavlju prema citroenu kad sam ga kupovao, nego mi je to nakon svih probnih vožnji bio prvi izbor.
od mercedesa je citroen naravno daleko po svemu, pa tako i po cijeni.

ne branim izbor pojedinog modela (c3 ili clio), i ne kažem da je c3 bolji ili isplativiji. ali paušalne ocjene kako bi modeli citroena trebali biti par tisuća EUR jeftiniji, ili kako je citroen malo iznad dacie, po meni ne stoje
 

Cutac

Prèkaroš
Rekao bih da Dalibor nije mislio na kvalitetu nego imidž.

Što je ruku na srce, istina. Kod nas ako nemaš Nijemca dizela, imaš loš auto..
Pogotovo ako je neko sranje poput Japanca ili bože sačuvaj, Francuza.
 
Na vrh