Sada sam na kompjuteru i mogu lijepo pisati.
Dakle, traži 5000€ na oglasniku.
Èinjenice:
86000 km
11 godina
2. vlasnik(a kao 1. se vodi njegova firma)
vozi mlada vozačica
Mane:
Curi voda niz šajbu + što nema jednog komada filca pod šajbom - 5000 kuna ~ 680€
Udario je maglenku u braniku i ogulio branik - 100€ lakiranje + 50€ šteta
Ne radi limitator - recimo 200 €
Servisi su rađeni svakih 20 tisuća, ali svake dvije godine(hvala Ivan!) - nema cjenovni problem, ali nije pozitivno
Alkantara na vratima je ishabana, poderana koža na vozačkom sicu, ogrebana tipka na radiju, ogrebana vratašca ispod središnjeg ekrana i još poneko kozmetičko oštećenje interijera - 100€
Nema ljetne gume ni druge felge - budući da velika većina auta ima to, recimo 200€
Motor slini na poklopcu ventila - 40€
Ne radi žaruljica na stropu - 2€
Smrdi - 50€ kemijsko
Tipke na volanu su gnjeckave
Ima naljepnice po autu - 50€(jer ih ima bar 60 malih)
Tvorničko ulje mjenjača - 20€
Pozitivno:
Veliki servis prije 6000 km.
Što bi me dovelo na 3500€ kao moju ponudu. No on kaže da ispod 4500€ ne ide, što znači da ga budem zvao kasnije kad shvati da ga neće nikada prodati.
Dalje, mjenjač i kvačilo su baš tvrdi i kruti, ne znam jel tako treba jer je sportski auto ili samo ne valja.
Toliko kruti da kada sam sjeo u svoj c4, kvačilo sam toliko jako nabio da je cjela kabina odzvonila
Mišljenja o mojem mišljenju?
Da kažem Ivanu. Ja bih rado uzeo Ruskeov c4, ali to nije Ruskeov c4. To su vozili dvojica prije njega 120 tisuća kilometara. Možda ga je Ruske pazio, ali možda je tih 120 odradio na dvije zamjene ulja i turiranjem na hladno zimsko jutro.
Tako da on otpada.
Ako ovaj pristane na 3500€, dobro, a ako ne, onda ništa.