Ivane, zašto ovog nema na forumu?
Citröen u Španjolskoj predstavio treću generaciju C3
Treća generacija C3 dolazi s nizom unikatnih dizajnerskih rješenja, vrlo je funkcionalna, a prodaja se i u Hrvatskoj očekuje vrlo skoro
Kompaktan, iznimno zanimljivo dizajniran te naglašeno funkcionalan – i ne samo kad je u pitanju ponuda prostora nego zahvaljujući »airbumpsima« i kad se govori o zaštiti vanjskih dijelova karoserije. Nova, treća generacija Citroena C3 prošlog je tjedna u Španjolskoj predstavljena u cjelokupnom volumenu pripremljenih izvedbi. To namjerno ističemo jer za razliku od Paris Motor Showa gdje smo mogli razgledati opcije u najvišim paketima opreme, najraskošnijih dizajnerskih vizija, sada je pred nama C3 i u svojoj baznoj opciji. Najveća je razlika što je ta opcija bez bočnih »airbumpsa«, što je nekim potencijalnim kupcima, sudeći prema iskustvima stečenim kod C4 Cactusa i – po volji.
C3 je u svakom slučaju vrlo zanimljivo dizajnirani automobil koji se nastavlja na dobru priču ispričanu upravo s Cactusom, još i više kad bismo se osvrnuli na aktualna dizajnerska rješenja monovolumena Picasso. Unutrašnjost slijedi jednaku priču. U osnovnoj je verziji jednostavnija, kad se krene u personalizaciju, iznimna razigranost boja i oblika. Dakako, tu je i naglašena povezivost s mobilnim uređajima, na što smo kod Citroena već navikli, kao i nemala funkcionalnost.
Citroen C3 je tako dugačak 3996 mm, širok 1749 te visok 1474 mm. Međuosovinski razmaku iznosi mu 2540 mm, a volumen prtljažnika ravno 300 litara. Jasno je prema ovim dimenzijama kako se nalazi na samom vrhu B segmenta. Ono po čemu je također raskošan, ponuda je motora. Start je s benzincima – PureTech 68, 82 i 110 KS, s tri ili četiri cilindra te dva dizelaša u BlueHDi tehnologiji sa 75, odnosno 100 »konja«. Kod najjačih opcija C3 će biti opremljen i »start&stop« sustavom, a vrh benzinske ponude i s automatskim, elektronski nadziranim mjenjačem ETG6.
Tri su razine opreme – »live«, »feel« i »shine«, a kako je najavljeno, prodaja i na hrvatskom tržištu starta kroz nekoliko tjedana. Cijene još uvijek nisu precizirane, no kako se da nazrijeti prema nekim drugim tržištima – od 85 tisuća za bazni benzinac snage 68 »konja«, pa sve do 140 tisuća kuna za najskuplji i najopremljeniji »dizelaš«. Sve je dakle u zoni očekivanog, hoće li prodaja biti na razini i u Hrvatskoj odlično prihvaćene prve generacije C3, odlučivat će niz faktora – ne samo nedvojbena privlačnost koju posjeduje i ovo njegovo izdanje.