Ajmo mudre glave

Cutac

Prèkaroš
Dakle, 2006., ipak je 180 konja, 86000, javlja gresku kad se pali limitator, ali tempomat radi, malo curka oko brtve poklopca ventila, curi niz sajbu voda.
Volan, mjenjac i kvacilo su bas tvrdi, valjda odlika VTS-a.
Novi remen, kocnice, skoro sve, na resolfenu su samo zimske, ljetne nema uopce...

Kaze 4500€, nize. I udarena je zadnja maglenka.

Sto kazete?
Danas sam tu, u narednih par sati da odlucim, dajte savjete.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi opet Rusketov rađe. Neozbiljno je malo servisiran ako nakon velikog servisa još slini i baca greške. Koliko je puta bio u servisu u 11g..?
Imam filing da su se držali intervala od 20tkm...šta i nije baš mjera za taj auto.
Jel ima servo dovoljno tekućine? Ako ga uzmeš sve promjeni, i servo, kočionu, getriba, rashladna...

Mislim ništa ne zvuči strašno, sve se da riješit... al ne čini se baš kao nepropustiva prilika.
 

Cutac

Prèkaroš
Ok, hvala.
Da, svakih 20000.

Navodno ga lik uopce ne vozi, samo kcer.
Zaboravio sam pogledati servo i kocionu.

Ne znam, fora je auto, a opet, greska limitatora i to sto slini. Makar nisam siguran. Motor je prljav i ima crnih masnih fleka, ali prastarih.

Ne znam, ti mislis da je 4500 puno?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A gle... znači u 11 godina 4 puta servis. Nije ohabrujuće, posla će sigurno još bit.
Da sam ja u tvojoj poziciji, nazvao bih kolegu Ruskea primarno radi informacija, ako tko ima iskustva s VTSom - to je on.
A možda ti ponudi i nešto primamljivije. Njegov je ipak redovitije održavan... što mi je osobno bitnije od recimo razlike između 80 i 130tkm.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Je... al u koliko godina? Interval je 20tkm ili 1 godina, što prvo dođe. Po pravilu bi trebao imati 10-11 servisa do sad obavljenih.

No nebitno. Ovako gledajući, mislim da se nemožeš puno zahebat, iliti sa 1000€ riješiš sve do jednog problema. Makar otvorio motor i predihtao sve šta imaš.
Posebno obratit pozornost na sve gume i gumene djelove, selene, semeringe i brtve... njih stajanje jednako uništava kao i korištenje.


4000€ se čini OK.
 

visaluteju

Well-known member
Ja ne znam onda da li je kod nas u BiH tolika razlika u cijenama naspram HR ili sam ja izgubio osjecaj za filing

ja sam svog c4 2012 bez greske platio kad se doda i odume sve 7 000 eura (malcice vise)... a naletao sam na c4 u dobrom stanju benzin (ali slabija varijanta) recimo 2009 godiste slicna kilometraza do 10 000 KM tj do 5000e

meni je to sve preko 4000e previse pogotovo sa tim grescicama

sretno sta god napravis
 

quadrolg

Member
Ovo kaj pali grešku za limitator i tempomat i kaj curi voda niz šajbu,to ti je na svakom c4 prve generacije mana, kaj se tiće greške ja sam znal skinut klemu na par minuta i bilo je ok neko vrijeme, a ovo kaj se guma odvojila od šajbe,to se za nazad zaljepit i bude ok, barem sam ja sebi zaljepil i nema više problema.
 

Milosh

Test
Ja ne znam onda da li je kod nas u BiH tolika razlika u cijenama naspram HR ili sam ja izgubio osjecaj za filing

ja sam svog c4 2012 bez greske platio kad se doda i odume sve 7 000 eura (malcice vise)... a naletao sam na c4 u dobrom stanju benzin (ali slabija varijanta) recimo 2009 godiste slicna kilometraza do 10 000 KM tj do 5000e

meni je to sve preko 4000e previse pogotovo sa tim grescicama

sretno sta god napravis
Nisi izgubio osjećaj, polovnjaci su u Hrvatskoj puno skuplji nego u BiH.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Sada sam na kompjuteru i mogu lijepo pisati.

Dakle, traži 5000€ na oglasniku.
Èinjenice:
86000 km
11 godina
2. vlasnik(a kao 1. se vodi njegova firma)
vozi mlada vozačica

Mane:
Curi voda niz šajbu + što nema jednog komada filca pod šajbom - 5000 kuna ~ 680€
Udario je maglenku u braniku i ogulio branik - 100€ lakiranje + 50€ šteta
Ne radi limitator - recimo 200 €
Servisi su rađeni svakih 20 tisuća, ali svake dvije godine(hvala Ivan!) - nema cjenovni problem, ali nije pozitivno
Alkantara na vratima je ishabana, poderana koža na vozačkom sicu, ogrebana tipka na radiju, ogrebana vratašca ispod središnjeg ekrana i još poneko kozmetičko oštećenje interijera - 100€
Nema ljetne gume ni druge felge - budući da velika većina auta ima to, recimo 200€
Motor slini na poklopcu ventila - 40€
Ne radi žaruljica na stropu - 2€
Smrdi - 50€ kemijsko
Tipke na volanu su gnjeckave
Ima naljepnice po autu - 50€(jer ih ima bar 60 malih)
Tvorničko ulje mjenjača - 20€

Pozitivno:
Veliki servis prije 6000 km.

Što bi me dovelo na 3500€ kao moju ponudu. No on kaže da ispod 4500€ ne ide, što znači da ga budem zvao kasnije kad shvati da ga neće nikada prodati.



Dalje, mjenjač i kvačilo su baš tvrdi i kruti, ne znam jel tako treba jer je sportski auto ili samo ne valja.
Toliko kruti da kada sam sjeo u svoj c4, kvačilo sam toliko jako nabio da je cjela kabina odzvonila :D


Mišljenja o mojem mišljenju? :D



Da kažem Ivanu. Ja bih rado uzeo Ruskeov c4, ali to nije Ruskeov c4. To su vozili dvojica prije njega 120 tisuća kilometara. Možda ga je Ruske pazio, ali možda je tih 120 odradio na dvije zamjene ulja i turiranjem na hladno zimsko jutro.
Tako da on otpada.

Ako ovaj pristane na 3500€, dobro, a ako ne, onda ništa.
 

quadrolg

Member
Realno 3500e je malo i 99% da neće pristat, jel ti ovde u biti plaćaš konje ,znači 180ks za 4500tisuće kaj u biti i nije loše i usto dobivaš relativno noviji auto sa malo kilometara,malo pogledaj druge marke sa cca tom konjažom, kilometrima i godištem npr...golf gti, focus rs,civic itd......... pa ćeš vidit kolko oni koštaju.
 

ivek

Member
Što se tiče šajbe možeš njemu računati 5000 kn, ali realno možeš ju promijeniti ispod 1000 kn. Kristal Slavonski Brod prije par mjeseci šajba i ugradnja 992 kn.
 

Milosh

Test
Da ja tražim auto za gušt, kao ti, ne bi mi bilo gušt kupiti auto oko koga se toliko dvoumim. To bi moralo biti puno više tipa "instant buy", ljubav na prvi pogled i da je sve skoro savršeno. To nije nemoguće naći, ali jeste teže.

Možda ti nije od pomoći ali samo onako kažem kako bih se ja osjećao. Ako već kupujem nešto što mi nije prijeko potrebno, ne bih uzeo nešto u što nisam siguran i oko čega mogu imati puno posla/problema.

Sent from my Ei-Nis E1 using buggy and annoying Tapatalk
 
Na vrh