P0088

SYZAC

New member
Nakon kratkog stajanja u koloni i lagane/spore vožnje (gužva Arena ZG)...po izlasku na AC pri brzini od 105km/h, sa uključenim tempomatom, nakon laganog trzaja motora, pali se CEL, ESP, AUTO OFF (ručna kočnica/tempomat???), anti pollution faulty (novi DPF stavljen unatrag godinu dana) + hand brake faulty-zamjenjen akumulator jer auto 3 puta u tjedan dana starta i prvi se put ugasi uz istu "hand brake faulty" poruku, drugi put starta bez problema....
Ugl. jedini zabilježen DTC je gore navedeni P0088 "fuel rail pressure to high".
Zbog problema sa paljenjem i samog DTC koda sumnjam na fuel pressure regulator/senzor, ožičenje istog i/ili ECU, nakon restarts motora sve radi u najboljem redu...svaki savjet i ideja dobrodošli....
C4 Picasso 1.6 HDI 2008
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Meni se jednom ugasio u voznji. To je bilo posle obilnih kisa, kada se izolacioni tepih ispod soferke nakvasio vodom. Pretpostavljam da je tada od tezine, tako mokar pao na osigurače, koji su na akumulatoru. Tu su ubrizgavanje, menjac, itd.
 

SYZAC

New member
Meni se jednom ugasio u voznji. To je bilo posle obilnih kisa, kada se izolacioni tepih ispod soferke nakvasio vodom. Pretpostavljam da je tada od tezine, tako mokar pao na osigurače, koji su na akumulatoru. Tu su ubrizgavanje, menjac, itd.
U svakom slučaju, nakon svake veće kiše čuje se voda po šajbom.... pogledat ću, hvala 👍🍻
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Iza prednjih točkova odvojiti plastiku, iznad je odvod. Fabrički je tu guma, koja samo pravi problem, ako je ima, slobodno je skini.
 
Na vrh