C2 VTS by Šilibajzer

Salle

Sektaš
Re: C2 vts 1587

pašu ti zadnje pločice od golfa serije tri, a koštaju daleko jeftinmije :D da znaš za drugi put
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Uuu mamu mu, danas me dobro naljutio - otisao kuplung :twisted:

Vec mi je dva dana cudan osjecaj na pedali i pojavili su se opet vec prije spomenuti simptomi tresnje kod kretanja s mjesta (periodicno su se javljali kroz zadnjih 15 tkm, da bi nestali sami od sebe ko da se nista nije dogodilo). I odjednom kod presaltavanja iz 1 u 2, osjetim promjenu otpora na pedali i mjenjac ostaje u leru (s upaljenim motorom nemoguće ubaciti u brzinu). Stajem i gasim masinu. Testiram - palim ga u prvoj, nije poskocio nego je lagano uz moje dodavanje gasa krenuo. Ugasim ga, usaltam u drugu, upalim ga ponovo i krecem tako lagano nazad u garazu (dogodilo se blizu)..

Rano to nesto, pa ima tek 53 tkm :surprised: A sigurno nije do nacina voznje :D Mehanicar mi je u lovu do pon, pa nista od auta za vikend..
Inace moja dijagnoza je korpa i ide novi set kvacila. Sta vi mislite?
Koliko znam sustav nije mehanički (sajla) nego hidraulički. Jel moze ovo bit sta oko toga?
S obzirom da ce vec getriba ic dolje, jel ima potrebe mijenjati i semering radilice?
 

Zmix

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Kad je već tako, promeni semering. :)
Ja sam na Saxu menjao semering radilice, nije puno koštalo i sad sam miran.
 

Ciki vts

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

A banana.. cak vjerujem da je sajla riknula, tako da nece biti potreba za novim kuplungom (mozda, nisam siguran)

Ako ces mjenjati sve, olaksaj zamasnjak, preporoditi ces se :D
 

gox

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Šteta :( Ali dobro, poznati su po tim getribama i pugovi i citrači...sad to posloži da bude pic pic i to je to :)

Slažem se s cikijem, olakšaj zamašnjak :cool:
 

Ciki vts

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

A banana.. cak vjerujem da je sajla riknula, tako da nece biti potreba za novim kuplungom (mozda, nisam siguran)

Ako ces mjenjati sve, olaksaj zamasnjak, preporoditi ces se :D
evo, da sam sebe citiram :D :D mislim da nije sajla :D
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Hehe, znam da ispada dobra prilika za rad na zamasnjaku, al mi je upalo brdo posla i neodgodivih obaveza ovaj tjedan tako da mi auto treba pod obavezno pa cu nastojati da bude gotov cim prije :mad: Tako da cemo to morati ostaviti za neku iducu priliku :hm:

Mislim i ja da nije sajla (ne znam jel je uopce ima tj. je li sustav rijesen sajlom mehanicki ili je hidraulicki.. mislim cak da je ovo drugo - iskreno nisam do sad nikad imao potrebu detaljnije ulaziti u to). I zato me zanima prije nego mestar pogleda, je li opisano moze biti kakav problem s hidraulickim cilindrom i sustavom opcenito? Ima tko kakva iskustva?

Jer ovako je po mojoj dijagnozi korpa (na nju smo sumnjali i kad bi mi se pojavljivala periodicki spomenuta tresnja prilikom kretanja). U tom slucaju cu promijeniti novi set kvacila, a posto se vec sve skida, preventivno i semering radilice ako ga budu imali odmah u servisu, pa bi, nadam se, s tim trebao biti miran iducih bar 100 tkm :D :D
 

deda

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Zašto bi mjenjao semering,tko garantira da će novi biti bolji od ovog koji je gore i ne pušta?Pa semering na radilici traje i koliko motor,pa nisu to fičeki i yugići.Osim toga rezervni djelovi su škart koji se sortira prilikom prve ugradnje i nikada i baš nikada ne može biti bolji od onoga što se ugrađuje u proizvodnji i po meni je besmisleno mjenjati nešto unaprijed.Kak se veli ne čaćkaj mečku pod prečku.Rastavljao sam aute starije od 40 godina i semering skoro ni jedan radilici nije slinio,ali kod gerealnog uređenja se sve mjenja,samo kaj su ti motori imali i preko 500 000km.
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Zašto bi mjenjao semering,tko garantira da će novi biti bolji od ovog koji je gore i ne pušta?Pa semering na radilici traje i koliko motor,pa nisu to fičeki i yugići.Osim toga rezervni djelovi su škart koji se sortira prilikom prve ugradnje i nikada i baš nikada ne može biti bolji od onoga što se ugrađuje u proizvodnji i po meni je besmisleno mjenjati nešto unaprijed.Kak se veli ne čaćkaj mečku pod prečku.Rastavljao sam aute starije od 40 godina i semering skoro ni jedan radilici nije slinio,ali kod gerealnog uređenja se sve mjenja,samo kaj su ti motori imali i preko 500 000km.
Pa da, dobro govoris, zato i dvojim da li ga mijenjati ili ne..
 

1587 VTS

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Razmisljao sam da ga je mozda bolje preventivno promijeniti kad se vec sve to rastavlja, nego da mi u skoroj buducnosti proslini kao onaj na saltungu (vidi stranicu prije) pa onda rastavljaj Misko sve ponovo :D Al ajde ic cemo sad tom logikom kako i Deda kaze - ne diraj nesto dok valja :cool: Nema puno kilometara, al eto vidis, i ovo s kvacilom me zadesilo duplo ranije nego sta sam ocekivao.
 

deda

New member
Re: C2 vts - 1587 vts

Gle sada već ima nekih 50 000km i ako do sada nije počeo slinit,nit neće.Znaći da je sve bez greške,dobra obrada i dobar materijal,a da staviš novi, snjim se nikada nezna kako će dugo,može bit odlićno,a može ubrzo počet puštat.Ako je masno,onda mjenjaj,kao i onaj ga mjenjaću,da nije puštao nebi ti ni kraj pameti bilo da ga mjenjaš.Kako se kaže: Ne mjenjaj tim kada pobjeđuje.
 
Na vrh