Solje armotizera

Machi89bg

Member
Pozdrav

danas sam bio do servisa jer mi vec duze vrijeme lupka malo kada predjem preko neravnina.

servis nije ovlasceni, nasli su lufta u soljama, i potvrdili smo da je to odakle dolazi to “lupanje”.

nije puno, majstor kaze da je za sada to vise kozmeticki problem, ne moze nikakvu stetu napraviti. Mada on preporucuje da se mjenjaju i armotizeri sa soljama, da bi bolje “leglo”, objasnjavao mi je citav mehanizam oko solje i samog armotizera. Samo je napomenuo da to nije bas jeftina varijanta, da dosta kosta. posto moraju da se mjenjaju i prednji diskovi sa plocicama, navodno sve 700€, samo sto nisam siguran da li jos sa zadnjim diskovima, to sam smetnuo da pitam, moram sutra da ih zovem da utvrdimo cijene.
Moje pitanje je - meni je to cudno da se uz solje mjenjaju armotizeri, kakva su vaza iskustva? Oni su jos fabricka, auto jeste 2013 i preslo 225k. Sada ne znam jel se pod tim smatraju i opruge, tj “komplet”.
Na prijasnjim autima - vektri i meganu, sam samo mjenjao solje, armotizere nisam.

znam da su prednji diskovi sa plocica (ate ili trw ili textar) sa zamjenom 140€. sto znaci solje armotizeri su sigurno 300-400€. Zadnji diskovi sa plocicama (i sa lezajem) sa rukama je 300€.
Kakva su vasa iskustva?
Servis radi samo francuze i reputacijma im je dobra.
Hvala
 

Mirage

Well-known member
Imam isti problem na berlingu lupaju mi sva četiri samo meni je upola manje kilometraža i kaže mi majstor da se to mijenjaju amortizeri ja ne bi sve u kompletu mijenjao ako ne treba.
 

Machi89bg

Member
Imam isti problem na berlingu lupaju mi sva četiri samo meni je upola manje kilometraža i kaže mi majstor da se to mijenjaju amortizeri ja ne bi sve u kompletu mijenjao ako ne treba.
izvini nisam ovo zadnje razumio - i tebi je majstor rekao da treba sve da se mjenja tj armotizeri plus solje?
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Menjao sam prednje i zadnje amortizere, šolje, sve.
Prednji su bili oko 240e + solje oko 20e + stitnici za prasinu oko 10e + ruke
Zadnji su bili oko 200e + odbojnici oko 15 + ruke
Sve Kyb

Diskovi napred i nazad, sa pločicama, ali to je bilo pre 2 godine. Ukupno oko 450e, ATE.
E sad, to su cene za C4 Picasso 2009

Sad kad su amortizeri zamenjeni, auto kao da je nov. Nisam znao koliko su stari dotrajali, dok nisam stavio nove. Prednjima se jako teško pristupa, pa sam želeo da se sve zameni kako ne bih morao ponovo to raditi.
Zaključak: menjaj sta se menjati mora. Garantovano su dotrajali.
 

Mirage

Well-known member
izvini nisam ovo zadnje razumio - i tebi je majstor rekao da treba sve da se mjenja tj armotizeri plus solje?
Da i kao onda je to to. Sad vidim i ja da je post nejasan mobitel i žurba. Meni rano za amortizere na 120 000 iako ja ih baš i ne pazim što se tiće rupa i ostalog.
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Gledam jučer naslov teme (10-ak novih, a ne stignem čitati) i cijeli dan se mislim što su “solje” i kakve veze to (nešto) ima s amortizerima…
😎
 

Memphis

Active member
Pozdrav

danas sam bio do servisa jer mi vec duze vrijeme lupka malo kada predjem preko neravnina.

servis nije ovlasceni, nasli su lufta u soljama, i potvrdili smo da je to odakle dolazi to “lupanje”.

nije puno, majstor kaze da je za sada to vise kozmeticki problem, ne moze nikakvu stetu napraviti. Mada on preporucuje da se mjenjaju i armotizeri sa soljama, da bi bolje “leglo”, objasnjavao mi je citav mehanizam oko solje i samog armotizera. Samo je napomenuo da to nije bas jeftina varijanta, da dosta kosta. posto moraju da se mjenjaju i prednji diskovi sa plocicama, navodno sve 700€, samo sto nisam siguran da li jos sa zadnjim diskovima, to sam smetnuo da pitam, moram sutra da ih zovem da utvrdimo cijene.
Moje pitanje je - meni je to cudno da se uz solje mjenjaju armotizeri, kakva su vaza iskustva? Oni su jos fabricka, auto jeste 2013 i preslo 225k. Sada ne znam jel se pod tim smatraju i opruge, tj “komplet”.
Na prijasnjim autima - vektri i meganu, sam samo mjenjao solje, armotizere nisam.

znam da su prednji diskovi sa plocica (ate ili trw ili textar) sa zamjenom 140€. sto znaci solje armotizeri su sigurno 300-400€. Zadnji diskovi sa plocicama (i sa lezajem) sa rukama je 300€.
Kakva su vasa iskustva?
Servis radi samo francuze i reputacijma im je dobra.
Hvala
PA možeš ti promijenit samo šalice ako hoćeš. Ali na 225tk amortizer je gotov, to kaj nije procurio ne znači da je još dobar. Izgubio je na performansama. Zadnji diskovi sa ležajevima su dosta skupi.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ja sam na 150.000 promijenio sva 4 amortizera (Sachs) i gornja uporišta amortizera (to su valjda te “solje”?) i preporodio sam se. Auto leži na cesti i vozi se kao nov!
Ne mogu zamisliti da bih se s originalnim amortizerima vozio do 225.000 km…
 

Machi89bg

Member
dogovorio sam sa servisom da urade komplet kocnice i prednje armotizere sa soljama.

Sve je Sacks i prednji armotizeri sa soljama i rukama su 300e. Za zadnje cu da vidim koliko kostaju i da li bi stigli sve u jednom danu da zavrse...
Zadnji diskovi sa plocica i lezajem su 250e (Ate ili Textar) sa rukama.
 

Machi89bg

Member
samo da javim iskustvo - na kraju su zamenjeni i zadnji armotizeri, neka ide sve :)

I auto je stvarno dosta mekse i lakse se kontrolise, bas skroz drugi osjecaj.

Kocnice textar sa diskovima naprijed nazad, sachs kvacilo, komplet armotizeri sa soljama, gornji nosac menjaca, mali servis sa svim filterima, zamjena kocione tecnosti i jos po neka sitnica, sve ukupno 1200 evra. U sustini auto dosta bolje ide, lamela je skroz bila otisla, pitanje je bilo dana kada ce da prokliza totalno, tajming nije mogao biti bolji.

U sustini to je to od vecih investicija, ostalo na auto je sve utegnuto i stvarno skroz drugi osjecaj sa novim armotizerima, definitivno se isplatilo zamjenuti ih.
 

liberty

Well-known member
meni je na berlingu to lupalo od umalo samog početka (nakon cca 10.000 km čini mi se) i mijenjano u garanciji (prednje šolje) na 1. servisu na 20.000 km
meni je taj prvi servis bio za manje od 5 mj vožnje
 
Na vrh