Xantia Škripav zvuk u prednjem dijelu

Ivo

New member
Opet ja i hidraulika, već sam rekao da sam novi itd. Zamjenio sam prednje kugle -xantia 2.0 hdi 2000 g. sad je super ,ponekad mi se javi kad auto ugasim da uz neku škripu prednji kraj padne malo, a ponekad mi se desi kad auto upalim da malo padne prednji kraj, ne dešavva se svaki put ponekad unaprijed hvala na pomoći. Ta škripa isto ponekad mi se javi kad polazim autom obićno kad auto nije vruće tj ujutro i sl.
 

sipe

od Dijane do XM-a
Opet ja i hidraulika, već sam rekao da sam novi itd. Zamjenio sam prednje kugle -xantia 2.0 hdi 2000 g. sad je super ,ponekad mi se javi kad auto ugasim da uz neku škripu prednji kraj padne malo, a ponekad mi se desi kad auto upalim da malo padne prednji kraj, ne dešavva se svaki put ponekad unaprijed hvala na pomoći. Ta škripa isto ponekad mi se javi kad polazim autom obićno kad auto nije vruće tj ujutro i sl.
Kod mene također ima taj zvuk => koliko mislim da se ventil ne otvara do kraja pa imaš onaj KRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Npr. ujutro upalim auto pa se malo spusti i podigne. Ili ga ugasim pa se čuje KRRRRRRRRRRR dok se spušta. Ništa alarmantno. Bar ja mislim
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Ivo

Ivo

New member
Sad mi je lakše, i hvala vam puno mi pomažete ne znam kako mogu pomoći ja sam građevinar. Znam da nije ova tema ali zanima me dali se hidri-sistem smije ispirati sa benzinom pomješanim sa lhm uljem.
 

sipe

od Dijane do XM-a
Sad mi je lakše, i hvala vam puno mi pomažete ne znam kako mogu pomoći ja sam građevinar. Znam da nije ova tema ali zanima me dali se hidri-sistem smije ispirati sa benzinom pomješanim sa lhm uljem.
Nisam siguran al mislim da se može vrlo kratko, par skelkova možda jedan krug i sve van. Najbolje je na neki način nabavit Hydraurinçage jer će on stvarno pokupit sve smeće u sustavu (voziš 2-5 tisuća km).

Također za početak probaj ovo
http://citroen.tramontana.co.hu/suspension/flushing-the-hydraulic-system
There is another trick you could try first: calisthenics. Go up and down with the suspension for fifteen minutes, from the lowest position to the highest and back again (standing still, naturally). This makes the LHM circulate quite a lot inside the system (much more than during regular driving), which in many cases will free and mobilize the dirt in the system bringing it back to the reservoir where the filter, hopefully, catches everything. If the suspension or the power steering did improve after this exercise, there was dirt in the system, so check and clean the filter in the reservoir (or even replace the LHM).

Napraviš kako piše jedno 15 min možeš i slobodno više i očistiš filtere. Bit će sigurno smeća u njemu.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Ivo

Ivo

New member
Hvala Stipe , sad imam veći problem puštalo mi ulje na pumpi ključ 19 stavim dva o-ringa sad mi se javlja problemsa podizanjem prednjeg kraj i pali mi se lampica sporo se podiže prednji kraj a brzo pada zadnji reaguje normalno , nedavno sam mijenjao kugle prednje . Gdje se nalazi prednji regulator visine ako može slika (to me zanima ). O da lampica mi dugo svjetli i kliktanje se rijetko čuje .
 

sipe

od Dijane do XM-a
Hvala Stipe , sad imam veći problem puštalo mi ulje na pumpi ključ 19 stavim dva o-ringa sad mi se javlja problemsa podizanjem prednjeg kraj i pali mi se lampica sporo se podiže prednji kraj a brzo pada zadnji reaguje normalno , nedavno sam mijenjao kugle prednje . Gdje se nalazi prednji regulator visine ako može slika (to me zanima ). O da lampica mi dugo svjetli i kliktanje se rijetko čuje .
http://www.eastment.net/hcrefurb/index.htm
i evo ti link baš za prednji korektor čišćenje
http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?p=183855

također evo ti link na haynes knjigu pa ju skini i prouči ima puno stvari koje možeš sam napraviti, a uštedjet ćeš puno vremena i para :D
https://www.box.com/s/156cd9bb557a4c8b1335
https://www.box.com/s/8ee0b49c92d1887ff1e3

A ove simptome sam ja imao na XM-u, zimi i po 30 min se nebi dignuo => pumpa se izlizala. Stavili drugu stop se odmah gasi, radi ko podmazano. Makar kod tebe nemora biti to slučaj! Pumpa se mjenja na kraju, ona otiđe nakon puno km

I nije stipe nego sipe ;)
 

Lakii

Well-known member
Ono sto ti skripi je prednji anti-sink ventil. Tj. jedna od cjevcica na njemu malo vibrira po necemu. To ti je zato sto ja auto na donjoj granici sa tlakom u hidraulici pa stalno otvara i zatvara taj ventil.

To sto ti se pali STOP je pocelo dogadati nakon sto si radio na pumpi? Mozda si cijev usisa pomaknuo ili slabo spojio.

