Hladnije grijanje na suvozačevoj strani

mrkee

Member
Prošlih dana primjetio sam da dok podesim grijanje na lijevoj i desnoj strani na istu vrijednost, na suvozačevoj stani je osjetno hladnije grijanje. Osjet cca 5 stupnja manji. Da li netko zna o čemuj se radi?
 

Cutac

Prèkaroš
Ako klapne rade, do kilera je. Vidi razinu antifriza, ako je dobra, probaj odzračiti sistem, a ako ne dela i dalje, začepljen kiler.
Ne znam kak se dođe do klapni, rukom treba probati min max da vidiš jel ima razlike i tada. Mogu ti večeras ili sutra naći upute.
 

mrkee

Member
Ako klapne rade, do kilera je. Vidi razinu antifriza, ako je dobra, probaj odzračiti sistem, a ako ne dela i dalje, začepljen kiler.
Ne znam kak se dođe do klapni, rukom treba probati min max da vidiš jel ima razlike i tada. Mogu ti večeras ili sutra naći upute.
Hvala! Molim te pošalji upute za klapne.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne nužno, meni je zapela u max položaju i u sred zime, po snijegu, sam vozio sa spuštenim prozorima jer je u autu bilo valjda 30 stupnjeva.

Može se testirati tako da se kotačić(ili na ekranu, ne znam koji je točno auto) okrene min-max i vidi jel ima promjene u temperaturi zraka, ali opet ne garantira da se klapna pomiče do kraja.
Zato treba skinuti motorić i rukom ju okrenuti sim-tam da se testira. I usput se isproba motorić. Gleda se u njega dok se na kotačiću okrene min-max. A vrati ga se tako da se klapna i motorić stave u min ili max i montira ga se.

Znači ako ne grije kak treba kad se rukom pomakne klapna, do kilera je.

Evo ti upute
https://easyupload.io/cm8vdg

Ne znam koja je, ali ovdje gdje je BSI, njega ne skidaš, samo plastiku sa početka uputa.
 

mrkee

Member
Pokušat ću vidjeti/rastaviti danas...
Motorić radi, ali kao da ne radi svaki put dok povecam ili smanjim temp. Npr dok povećam za 2 pomakne se, ali za pola stupnja se ne miće. Možda se može rastaviti? Nije da ne reagira....I ručno do zatvorim ili otvorim klapne reagiraju, tj grije ili hladi
 
Posljednje uređivanje:

KPoslon

New member
Ne nužno, meni je zapela u max položaju i u sred zime, po snijegu, sam vozio sa spuštenim prozorima jer je u autu bilo valjda 30 stupnjeva.

Može se testirati tako da se kotačić(ili na ekranu, ne znam koji je točno auto) okrene min-max i vidi jel ima promjene u temperaturi zraka, ali opet ne garantira da se klapna pomiče do kraja.
Zato treba skinuti motorić i rukom ju okrenuti sim-tam da se testira. I usput se isproba motorić. Gleda se u njega dok se na kotačiću okrene min-max. A vrati ga se tako da se klapna i motorić stave u min ili max i montira ga se.

Znači ako ne grije kak treba kad se rukom pomakne klapna, do kilera je.

Evo ti upute
https://easyupload.io/cm8vdg

Ne znam koja je, ali ovdje gdje je BSI, njega ne skidaš, samo plastiku sa početka uputa.
Pošto imam isti problem možete li poslati upute? Zahvaljujem unaprijed,...🍻
 

pepidos

New member
Mogu probati, nemam više servicebox ako se dobro sjećam.
Napišem ti tekstualni danas ili sutra, zavisno oćel mi se zalomiti u birtiji.
Molim te pošalji i meni. C4 Grand Picasso 2015. god do prekjučer radilo sve OK a sada grije samo vozačeva strana. Suvozačevo samo puše hladno. Hvala
 

drogadrogic

New member
Isti problem se i meni pojavio C4P, 2016 godina.
Suvozačev dio se mora staviti na max da bi donekle išao topli zrak. Kod vozača ide vreli zrak na istim postavkama.
Dali je moguće da izmjenjivač topline u kabini nije dobro odzračen budući da sam na ljeto mjenjao termostat na motoru jer je slinio antifriz?
 

Mrki5

Well-known member
Isti problem se i meni pojavio C4P, 2016 godina.
Suvozačev dio se mora staviti na max da bi donekle išao topli zrak. Kod vozača ide vreli zrak na istim postavkama.
Dali je moguće da izmjenjivač topline u kabini nije dobro odzračen budući da sam na ljeto mjenjao termostat na motoru jer je slinio antifriz?
Treba da bude ista temperatura na cevima koje ulaze i izlaze iz malog hladnjaka; ako nije tako, onda je zaprljan mali hladnjak. Kada proveriš i bude sve uredu, onda je do klapni i sistema za podešavanje.
 

