Crijevo turbine

linkres

New member
Crijevo s intercoolera na turbinu je masno. Ono plastično desno, a ono ljievo gumeno je ok. 1.6 hdi, 28000km.
O čemu li se radi?:confused:
 

Automatic

Well-known member
Crijevo s intercoolera na turbinu je masno. Ono plastično desno, a ono ljievo gumeno je ok. 1.6 hdi, 28000km.
O čemu li se radi?:confused:
Neznam gdje crijeva dođu ali ako je masno ono od turbine do interculera to je lagano propuštanje semeringa na turbini.Ako je samo malo masno (ono kad potegneš prstom) nije niš strašno ,jer na večini rabljenih turbaka je masno ali mi je čudno na tak malu kilometražu.Moraš samo kontrolirati da ti ne počne trošit ulje radi turbine.Što se tiče ostalih postova i raznih ventila ne znam dali postoji kakav ventil na tom potezu jel EGR ventil mora bit blizu usisa ili spojen direktno na usis i on hoče čađit a ne mastit i možda nalazi se na povratnom crijevu od interculera ili samoj usisnoj grani ,ako su dečki na njega mislili.Ne bi htio demantirati nečiji post jer ne mogu tvrditi da nema neki ventil ali koliko se kužim u aute na toj relaciji koju ste naveli nebi smjelo biti nikakvog ventila jer je kompletni sustav usisa pod pritiskom kad motor radi.
 

Konrad

New member
neznam na koje crijevo tocno misli...
nemora bit da je turibna, uljne pare su spojene na ulaz u turbinu i stoga moze biti masno, ako je izlazno crijevo masno na spoju vjeorjatno je gumica puknuta jer je bilo slucajeva...

broj 10 spaja odusak uljnih para na cijev koja ulazi u turbo...

 

Automatic

Well-known member
Ne mogu tvrditi jer ne vidim.Znam da su uljne pare spojene na usis tj usisno crijevo na večini auta,on je naveo crijevo od turba do interculera a ne od interculera do usisne grane.Nisam vidio turbinu ali znam da večina turbina ima dovodni i odvodni lajtung ulja radi podmazivanja.Možda taj model ima nešto tak spojeno ali to mi novitet jer to još nisam vidio ni na jednom autu pa ne mogu tvrditi da nije istina.Realno gledajući zrak kola od turba ka usisu i mislim da je nemoguće da bi od usisa preko interculera mogle doči bilo kakve pare u radu motora osim ako stvarno nema tak nekaj kaj vi tvrdite.
 

Konrad

New member
druga slika 4 i 12 mozda nisu obujmice dobre, ako je broj 1 na drugoj slici treba gumicu provjerit

mladi sam od Vas, obracajte mi se sa TI molim vas :palacgore:

jer kretanje uljnih para je kroz cijeli usis nakon turbine...samo sto se vecina natalozi u IC-u

Jao,Jao jen ventil te zeza pa se vrnuvljeju povratni pilini,sigurno ti se vleru cuje ventil dok je zdeni motor.:(
ja stvarno ne shvacam ovaj post? :wtf:

Crijevo s intercoolera na turbinu je masno. Ono plastično desno, a ono ljievo gumeno je ok. 1.6 hdi, 28000km.
O čemu li se radi?:confused:
prema opisu mi se cini da je problem broj 1 na drugoj slici
 

Automatic

Well-known member
Neznam,ipak naonoj prvoj slici pod brojem 10 ima nekio ventil oduška koji se kopča na crijevo turbine.Možda je unutarcrijeva neki usmjerivač(lulica) prema usisu tak da turbina nemože upuhati zrak u motor ili je stavljen elektro nepovratni ventil.Možda je to ventil o kojem charlie piše.E skužil sam sliku ,te dvije slike su povezane.Na prvoj je prikazan usis od prve cijevi koja je na šasiji ,pa kroz zračni filter u turbinu pa se nadovezuje ona druga(donja)slika iz turbine na interculer i na usis.Sve štima ,može biti da je do ventila jer se taj ventil oduška nalazi pred turbinom koja u tom položaju usisava zrak koji koroz filter dolazi iz vana.I onda bi po mome trebalo crijevo broj 12 biti masno.Isprika charlieu jednostavno bez slike nisam imao predođbu da je takav sistem.Ako je to crijevo niš ne brini onda ti je sigurno zbog oduška i to bi trebalo biti normalno sa obzirom na kilometražu.A j..ga nemam baš puno iskustva sa citroenima pa možda i nekad dam krivu informaciju jer se ravnam po ostalim autima ,ali kod citra je uvijek nešto novo
 

linkres

New member
Crijevo - pozicija 12 je bila masna. Promjenili su i 11 i 12, zasad nakon par tisuća je uredu.
Poznanik inače radi kao mehaničar u Citroen servisu, baš tom di su mjenjali, i kaže da nemoram brinuti, kao slab je bio materijal crijeva,valjda porozan, on se napuhava pod pritiskom i tu se uljne pare vraćaju tak da je normalno da tu ima masti, odnosno i u inercooleru, na čijem dnu ima uvijek nataloženog ulja. Tak on kaže. Nadam se da je u pravu.
 

charllie

Active member
Decki fala na pomoci i nejte se srditi zbog(ventila)to je bila sam fora da se ukljucite i coveku pomorete.Inace lepo mi se zvami druziti pa makar ne dobim odgovore ne moje odiseje.:eek::D:palac-gore:
 

Automatic

Well-known member
Crijevo - pozicija 12 je bila masna.
Upravo to sam i naveo jer to je prvo crijevo nakon turbine a prije turbine je taj ventil.Mislim da nemaš brige s tim i dosta saam siguran da je od oduška,možeš da proveriš za koji tjedan ili dan potpuno će biti ista stvar
 

Automatic

Well-known member
A čemu služi ak je grijač uljnih para,daj malo pojasni funkciju tog grijača ako nije samo propuštanje pritiska koji klipovi stvaraju u motoru kad idu u DMT,neznam zakaj se zove grijač kad uljne pare baš i nije dobro grijati:confused:
 

Automatic

Well-known member
Ma neznam zakaj se zove grijač ,jer neki benzinci imaju na usisu onaj ventil što malo ide tok,tokt,tok,pa onda prestane ,pa opet ,ja sam gledal i spojen je na ona crijeva koja idu prema rezervoaru kao neki odušak ili tak nekaj,na chrisleru mi je odušak iz poklopca motora isto bil spojen preko jednog ventila na jednoj glavi ,dok na drugoj je imal samo kao holener sa nekom kuglicom u sebi.Ma ko bi ih sve znal,nametali su tih drndi na motore samo da crkava i da se kupuje novo
 
Na vrh