Kraj proizvodnje C4 Spacetourera

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Britanska prodaja Grand C4 Spacetourera završila je ranije ovog mjeseca, ali Citroën kaže da ima još 439 narudžbi za isporuku prije završetka proizvodnje u svojoj tvornici u Vigu u Španjolskoj. To, dodaje tvrtka, pokazuje trajnu popularnost automobila.

Citroën je 2021. prodao 1026 primjeraka Grand C4 Spacetourera, s dodatnih 490 prije nego što je povučen iz prodaje. Za usporedbu, samo 18 ë-Spacetourera prodano je od lansiranja u listopadu 2020. i 117 ë-Berlinga od kada je stigao početkom prošle godine.

Grand C4 Spacetourer se prodavao kao C4 Picasso do 2018., a bio je dostupan i u obliku s pet sjedala do 2019., kada je taj manji automobil povučen iz prodaje.

Predstavljen je kao zamjena za C8 MPV, koji je bio u prodaji u dvije generacije od 1994. uz gotovo identične modele iz Fiata, Lancie i Peugeota.

Sada francuski proizvođač automobila kaže da se želi usredotočiti na promicanje i razvoj svoje SUV asortimana, posebno popularnog C5 Aircrossa, koji je ažuriran ranije ove godine.

“Grand C4 Spacetourer ponudio je kupcima atraktivan i moderan dizajn i zaradio je reputaciju svojom nenadmašnom udobnošću, unutarnjom svestranošću i prostranošću, kao i svojom uzornom modularnošću i laganom kabinom, zahvaljujući dugom vjetrobranskom staklu i panoramskom staklenom krovu,” rekao je Citroën u svom oproštaju.

"Njegovoj popularnosti svjedoči broj narudžbi koje treba ispuniti prije kraja proizvodnje u srpnju." :(

 

sir.Oliver

Well-known member
Šteta što u Eu nikoga nije briga za okoliš pa trpimo elektro suv silovanje, ..... tu si apsolutno u pravu . ti , takozvani " zeleni " automobili ( elektromobili ) su u biti prljaviji od dizelaša . jest da sam auto ne proizvodi zagadjenje , ali zato proizvodnja baterija ( akomulatora ) ga proizvede ...... a tu je i reciklacija starih akumulatora ..... kada se sve sabere ... ništa od ekološkog automobila .... veći zagadjivač od diesela ....
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Mogu razumijeti da je klasičan C5, Passat, Mondeo, Insignia, te "obiteljsko poslovne" limuzine da su na kraju puta, da to više nitko ne kupuje i da je era takvog tipa auta koja je trajala skoro 40 godina gotova. Ali da se monovolumen ukida i kao zamjena forsira ni približno praktčan SUV, nije mi jasno.

Na kraju, koju to BMW tajnu zna kad su prošle godine predstavili BMW 2 Active Tourer. Čak ima i 2,0 benzinac s normalnim brojem cilindara u ponudi i 2,0 dizel. Tu je naravno, valjda zbog eko-statistike i 1,5 besmislica od tri cilindra i, još veća glupost, hibrid.








Svak ima svoju računicu, ali mi se čini generalna laž da je potražnja za monovolumenima u padu.
 

Franz

Well-known member
koju to BMW tajnu zna kad su prošle godine predstavili BMW 2 Active Tourer
Ne da mi se sad provjeravati, ali "tajna" bi mogla bit da Active tourer košta možda kao tri Spacetourera? Sigurno nije toliko puta skuplji za razvoj, proizvodnju i marketing od Spacetourera. Ali ga za tu cifru prodaje značka, pa je isplativ. Nagađam. :)
 

Hrvoje Marin

Active member
Mogu razumijeti da je klasičan C5, Passat, Mondeo, Insignia, te "obiteljsko poslovne" limuzine da su na kraju puta, da to više nitko ne kupuje i da je era takvog tipa auta koja je trajala skoro 40 godina gotova. Ali da se monovolumen ukida i kao zamjena forsira ni približno praktčan SUV, nije mi jasno.

Na kraju, koju to BMW tajnu zna kad su prošle godine predstavili BMW 2 Active Tourer. Čak ima i 2,0 benzinac s normalnim brojem cilindara u ponudi i 2,0 dizel. Tu je naravno, valjda zbog eko-statistike i 1,5 besmislica od tri cilindra i, još veća glupost, hibrid.








Svak ima svoju računicu, ali mi se čini generalna laž da je potražnja za monovolumenima u padu.
taj je tvrd nezamislivo
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Misliš zbog recikliranja baterija? Izgleda prilično jednostavno. :)
Ma već smo se nalaprdali o toj temi pa mi se neda širiti... ali od skupljana sirovina, preko korištenja proizvoda, do njegove reciklaže, elektro auti 'izbace' više co2 od suvremenog ICE automobila. Ako se nekome neda tražiti tablice koje sam stavljao prije cca 2 godine, ima na HAKovom portalu članak koji govori o istome.
Fizika neće nikada biti na strani kocke od 2,5 tone... koliko god 'eko' naljepnica na nju staviš.
A gdje su tek pitanja sigurnosti takvih vozila i proizvodnje te hebene struje.

Da je nekoga briga za okoliš, sutra bi se zabranila prozvodnja i prodaja Suvova, koji nemaju nikakvu praktičnu ulogu osim pumpanja ega.

Di bi danas bili da se ta suluda količina javnog novca ubačena u elektro govna zadnjih +25 godina koristila za razvoj vozila tipa Lupo 3L?

Al jbga... idioti svoje kolo plešu i zovu ga ekologija.
Misliš zbog recikliranja baterija? Izgleda prilično jednostavno. :)

Franz Franz Edit... zagrizao sam da, bilo napeto podne :) Sad sam tek vidio video i skužio ton posta :D
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh