Citroen C3 III

diegos

Well-known member
Ova čuda na vratima i prednja svjetla mi nikako ne leže, ali ostatak mislim da je pogođen, dobar pomak :) Fora unutrašnjost :palac-gore:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Mislim da je C3-tri :) pogodak. Ipak, slažem se s Diegosom oko ove "gume" na vratima.

Na Cactusu ta vrlo neobična guma nekako paše, jer cijeli je auto u tom šašavom, opuštenom tonu. Cactusa ćeš kupiti pored svakodnevnog auta. Nešto drugačijeg, za zezanciju, ili kao službeni auto koji će privući pažnju za reklamu. :)

C3 je za svakodnevicu.

Možda ja starim pa mi se takvi dodaci ne sviđaju, a možda se u praksi pokaže super protiv ulubljenih vrata na parkiralištu. :)

Sve ostalo mi je tip-top :palac-gore: Ima šansu pomesti konkurenciju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A već je netko spomenuo, ti airbumpsi na vratima su dodatna oprema, ko ne želi dobit će goli lim. Tako da ako je to jedina zamjerka, zamjerki u biti nema :D

Meni fali Zenith šoferšajba, to su mogli prenest sa zadnjeg modela... al dobro. Iz dana u dan mi je sve bolji :wub:
 

Ruske

Active member
meni je PREDOBAR! ja bi birao ovog zelenog, sa crnim airbumpima i crnim felgama, samo nadam se da ce izac neki bolji dizajn 17/18, jer ove sa cactusa mi nisu nesto...sicevi ne bi skodilo da su malo vise profiliraniji i dublji, jer su preplosnati i slabe oslonce na prvi pogled...
 

Franzg

New member
potpis na sve pohvale :)
Auto je pun pogodak, kad cu za dvije godine razmisljat o novom autu ovo ce bit u najužem izboru :) crni krov crne felge i svi detalji crni, možda neka siva boja tipa nardo grey i ova lajsna di je citroen znak to bi isto u crno stavio mislim da bi auto bio bomba :twisted:
Airbumpovi ako su opcija super onda ko voli nek izvoli al mislim da je ljepše bez

I naravno odmah bi ga trebalo spustit hehe :) u svakom slučaju čudo
 

webchief

New member
Auto mnogo bolje izgleda, vjerovatno ce ga i cjena pratiti ?

Ako citroen podigne cijenu (sto ce biti veoma vjerovatno) onda se C3 vise nece prodavati zbog svoje ekonomicnosti nego zbog sminke. sto ce zasigunrno dovesti do manje prodaje...

sve u svemu auto izgleda super
 

webchief

New member
Pa vidi veca kolicina lima, opreme, detalja, uredataka, bolje plastike, sjedista, spravica, ekrana, kontrola.

Ne moze me niko ubjediti da ce cijena biti ista. Jedino ako svjetska ekonomija toliko napreduje i raste (sto bi bilo suprotno od onoga sto pricaju non stop) i da je ogromna kolicina bas tih ugradbenih materijala u rezervi i da je veoma mala potraznja istih. e tek bi se tu onda mogla naci ista cijena.

Bar je moje misljenje takvo :/
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nova platforma, usprkos rebrandiranju, nemože pobjeć da je samo razvoj PF1 platforme koja vuče korijene od 1998. A uz sve to, razvoj te ''nove'' nije financirao sam Citroen, nego zajedno sa Peugeotom i Kinezima. S naglaskom na Kinezima.

Veliki retooling tvornice nije potreban, samo brzinsko reprogramiranje strojeva i educiranje radnika.
Nigdje ne izmišljaju toplu vodu, već slažu postojeće lego kockice.
Tu bolju plastiku recimo ne razvijaju oni već dobavljač, al opet... neće se radit smjesa posebno za C3, već za mnogo modela. Isto je sa ostalom opremom.
Razlika u količini lima je zanemariva.
Ovo upravo je primjer jeftino konstruiranog auta, gdje se cijena razvoja dijeli na puno modela. I recimo ovaj C3 je zasigurno mnogo jeftiniji bio u razvoju od prvog modela.

A za potpuno suprotan primjer možeš uzet novu Giuliu. Sve je rađeno na novo...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ivane, zašto ovog nema na forumu? :D


Citröen u Španjolskoj predstavio treću generaciju C3

Treća generacija C3 dolazi s nizom unikatnih dizajnerskih rješenja, vrlo je funkcionalna, a prodaja se i u Hrvatskoj očekuje vrlo skoro

Kompaktan, iznimno zanimljivo dizajniran te naglašeno funkcionalan – i ne samo kad je u pitanju ponuda prostora nego zahvaljujući »airbumpsima« i kad se govori o zaštiti vanjskih dijelova karoserije. Nova, treća generacija Citroena C3 prošlog je tjedna u Španjolskoj predstavljena u cjelokupnom volumenu pripremljenih izvedbi. To namjerno ističemo jer za razliku od Paris Motor Showa gdje smo mogli razgledati opcije u najvišim paketima opreme, najraskošnijih dizajnerskih vizija, sada je pred nama C3 i u svojoj baznoj opciji. Najveća je razlika što je ta opcija bez bočnih »airbumpsa«, što je nekim potencijalnim kupcima, sudeći prema iskustvima stečenim kod C4 Cactusa i – po volji.

C3 je u svakom slučaju vrlo zanimljivo dizajnirani automobil koji se nastavlja na dobru priču ispričanu upravo s Cactusom, još i više kad bismo se osvrnuli na aktualna dizajnerska rješenja monovolumena Picasso. Unutrašnjost slijedi jednaku priču. U osnovnoj je verziji jednostavnija, kad se krene u personalizaciju, iznimna razigranost boja i oblika. Dakako, tu je i naglašena povezivost s mobilnim uređajima, na što smo kod Citroena već navikli, kao i nemala funkcionalnost.

Citroen C3 je tako dugačak 3996 mm, širok 1749 te visok 1474 mm. Međuosovinski razmaku iznosi mu 2540 mm, a volumen prtljažnika ravno 300 litara. Jasno je prema ovim dimenzijama kako se nalazi na samom vrhu B segmenta. Ono po čemu je također raskošan, ponuda je motora. Start je s benzincima – PureTech 68, 82 i 110 KS, s tri ili četiri cilindra te dva dizelaša u BlueHDi tehnologiji sa 75, odnosno 100 »konja«. Kod najjačih opcija C3 će biti opremljen i »start&stop« sustavom, a vrh benzinske ponude i s automatskim, elektronski nadziranim mjenjačem ETG6.

Tri su razine opreme – »live«, »feel« i »shine«, a kako je najavljeno, prodaja i na hrvatskom tržištu starta kroz nekoliko tjedana. Cijene još uvijek nisu precizirane, no kako se da nazrijeti prema nekim drugim tržištima – od 85 tisuća za bazni benzinac snage 68 »konja«, pa sve do 140 tisuća kuna za najskuplji i najopremljeniji »dizelaš«. Sve je dakle u zoni očekivanog, hoće li prodaja biti na razini i u Hrvatskoj odlično prihvaćene prve generacije C3, odlučivat će niz faktora – ne samo nedvojbena privlačnost koju posjeduje i ovo njegovo izdanje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bacil sam se u biznis, nemam vremena za trivijalnosti :D

Al ajde... da se ne mučite, budem počeo opet pratit njuz ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pričekat će još pripreme za sezonu, eksperimentiram sa trgovinom, nije ni gosp. Anđelko blesav :D
 
Na vrh