Za cistiti korektor visine moras znati i poslije stimati visinu auta kada ga budes vracao na mjesto. To bas nije posao za potpunog pocetnika.
 

Ivo

New member
Hvala puno ,korektor nisam mislio dirat osim nasprejat wd-om i vidit dali plastična polugica stoi na mjestu.Pumpu nisam dirao ako se sjećaš o ringa nisam mogao kupit original pa sam kupio i ne odvrčući vijak do kraja nabacio sam još jednu na staru gumicu i pritegao sad ne pušta na taj vijak. Auto se u vožnji ponaša dobro samo kad ga ugasim zna pasti uz krrr, a sad kad je na najnižoj visini i prebacim na višu upali se stop i dugo tako a to i dok se ne digne ali sad se prednji kraj sporije diže od zadnjeg a kod spuštanja je obrnuto.
 

Ivo

New member
stop svjetli

Ne znam kako da počnem ,isprao sam hidro sustav stavio nove šelne, zamjenio gumeno crijevo na pumpi ,pumpa suva suv regulator jedino što rjeđe klika ,nove kugle na prednjim amortizerima. A lampica stop se pali ako auto imalo odmori i obićno sa visine za vožnju na dizanje i na spuštanje reaguje dobro ali sa najnižeg nivoa pai se lampica i treba vremena da se podigne, više nisam pametan što mu je? A nekad kad tek upalim auto ako ne svjetli kad stisnem kočnicu zasvjetli......
 

Zmix

New member
Re: stop svjetli

Ivo, rode, hajde ti lepo kod Marka u ST. :)
Nemoj se mučiti, vidiš da te razbiše Citro-gremlini...
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Ivo

Lakii

Well-known member
Re: stop svjetli

Ovako, ta STOP lampica se pali u kombinaciji s usklicnikom (!). Ona ti ukazuje da ti je ili tlak ulja hidraulike prenizak ili da ti fali ulja u rezervaru.

E sad, kod prvog paljenja je skoro pa normalno da lampica lagano svijetli i ugasi se nakon par sekundi. To je zato sto autu treba malo vremena da digne tlak u sustavu. Ako pri tome jos stisnes i kocnicu, samo jos vise povecavas potrosnju ulja i opterecijes pumpu. Stvar je u tome sto ti je pumpa vec stara i ima lagane gubitke i ne radi vise sa 100% kapaciteta.
Ona ti tako moze raditi jos godinama, iako su ovo prvi znakovi da je na odlasku.
Malo je tesko raditi online-dijagnostiku!

Nakon sto se auto digne na zadanu visinu lampica se treba ugasiti.
I kod mjenjanja visina na gore ti se moze upaliti lagano jer opet dolazi do velike potrosnje ulja i tlak padne.

Najbitnije je:

1. da ti je servo stalno mekan.
2. Da ti se STOP i (!) ne pale tokom normalne voznje.

Znaci, kod prvog paljenja, nis ne diraj dok se auto ne podigne na zadanu visinu. I nemoj bez razloga mjenjati visine (npr. spustati auto na pod preko noci).

Koliko ti autu treba da se digne na normalnu visinu kod prvog paljenja?
Dali ti zadnju kraj potone preko noci (i prednji, naravno)?
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Ivo

Ivo

New member
Re: stop svjetli

Zadnji malo padne ne da legne,a prednji obićno ostane visok i kad upalim auto malo padne i onda se nivelira ulja ima dovoljno ali sa tom lampicom mi je počelo kad su zamjenjene kugle tad mi je propišo i onaj o ring a u vožnji se ne pali lampica ,servo mi jemalo tvrđi poslije ispiranja hidro -sustava nego prije.A da se podigne na normalnu visinu od 15 do 30-tak sek.
 

Ivo

New member
Da kad je na najvišem nivou i kad pokreneš volan čuje se neki zvuk iz pumpe. Ako je pumpa loša pošto i gdje semože nabavit druga kod mene je dva izlaza ,nije hidroaktiv motor je 2.0 hdi iz 2000 xantia da mi se ne desi da ostanem bez auta ,svakidanga trebamzaposao hvala unaprijed.
 

Lakii

Well-known member
Kako to mislis cudan zvuk? Opisi ga!
Iz pumpe u pravilu ne dolaze odjednom zvukovi, koliko god da je pokvarena.

Pumpe imas za kupiti nove u Citroenu, za oko 5 - 7 tisuca kuna.
Zato imas polovne za puno manje...

Vec sam ti pisao, ako ti auto ispravno radi u normalnoj voznji, nemoj se previse opterecivati svakom sitnicom. Nije to bas tako krhko, malo previse neopravdanog straha.

Ako imas pitanja i zelis biti siguran, odi kod nekog provjerenog majstora za hidrauliku, neka ti sve pregleda i objasni.
Ovako preko interneta se moze jako malo napraviti!
 
  • Sviđa mi se
Reactions: Ivo

Ivo

New member
Lakii hvala puno nije neki strah to je više da de informiram i da znam gdje i koju tražit i koje su im cijene.A zvuk nešto kao brujanje. Prije sam prao motor i otad imam šištav zvuk negdje na remenu neznam od čeg je mislim da nije od pumpe ovo je nevezano pitanje uz temu ali zanima me od čeg je i zbog čeg.
 
Na vrh