Mazda 6 letva volana

Franz

Well-known member
Pozdrav ,

čini mi se da je letva gotova. I to na 188.000 km. U lijevu stranu ima lufta bar 4 cm, kad se upali motor, servo nabije tlak, pa se manje osjeti, ali se osjeti zub i auto povlači lijevo, pogotovo na nižim brzinama. Krajnici, spone, to je sve OK. Nema lufta. Letva je 100%

Najrađe bih skinuo svoju letvu, pa pravac Hidromehanika. Međutim, ne može me majstor čekati pet dana s autom na dizalici dok repariram letvu. Za skinuti ga s dizalice treba ga opet složiti, nešto improvizirati da ga se može odgurati, itd.

Opcija A je: kaucirati negdje repariranu, pa vratiti moju ili, opcija B: uzeti ganc-novu zamjensku.

Nekako sam skloniji opciji B i uzeti novu zamjensku nego tuđu i tko-zna-kako repariranu. Načitao sam se zadnja dva dana iskustava i zaključio da ima reparatura i "reparatura" i da zapravo ne možeš znati na čemu si.
Na Autodoc ih ima novih po 350-400€ s dvije godine jamstva i po 200 repariranih, a Silux bih izbjegao u širokom luku.

Što mislite?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Autodoc nemam zamjerke sa kupovinom, čak niti povratom... ali neznam kako bi zajebancija sa garancijom funkcionirala. Možda gosp. Anđelko može ponuditi dobru cijenu? (lageros)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na što točno misliš?
Sumnjam da će bez pitanja prihvatiti garanciju, vratiti lovu i snositi troškove slanja. Mislim da bi taj proces pojeo živaca i love... iliti ja nebi pretjerano računao na garanciju
 

Franz

Well-known member
Sumnjam da će bez pitanja prihvatiti garanciju, vratiti lovu i snositi troškove slanja. Mislim da bi taj proces pojeo živaca i love... iliti ja nebi pretjerano računao na garanciju
Najjidealnije bi bilo naći servis koji će to odmah skinuti i reparirati. Ovo da jedan skida, ja nosim, treći popravlja... Jbt. :)
 

Memphis

Active member
Teško, većina mehaničara za takve reparacije koriste druge servise koji se samo time bave (reparacijom čeljusti, letvi, altenatora i sl.) jer se oni nemaju vremena za to. Al ne vidim zakaj bi to bilo loše. Imaš Angor i ostale koji se bave reaparaciom letvi pa ih pitaj, dobiš i garanciju.

Čudno mi je da Ciak nema ništa drugo osim Polcara jer drže Shaftec reparirane čeljusti a oni repariraju i letve.
Shaftec
 

Franz

Well-known member
Al ne vidim zakaj bi to bilo loše.
Ne kažem da je loše. Osobno bih u Hidromehaniku odnio. S njima samo pozitivna iskustva. Kod Angora frend baš nije bio zadovoljan. Međutim, ono što mi je problem da nemam ni jednog majstora koji mi je voljan skinuti letvu, čekati me dok se letva napravi i vratiti istu natrag. Svi očekuju da odmah dođem s novom letvom, što podrazumjeva da kauciram tuđu, reprariranu marke ŽBLJ, a Mazdinu onda vraćam. ;) Najrađe bih svoju reparirao.


Čudno mi je da Ciak nema ništa drugo osim Polcara jer drže Shaftec reparirane čeljusti a oni repariraju i letve.
Bio i pitao. Nema. Mada vidim po netu puno iskustava koji nekak sugeriraju i da je Shaftec "britanski Polcar". :)

Npr. jedno od

 

Memphis

Active member
Shaftec samo reparira a Polcar radi sve i svašta. Ak ćeš po reviewu i kako je tko zadovoljan nećeš baš biti puno pametniji. Netko je super prošao, neko koma. I da nas tu 50 pitaš za 10 firmi svako će reć da mu kod drugoga nešto nevalja ili mu se ne sviđa. Ne kažem da se ne događaju propusti ali ja idem više na to kad neka firma/tvornica to reparira jer ipak ide po nekoj proceduri. Uzimao sam Shaftec čeljusti kod Ciaka i sve su bile ok te su relativno povoljne za razliku od sličnih firmi/branda. Kad sam pitao kod Angora i drugih oni repariraju samo kaj treba pa prema tome formiraju cijenu. Meni se to npr. ne sviđa jer ja hoću da to bude full reparirano kako treba a ne sad ak je klip još dobar on ostaje i sl.

Što se tiče letve i kaucije na svakoj letvi ti piše koja je marka (kod EU auta većinom je to TRW kod Mazde je Showa) tak da znaš kaj kupuješ/tražiš. Ili repariraj svoju.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh