Uvoz autmobila iz Njemačke

Albuseo

New member
Pozdrav, možete li mi pomoći sa uvozom automobila iz Njemačke?
Našao sam nekoliko izvora : Kalkulator uvoza automobila 2021 | Uvoz auta iz EU , Kalkulator troškova uvoza auta iz EU 2021 - Uvoz Auta - AutoUvezi.com , Uvoz auta iz Njemačke, rabljena vozila iz EU | premium-transfers.eu
i ovaj članak : Postupak uvoza automobila iz Njemačke - Coolfinancije.com ali nisam siguran koji je najlakši i najjeftiniji postupak.
Svaka pomoć je dobrodošla. Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Najlakši način je naći nekoga tko se time bavi, reći želju i riješiti problem.
A najjeftiniji... ponekad je i ovo prvo najjeftinije.

Ako neznaš njemački, nemaš znanja pregledati auto i ne nađeš barem 4-5 automobila unutar 100km za pregled, vrlo lako ćeš se zahebati sa svime.

Neznam što točno želiš reći sa ovim linkovima... realno su ti samo ova dva bitna ako ideš sam u akciju:
https://carina.gov.hr/pristup-informacijama/propisi-i-sporazumi/trosarinsko-postupanje/dodatne-informacije-o-trosarinama-i-posebnim-porezima/posebni-porez-na-motorna-vozila-3650/informativni-kalkulator-za-izracun-ppmv-a/4838
https://carina.gov.hr/propisi-i-sporazumi/trosarinsko-postupanje/najcesca-pitanja-i-odgovori-3645/motorna-vozila-3821/postupak-oporezivanja-motornih-vozila/3822
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ovisi što se i od koga kupuje…
Ja bih izbjegavao salone rabljenih vozila jer su to ugl. prekupci (kupi jeftino i prodaj skupo) često bez poznavanja povijesti vozila…

Svoj DS5 sam kupio na neviđeno od Citroen dealera u Njemačkoj. Nekih 3 tjedna kontaktiranja telefonom, mailom, Whatsappom (njemački i engleski)… Bio je kupljen nov u toj auto-kući, vožen 4 god. na leasing, kod njih servisiran i dan unutra prilikom uzimanja novog vozila.
Dakle, poznata i provjerljiva povijest održavanja (ne samo serv. knjižica, nego i svi računi, evidencija kvarova u garanciji i zamjena u kampanjama - dostupno u ServiceBoxu i vidljivo u HR kod Citroen dealera po tvom izboru). Također zatražen i DiagBox izvještaj, dobiveno jamstvo itd.

Od papira ti treba orig. račun, poništena prometna knjižica i vlasnički list, te CoC dokument.
S time odeš na carinu, platiš poseban porez i ekološku naknadu, zatim na tehničkom homologaciju (ili “identifikaciju”) te sam tehnički pregled, cestarinu i ostale uobičajene registracijske formalnosti (davanja) i to je to!

Ili platiš nekome tko se bavi uvozom da za par tisuća € sve to obavi za tebe, po modelu “ključ u ruke”…
😎
 
Posljednje uređivanje:

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
ono bolje su rumuni već davno pokupovali i odneli u rumuniju .
Ni to daleko od istine. Dost kolega šofera znam, neki put malo i razgledam to kaj je na šlepu. Ono kaj vredi u autokućama i sasvim je uredno od servisa i km (povrat leasinga, staro za novo) to se proda najdalje za 48 sati ili u Njemačkoj ili, ako nema u DE zainteresiranih, odmah ide dojava prekupcima na istoku (jer rabljeni kaj stoji na parkingu autokuće je najskuplji rabljeni) i treći dan je već na šlepu prema njima. Nakon svih eko standarda, Ukrajina je navodno postala glavno tržiše rabljene njemačke motorizacije.
Ono kaj se kiseli tjednima i mesecima na autscoutu ili je suspektna roba ili grobovi ili privatni prodavatelji nerealnih očekivanja. Više manje isto kaj i pri nama u HR. :) Kaj se administracije tiče MacSlavko MacSlavko je sve navel. ;)
 
Na vrh