Kupovina 1,8 16V C4 Picasso

ssocapi

Member
Ivane,znači diskovi+pločice+ulje+još nešto?a za provjeru u mupu bih trebao broj šasije ili je i rega dovoljna..ipak mi ne ide iz glave ovih 11000i nešto sitno pregleda na njuškalu i još jedno pitanje,baš me zanima kako Ivane znaš ove podatke,može i na pp:grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Trebalo bi provjerit i plin kad je zadnji put servisiran... za detaljnije stanje treba jednostavno pregledat auto negdje.
Na mup biš trebao sa vlasnikom, u finu možeš sam, treba ti broj šasije... samo što kažu da fina nema kompletne podatke.
Možeš i preko smsa provjeriti njihove podatke.

Preko www.huo.hr možeš provjerit osiguranje, i preko toga izvuć broj šasije (vin). A preko njega možeš dobiti djelomične rezultate posljednjeg teh. pregleda na www.cvh.hr. Tu je najbitnije što uvijek ostane upisan pad na pregledu ako ga nije isprve prošao :D Upravo radi toga danas ne vozim jednog neispravnog C2 VTSa.
Preko citroen.service.com možeš saznat još malo o tvorničkim karakteristikama automobila... mada se nekima ne poklapaju svi podatci.
 

Frky

New member
Ništa ne pišete za 1.8 16v 92kw...
Nudi mi se prilika za dobre novce sa 132.000km (2009) pa bi dobro došla iskustva
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jbga, kad si gledao pdf za novi model, no i generalno su rijetki.
Nije pretjerano brz, nije pretjerano štedljiv, ali sa obzirom na old-school motor, to bi trebao vratiti na održavanju.
Ako je auto u redu i odgovara načinu korištenja, ja se nebi puno razmišljao
 
Na vrh