Esp esr fault 1.6 ehdi

Mrki5

Well-known member
Ostaviš da radi motor, kreni od dizni pa sve redom pomeraj , konektore, žice negde mora da se pojavi "kvar". Ti su poprilično bezobrazni u ovlaštenom servisu da ne kažem neku težu reč.
 

visaluteju

Well-known member
Jos jednom bi ti sugerisao da provjeris bsm (da ti neko privremeno stavi drugi ispravan) i da vidis u roku od dan dva da li ce se greske pojavljivati sa drugim bsm. tako je i kod mene bilo, htjeli su mi mjenjati ventil turba, pupmu goriva, regulator pritiska goriva i jos dva neka djavola a auto isto ide odlicno, nikakvih fizickih simptoma sem milion lampica. Na kraju mi ljepo covjek objasni otisao jedan ili par releja ili jos nekih cuda u bsm i neispravno salju struju na jednoj ili vise zica i svi senzori i dijelovi koji su u tom potezu zice izbacuju gresku...

Ustanovili smo da se bsm kvasio od kise vremenom jer je bila neispravna kutija osiguraca tj poklopac
 

heconja

New member
trenutno necu nista dirat po autu,ganjat cu ga i vidjeti kako ce biti,jer ponavljam greske na instrument tabli nema.

evo mene opet,uglavnom saznao sam za majstora Krunu iz Luckog koji je doktor za peugeot i citroen..dosao sam kod covjeka dofurao ponudu iz ovlastenog objasnio sve u vezi auta i da auto normalno vozi ide.dovoljno govori to da citajuci ponudu ovlastenog covijek se smijao..rekao je da ne brinem nista..u cetvrtak sam narucen iduci sa autom i on ce sve pregledati..ali da su dizne ili ventil turbine auto bi jednostavno zahebavao,nista od toga se ne desva evo vec tjedan i pol ga vozim i ne baca gresku esp...vrlo vjerovatno kuršlus negdje u bsi-u se desi kada pada kisa jer oba puta bacio gresku esp kada je padala kisa...dalje cu pisati i obavjestavat ako ce netko imati slican problem da bar zna sta bi moglo biti...pisem u cetvrtak kada covjek pogleda auto.
 

heconja

New member
poz ljudi,nisam jucer isao na zakazani termin sa autom,jer sam se grdo razbolio.zvao sam majstora i dogovorili se iduci tjedan..uglavnom auto normalno vozi,gresku ne baca nikakvu i to je to..iduci tjedan kad odem cijelog ce ga pregledati pa sve javim.
 

bono

Active member
ista stvar i kod mene. ESP/ESR fault. check engine, reparier needed. svijetli žuto tipka ESP. stisnem istu tipku (ESP) ili duže držim i izbacuje onavijest fault. što sam primjetio ne dozvoljava aktivirati tempomat i limitator, motor malo čudnijeg dubljeg zvuka u N. ugasim/upalim motor dalje i ništa. ili kasnije nakon par sati opet isto u vožnji. nema pravila, sljedeća 2,3,5 dana ništa onda opet isto i čak tjednima ništa pa opet. rekao to na redovnom servisu i nek vide šta je. rekli da između 2. i 3. cilindra se gubi neka konekcija/veza. ništa strašno. izbrisali grešku. možda se pojavilo (nisam siguran) isto kasnije jedamput. a sad se niti ne sjećam kad je bilo zadnji put. ima više od 2 godine 😀
happy
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Proveriti da li voda probija u motorni deo. Ne vidim koji je auto u pitanju. No na C4 Picasso iznad akumulatora su osiguraci. Medju njima je i onaj zaduzen za ubrizgavanje goriva. Ukratko cu reci kakav sam problem ja imao. Voda prodire u motorni deo, kisa pada 3 dana, naropi izolacioni materijal iznad. On postane tezak jer je pun vode. Naglo zakocim, on izbaci gresku ESP/ABS. Taj dan nastavim da vozim, greske nestanu, odjednom usred voznje zakuca, kao u zid da sam udario. Nakon toga opet izbaci greske razne, krenem na parking da udjem u tom momentu se ugasi, zakljuca se volan(jasno, cim se ugasio) i rucna se povuče. Dobio je vodu po osiguračima. Ne da bog da ti se u voznji zbog toga ugasi.oze čovek da izgine. Znaci uzeti flašu vode i sipati po šoferci i gledati gde probija u motorni deo.
 
Na vrh