Re: stop svjetli
Ovako, ta STOP lampica se pali u kombinaciji s usklicnikom (!). Ona ti ukazuje da ti je ili tlak ulja hidraulike prenizak ili da ti fali ulja u rezervaru.
E sad, kod prvog paljenja je skoro pa normalno da lampica lagano svijetli i ugasi se nakon par sekundi. To je zato sto autu treba malo vremena da digne tlak u sustavu. Ako pri tome jos stisnes i kocnicu, samo jos vise povecavas potrosnju ulja i opterecijes pumpu. Stvar je u tome sto ti je pumpa vec stara i ima lagane gubitke i ne radi vise sa 100% kapaciteta.
Ona ti tako moze raditi jos godinama, iako su ovo prvi znakovi da je na odlasku.
Malo je tesko raditi online-dijagnostiku!
Nakon sto se auto digne na zadanu visinu lampica se treba ugasiti.
I kod mjenjanja visina na gore ti se moze upaliti lagano jer opet dolazi do velike potrosnje ulja i tlak padne.
Najbitnije je:
1. da ti je servo stalno mekan.
2. Da ti se STOP i (!) ne pale tokom normalne voznje.
Znaci, kod prvog paljenja, nis ne diraj dok se auto ne podigne na zadanu visinu. I nemoj bez razloga mjenjati visine (npr. spustati auto na pod preko noci).
Koliko ti autu treba da se digne na normalnu visinu kod prvog paljenja?
Dali ti zadnju kraj potone preko noci (i prednji, naravno)?