Srdjan_Va

Member
E ovako, koliko me je picasso odusevio nekim stvarima, toliko me je i razocarao zbog grejanja ali I TO SMO RESILI !!
Pokusacu da objasnim sve u vezi problema sa grejanjem sa kime se sve vise suocavaju vozaci mladjih francuza.
Posle jedan dan od kupovine picassa, uocio sam da grejanje ne radi na desnoj strani ! Obratio sam se preprodavcu vozila od koga sam kupio i covek mi je izasao u susret da mi on ocisti hladnjak o njegovom trosku!
Kako auto nije kupljen u mom gradu, a zbog hladnoce ovih dana, resio sam prvo da probam masinki ciscenje malog hladnjaka, majstor je dva dana pokusavao da ocisti hladnjak ali bezuspesno, u startu bi pritisak bio 1.2bar posle par sati rada masine uspeo je da spadne na 0.7 sto je odlicno ali i dalje desna strana duva hladno. Kada sam to ispricao coveku od koga sam kupio auto smejao se i rekao da on ne moze na taj nacin da se ocisti, vec mora da se skine i opere. E sad, ali pre svega da razjasnimo u 90% slucajeva zaceppljen je mali hladnjak, klapna i poluga retko, retko bas kad!!
Danas sam se odvezao do njegovog grada i majstor je skinuo, oprao i vratio za 2h. Sto je impozantno vreme za taj poduhvat jer u vecini slucaja se hladnjak vrlo tesko ispiri ali kako je meni bio na masini koja je radili ceo dan, kiselina iz masine je uspela da razgradi prljavstinu ali ne i da je izbaci a zasto, e pa ovako.
Mali hladnjak je pravugaonog oblika, ulaz i izlaz se nalaze na istoj vozacevoj strani( sto je i problem jer da su ulaz i izlaz paralelno do zacepljenja ne bi ni dolazilo. Sva prljavstina koja se nadje, sabije se na desnu strana hladnjaka a ta strana je i samim ti suvozaceva, zato je tamo uvek hladno.
Kada se skine hladnjak, probati na sve moguce nacine da se ispere, u mom slucaju je to islo lako ili iz price majstora zna da bude vrloo tesko i uporno, sta god da koristite od hemikalija. Nekada je potrebno i po 30puta ispirati jer desi da jedan cosak ne provlaci toplotu i samim tim eto problema.
Kada ste pokusali na sve nacine da isperete hladnjak, testiranje se vrsi tako sto se u HLADAN hladnjak nalije vruca voda i ako u roku od svega par sekundi provuce svuda vrucu vodu i ceo hladnjak bude vruc, to je znak da je hladnjak 100% ociscen ako kao sto sam gore i pomenuo, moze da se desi da sam cosak ne bude vruc onda proceduru ponavljati dok sva prljavstina ne izadje( majstor mi rece da je cuo da je sprej za diskove odlican za hladnjake ali jos nije probao sa njim :) )
Eto, moj skromni doprinos o ovom famoznom problemu :eek::ROFLMAO:o_O:geek:
 

pepidos

New member
I ja ću nadodati da sam uspio riješiti problem kod sebe. Klapne su bile ispravne i motorići također.
Problem je bio u hladnjaku (kileru) kabine.
Majstor ga je skinuo i dobro isprao i stvar funkcionira kao i prije.

Također da napomenem što mi je majstor rekao. Novi hladnjak nije pretjerano skup ako se kupuje zamjenski, ali originalni je. Problem je što se zamjenski čeka i teško ga je igdje naći na stanju. Ovo sa čišćenjem može funkcionirati mjesec, dva ili godinu, dvije, pa opet problemi, a to znači onda zamjenu hladnjaka.
Po njegovim riječima stvar je očito kao i sa adblue sistemima, odnosno kvari se na svim markama automobila a ne samo na Citroenu.
LP
 

drogadrogic

New member
Isti problem se i meni pojavio C4P, 2016 godina.
Suvozačev dio se mora staviti na max da bi donekle išao topli zrak. Kod vozača ide vreli zrak na istim postavkama.
Dali je moguće da izmjenjivač topline u kabini nije dobro odzračen budući da sam na ljeto mjenjao termostat na motoru jer je slinio antifriz?
Update: Kod mene je bio začepljen hladnjak u kabini. (cca 25% hladnjaka je bilo prohodno, ostalo začepljeno). Zamjenski cca 140 eur. Nakon zamjene grije ko lud.
 
Na vrh