Svijetli service nakon velikog servisa- remen ostecen

Pozdrav svima. Nakon izmjene remenja i vodene pumpe i svega ostalog sto ide uz to. Nakon par tisuca km upalila mi se service lampica. Na dijagnostiki dvije greske jedna kao da je remen pomocnih agregata ostecen i druga je isto nesto u vezi tog remena. Nemogu se izbrisati. Nisam u mogucnosti otici sad do ovlastenig servisa. Ima tko kakvi ideju ili se neko takva greska pojavljivala. Hvala. u pitanju je c4 II 2016 2.0 hdi.
 

gambler072

C5 enthusiast
Da, daj kodove, ima na nas par na forumu sa tim DW10FD / DW10FC motorima, mozda mozemo pomoci. Btw nikad u listama gresaka nisam vidio takvu poruku.
P.S. pokusaj skenirati greske psa dijagnostikom - Lexia ili bar FAP app ako koristis BT obd2 scanner. Kodovi su bitni, ono sto jeftina dijagnostika kaze ne smijes uzeti zdravo za gotovo. Npr. meni je zbog loseg aku bacao gresku "reversible alternator authorisation line - short circuit to earth or open circuit".
 
Posljednje uređivanje:
Ne znam sad greske napamet sutra cu ponovo vidit koje su. Bila jenjedna nesto P16***. Uglavnom javio mi se problem pri koristenju star stop sistema. Auto mi se normalno ugasio na semaforu, i kad sam pritisnuo spojku auto se upalilo normalni al je bacilo gresku servis i sad svijetli service. Ne svijetli check engine vec samo service. A na infoteimentu samo pise greskanu radu motora odvezite auto u servis. Sutra cu bit pametniji.
E da akumulator je novi stavljen ima 6 mjeseci. I veliki servis odradjen sad u 5 misec. A set kvacilami zamajca lani u 8 misec. Da li se mora kod ovih motora kad se obavi izmjena remenja kroz dijagnistiku resetirati intervali remenja, da li ima to on? Ako treba jel mira bit Lexia ili moze bilo kojom dijagnostikom? Hvala svima.
 
Na vrh